HSM Kamera Arkası

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

17 Yanıt to “HSM Kamera Arkası”

  1. benim zac efron dan daha yakışıklı

  2. haaa

  3. bence düyyanın en yakışıklı insanı zac efron SENİ SEVİYORUM ZAC

  4. HAYIRRR bence Ryan Evans rolündeki LUCAS GRABEEL

  5. I LOVE LOVE LOVE LOVE YOU LUCAS

  6. hsm de troy gabriella çok seviyorum

  7. bence LUCAS aşkımmmm yaaa bayılıyorum bn ona❤

  8. kanıma cöre hsm curubunu beğeniyrum fakat kanıma cöre olmani da bilemiyrum trebzondan her ceze sevcüler

  9. bu grup üstüne grup tanımıyorummm

  10. gabriella ve troy tam bir harikalar rollerdeki herkes çok süperdi yhaaaa

  11. bence gabriella ve troy biribirlerine çk yakışıyooo

  12. yıa aşkımm yıaa öfff

  13. troy gabriella sizi çok seviyorum hsm 1 2 3 ün müziklerini ezbere biliyorum 4 ü henüz izleyemedim ama istanbulda konser vermenizi çok istiyorum ama şunuda biliyorum ki gabriella yani vanessa drake bell ile öpüştüğünü gördüm bence troyla yani zace daha çok yakışıyorlar I love yuo zac and vanessa sizi çok seviyorum

  14. LUCAS’ a bayılıyom yaaa ölüyom onaa…AŞKIMMM BENİMM…;)

  15. size byılıyorum zac vevanessa muhteşemsiniz ben ise daha onbir yaşındayım vanessa flimdeki ismine göre gabrıela yerinde olmak isterim zac efron a bayılıyorum insan bukadar yakışıklı olurmu seniçok seviyoruum
    özellikle arkadaşım halime sizin için ölüyorum ikimiz hayıtımızda böyle olan üstü birşey görmedik resmen kenetlenmiş bir şekildeyiz aşkımmmmmmm!!! [ Bahar ] 21.06.2012

  16. Aşkımmmmmmmmmmmmmm :DDDDdddddddddddddddddddddddddddddddd
    s.g

  17. çok güzel ben size hayranım………..

Bir Cevap Yazın

 
