HSM2 Senaryo 11

11.Bölüm

Sharpay sinirinden bağırmaya başlar…

Sharpay: Dikkat etsene!
X:Asıl sen dikkat et,sinirinden gözün kimseyi görmüyor herhalde hanımefendi!
Sharpay: Sen kim oluyorsun da benimle böyle konuşuyorsun?Attırırım seni buradan!
X:Ha..ha..ha..Sen mi beni attıracaksın?Otelin müdürünün oğlunu sen attıracaksın ha?
Sharpay:Ne?..Otel müdürü kadar düzgün olamadığın kesin!Şimdi çekil önümden!
X:Aman çok meraklı değildim zaten geç!(Sharpay gider)Çattık ya..Allah allah..
Sharpay:Kaba..İnsan biraz saygılı olur..Birde otelin müdürünün oğluymuş bak sen!

Bu sırada Troylar Sharpayin yanından geçerler fakat Sharpay sinirinden onları bile görmez..

Troy:Ne olmuş buna ya?
Chad:Bizi bile fark etmediğine göre büyük bir şey olmuş anlaşılan..
Troy:Bencede..
Daniel:Birine kızdı herhalde..
Chad:Kimseye kızmadığı gün yok zaten..Boşverin..
Troy:Kızların yanına gidelim..

Kızlar..

Gabriella: Sinir oldu sinir…
Taylor:Kesin..
Kelsi:Hadi gelin,Ryan ve Emmanın yanına gidelim..
Gabriella:Bence gitmeyelim baksanıza özel bir şey konuşuyorlar sanki..

Gabriella haklıdır..Ryan Emmaya bir soru sormak için hazırlanıyordur..

Ryan: Şey..Emma sana bir şey sormak istiyorum..
Emma:Tabii Ryan sorabilirsin..
Ryan:Ben..Ben seni çok seviyorum..Ve şey benimle çıkar mısın?
Emma: Sen..Ciddi misin?Ryan..
Ryan: (Oturduğu yerden kalkar)Kabul etmeyeceksin..Tahmin etmeliydim..

Gabriella:Kötü bir şey oldu galiba..
Kelsi: Sanırım..
Taylor: Of..(Bu sırada çocuklar yanlarına gelir)
Troy:Ne o kızlar?Neler oluyor?
Gabriella:Valla ne olduğunu tam anlayamadık..

Emma:Ryan dur..Şaşırdım sadece..Yoksa bende..Bende seni seviyorum..
Ryan:Ne?
Emma: Doğru duydun işte..
Ryan:Yani teklifimi..
Emma:Kabul ediyorum..

Ryan Emmaya sarılır..Fakat etraflarından bir alkış sesi duyar…

Herkes onlara el sallayıp,gülümseyip alkışlıyordur..Ryan ve Emma yanlarına gelirler…

Ryan:Ya yapmayın öyle..
Gabreilla:Çok sevindik sizin adınıza…
Troy:Gelirken Sharpayi gördük çok sinirliydi..
Taylor:Gabriellaya sinirlenmiştir..
Troy:Hmm…Neyse boşverin hadi havuza girelim..

Onlar havuza girerken Sharpayda kapalı havuza girmek için üstünü değiştirmiş aşağıya iniyordur..

Kapalı Havuzda…

Sharpay:Yine mi sen?
X:Maalesef küçük hanım..Yine ben..Hem burası küçük bir yer karşılaşmamız doğal.
Sharpay:Kimsin bilmiyorum!Bilmekte istemiyorum şimdi..(Derken yanlarından geçen biri Sharpaya çarpar ve Sharpay ayağı kayarak yere düşer)Kahretsin dikkat etsene!!Ayağım..
X:İyi misin?
Sharpay:Nasıl iyi olabilirim şu halime bak!
X:İyilikte yaramıyor!Hep böyle sinirli misin?
Sharpay:Git başımdan!(Ayağa kalkmaya çalışır fakat başaramaz)
X: Dur..Dur..Yine düşeceksin..(Elini uzatır)
Sharpay:Yardımına ihtiyacım yok ben kendim kalkarım!
X: Sakin olur musun?Dur bir bakayım ayağını uzatır mısın?
Sharpay:Hayır!Dokunma bana!
X: Sadece bakacağım..Dur..Burası mı?
Sharpay:Evet!Dokunma dedim sana!
X: Şişmeye başlamış hemen Revire gitmen lazım..Gel bakalım(Sharpayi kucaklar)
Sharpay:Bırak beni diyorum sana!Kendim giderim ben!
X:Kıpırdama..Bu şekildeyken hiçbir yere gidemezsin sen..Ne inatçıymışsın be!İşte geldik..
Selam..
Revir:A..Chris sen ne zaman geldin?
Sharpay: Siz bunu tanıyor musunuz?
Revir:Tabii..Müdürün oğlu Chris..Sana ne oldu Sharpay..
Chris:Ayağını burktu sanırım..
Sharpay: Sen beni meşgul etmeseydin o çocukta bana çarpmayacaktı!
Revir: Sakin ol..Dur bakalım..Kötü burkmuşsun..Bu şekilde odaya gidemezsin de..
Chris:Ben onu götürürüm sen merak etme..
Revir:Tanışıyor musunuz?
Sharpay:Hayır!
Chris:Evet,kapıdan..
Revir:Hmm..Neyse bu buz torbasını ilk önce koy şişi indikten sonra da mümkün olduğunca ayağını yüksekte tut olur mu?Yardım almadan da yürüme ki çabuk iyileşsin..
Sharpay:Hepsi..Senin yüzünden!
Chris: Sen söylenmeye devam et..Ben bu arada seni odana çıkarayım..Elindeki anahtarı alayım..

Chris Sharpayi odasına çıkarır..Yatağa yatırır..

