Bop To The Top

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

10 Yanıt to “Bop To The Top”

  1. benim favori şarkım bu

  2. dansları we sesleri züperrr:D

  3. bencede çok güzel…ben zaten sharpay ve ryan’ı çoOoOoOoOkKkK SeViYoRrRuUuMmM…onları benden çok kimse sevemez.Sharpay aynı benim gibi pembeye bayılıyor kendini düşünüyor ve kokoş(aynı ben) YoRuMlArInIzI bEkLiYoRuM.güzel bir yorum olsada kötüde olsa yazın.siz kalbimi kırarasanız bende sizinkini kırarım ona göre…

  4. EvET Bende sharpay(ashley tisdale)ve ryan(lucas grabeel)ı çok seviyorum çok tatlılar siten güzel olmuş snde benim siteme girer yorum yazarsan sevinirim…www.hsmfunhzl.azbuz.com
    http://www.hsmfunhzl.blogcu.com

  5. bencede süper şarkıları var harika süper çook ii onlara öyle hayranımki aşığım omlara

  6. aşıgım onlara

  7. şakı süper bi şarkı ya
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  8. süpperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  9. Banabak lan bunu yani siteyi yapan kız high school musical yıldızlar takımı değil vahşi kediler ah şu hsm’den anlamayanların sitelerine yanlış bilgi yazmaları yokmu sinir oluyorum mnyk seni

  10. egesu wahşi kediler okulun arması(SEMBOLÜ)yani televizyonda yıldızlar takımı olarak geçiyo sn bilmiyorsan başka ben den ii bilemessin bn onları 3 e kadar takip etiiim yani 3 izle sonra insanları eleştir.bu arada SHARPAY EVANS(ASHLEY TİSDALE)seni çoqqqq seviyorum…………………

Bir Cevap Yazın

 
