HSM2 Müzikleri için az bir süre kaldı

Tüm dünyada fırtınalar koparan HIGH SCHOOL MUSICAL 2’nin müzikleri için az bir süre kaldı. – Temmuz 2007

Walt Disney’in, gösterildiği tüm ülkelerde fırtınalar kopararak büyük başarılar yakaladığı yapımı “High School Musical”, ülkemizde de büyük bir ilgiyle karşılandı. Walt Disney Channel’ın da yayın hayatına başlamasıyla tüm Disney yapımları gibi “High School Musical” da geniş kitlelere ulaşma fırsatı yakaladı. Corbin Bleu, Hannah Montana, Vanessa Hudgens gibi yıldızları bünyesinde barındıran yapımın şimdi de sırada ikinci versiyonu “High School Musical 2” var. Oldukça başarılı müziklerin yer aldığı albüm, kısa zaman sonra müzik marketlerdeki yerini alacak.

tv.disney.go.com

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

7 Yanıt to “HSM2 Müzikleri için az bir süre kaldı”

  1. Ben Hihg School Musical’ e bayılıyorum.. Özellikle Vanessa’ya…
    Tüm Vanessa fotolarını çıkarıp( ve de çıkatmalarını da tbii ki…) büyyüük bir deftere resim çizerek yapıştırıyorum. Onu ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKK seviyorum. O bnm biricik bebitom. Onu benden kimse alamaz(o beni bilmese de henüz…)))) : )

  2. artık hsm3 çıkcakmış ardından da hsm4 hemen arkasındaanda hsm5 e ama hsm6yı bilmiyorum ben tek bunları biliyorum

  3. vanessa yı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkk seviyorum

  4. vanessa yı çoooooooooooooooooooooookkkkkk seviyorum

  5. ÇOK GÜZEL BİR GURUP BAYILIYORUM ÖZELLİKLEDE ZAC E BEAUTİFUL ZAC

  6. çk güzel hsm ye sitemdede yer var zaten en fazla zac ve vanesse yakışıyorlar

  7. gabriela troy çok güzel şarkı söylüyorlar

Bir Cevap Yazın

 