Chris:Tanıştığıma memnun oldum Sharpay..
Sharpay:Ben hiç memnun olmadım git buradan hemen!!
Chris:Tamam..Akşam yemeğinde görüşürüz…

Bu sırada Ryan gelir…

Ryan:Sharpay..
Chris:Sende kimsin?
Ryan:Sharpayin kardeşiyim asıl sen kimsin?
Chris:Ben Otelin müdürünün oğlu Chris..Kız kardeşin bileğini incitti ona yardım ettim..
Ryan:Ah..Sahi mi?Sağol..
Sharpay:Ryan!!
Ryan:Geldim canım…
Chris:Akşam yemeğinde görüşürüz Ryan..
Ryan:Görüşürüz..(Kapıyı kapatır)Sharpay iyi misin?
Sharpay:Hayır..O çocuk yüzünden düştüm!
Ryan:Tamam sakin ol ben yanındayım akşam birlikte ineriz..

Ryan telefon ile Troylara haber verir..Troy telefonu kapar..

Troy:Sharpay bir çocukla kavga etmiş..Otelin oğlu ile hem de..
Gabriella:Beklenir..Bir şey yapmamış değil mi?
Chad:Bence çocuğu dövmekten beter etmiştir..
Troy: Sanmıyorum çünkü ayağını burkmuş..
Chad: O zaman çocuk hakkından gelmiş demektir..
Troy: (Güler)Görünüşe bakılırsa evet..
Gabriella:Akşamı iple çekiyorum..
Taylor:Bende..Sharpayi görmek için sabırsızlanıyorum..

Akşam yemeğinde…

Ryan Sharpaye yardım ederek onu yemeğe indirir…Chris için Sharpay ile uğraşmak çok hoşuna gider..Herkes masaya oturduğunda Otelim müdürü ve Chris onların yanına gelirler…

Herkes:Merhaba..
Müdür: Selam çocuklar bu oğlum Chris..Bugün geldi..
Chris: Selam..Selam Sharpay..
Müdür:Tanışıyor musunuz?
Sharpay:Maalesef..
Müdür:Çok sevindim..
Chris: Sizinle yiyebilir miyim yemeği?
Sharpay: Olmaz!
Troy-Ryan:Tabii…Geç..

Sharpay sonunda dayanamaz..

Sharpay: Sen..(Tek ayaküstüne kalkarak)Bana inat olsun diye mi geldin ya?
Chris:Hayır..Arkadaş edinmek için..
Sharpay:Git buradan!Kendi masanda yemek ye!
Chris: Sakin ol..Arkadaşınız hep sinirli midir?
Ryan:Genelde hayır..Yani bu kadar olmaz..
Sharpay:Hala burada mısın sen!

Sharpay elindeki meyve kokteylini alır ve Chrisin üstüne boşaltır..Chris neye uğradığını şaşırmıştır…Masada ki herkes de çok şaşkındır…Troy ve Gabriella gülmeye başlayınca hepsi gülmeye başlar..Gülmeyen iki kişi vardır biri Sharpay diğeri ise Christir..

11.BÖLÜM SONU

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

12 Yanıt to “HSM2 Senaryo 11”

  1. sakat gibi bir sarki

  2. seni çok ama çok se viyorum vanessa

  3. seni çok ama çok seviyorum Vanessa🙂

  4. bunlar yanlıs yhaa bu arada zac efron senı cok sevıyorum sen suanda benm adımın bas harfını bııle bılmıosun <ma senı cok ama cok sevorum troy asqımmm ve bu arada venessa ve zac efron gerçek hayatta bırlıkteler =) Buna Çok sevindim Aptal Sharpay

  5. bende sizi sewiyorum hayranlarım ben vanessa eğer msne adresimi istiyorsanız g_ozku.jung@hotmail.com lütfen yalan yanlış diyerek küfür etmeyin özel diye kuzenimin soy adını koydum kuzenim türk ve türkçeyi çok iyi biliyorum…

  6. ben sharpay niye bana aptal denio lütfen arkadaşlar film icabı ysni aslında biz zacla ve vanessa ile arkadaşız sadece zac ve vanessanın arasında biyşey olabilir msne adresimi vermek isterdim ama bağzı arkadaşlar aptal yazıo bir ikincisi hepiniz slk sınız

  7. şu çakma venessalar ve ashlehler bizi kandırmaya çalışmasın.venessayla ashleyin bu siteye bakma olasılığı kaç sizce?insanları kandırmayın ashley insanlara salak demiyecek kadar asil biri bizi kandırmaya çalışmayın.kendinizi küçük düşürüyosunuz

  8. ve bu geri zeka nie kendine ashley deil sharpay dio we ve kendine sharpay dien geri zeka nie adına vanessa yazdın ?
    amma da şapşal mışsın ve ashley türkçe bilmiyor işte buda bir buuummmmmmm 2. si sen aynaya bakıp bize salak diyemezzin çünkü aynada gördüğün biz ddeğil sensin !
    dünyada bu kadar gary ler oluo mu ya ?

  9. aynen çok saçmaa o msnde yanlış kesinlikle ekleyen salaktırr çakmalar ya resmen..bis nasıl yabancı sitelere bakmıyosak tee bide vanessanın türkçe sitelere bakması türkiyenin yok olması kadar az çok komik durumlar yaa kuzeniymiş peh külah nerde ona anlat..:D:D:D:D

  10. salak onun adı sharpey değil ashley ve o türkçe de bilmiyor ve kimseye de salak demez geri zekalı hale ye katılıyorum

  11. yaaa süper sharpay bayabaya bozuldu ama onu çoookkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  12. ayyy ben hıgh school musıcalı çok sewiyorum hemde herkesden………

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: