HSM2 Senaryo 3

3.BölümTroy tam Gabriellayı öpecekken Jason yanlarına gelir…

Jason:Troy!Kelsiyi gördün mü?Pardon ya..
Troy:Jason hayır görmedik..Hem tam zamanında geldin sağol..
Gabriella:Kelsi prova odasında olabilir oraya baktın mı Jason?
Jason:Evet..Neyse ben sizi daha fazla meşgul etmeyeyim..Bu arada koç öğleden sonra antreman yapacakmış Troy herkese söylememi istemişti aklımdayken söyleyeyim dedim.
Troy:Tamam Jason artık..
Jason:Tamam gidiyorum..(Gider)
Troy:Tam zamanlamaydı gerçekten..
Gabriella: (Anlamazlığa getirir)Neyin tam zamanıydı?
Troy:Yani..Jason gelişi..
Gabriella:Hmm..
Troy:Anlamazlığa vurma Gabriella(Güler)
Gabriella:Öyle yapmıyorum ki sadece tepkini merak ediyordum.(Güler)
Troy:Eğleniyorsun yani..
Gabriella:Hayır…
Troy: Peki.. Madem öyle..

Gabriella bunu anlayarak koşmaya başlar…Troy da arkasından…

Gabriella:Hayır..Troy..
Troy:Eğleniyorsun ha..Tamam..
Gabriella: (Hem arkasına bakıyordur hem de kaçıyordur fakat Troyu arkasında göremeyince durur)Troy…Nerdesin?
Troy: (Gabriellaya arkasından sarılır)Buradayım!Şimdi bana bir söz vermeni istiyorum..
Gabriella:Ne sözü?(Nefes nefese kalmıştır)
Troy:Benimle bugün bizim gizli yerde buluşup piknik yapacaksın..Tamam mı?
Gabriella: Olmaz..Çünkü..Sizin antremanınız var.
Troy: Doğru..O zaman yarın..
Gabriella:Tamam..

Troy Gabriellayı serbest bırakır…

Gabriella:Hadi artık git yoksa antremanını kaçıracaksın.
Troy:Tamam..Sonra görüşürüz..
Gabriella:Tamam..

Gabriella odaya giderken Sharpaya rastlar…

Sharpay:Ne o artık konuşmuyor musunuz yoksa Troyla?Hiç beraber göremedim sizi..
Gabriella: Sharpay neden benimle uğraşıyorsun,hatta bizimle neden uğraşıyosun?Kendinle ve (Sharpayin taklidini yaparak)Provalarına hazırlansan?
Sharpay: (Bir an şaşkınlıktan dolaba yapışır)Ne?Biz zaten hazırlanıyoruz…
Gabriella: (Gülmemek için kendini zor tutar)Eh iyi o zaman..Sorun yok demek ki..(Sharpayin deyimi ile)Baş..Baş..Sharpay..(Gider)

Troy ile takım antremanı bitirmişlerdir..Chad ile birlikte odaya çıkıyorlardır…
Chad:Ne oldu dostum?Görünüşe bakılırsa Gabriella ile konuşmuşsun..Bu arada Taylor ile gayet iyiyiz söylemeden geçemeyeceğim.
Troy:Bizde düzeldik..Ama Jason biraz işi bozdu..
Chad:Nasıl yani?
Troy:Ya tam Gabriellayı öpecekken ve ona çıkma teklifi edecekken Jason geldi işte..
Chad:Ya zaten senin aslında çıkma teklifi etmene gerek yok ki..Yani zaten çıkıyor gibisiniz..Bu arada Jason işi gerçekten bozmuş(Güler)
Troy:Aslında doğru söylüyorsun çıkıyor gibiyiz ama birilerinden et olarak kurtulmam için..
Chad:Yani Sharpaydan..
Troy:Bunu söylemek lazım..Yoksa zaten çıkıyoruz biz Gabriella ile..
Chad:Neyse hadi hazırlan da işimize geri dönelim..
Troy:Tamam.

Troy ve Chad hazırlanırlar…Asansördeyken birden kapı açılır ve içeri Sharpay ve Ryan girer…

Sharpay:Troy..Ne güzel..Bizde golf oynamak için aşağı iniyorduk..Sende bizimle gelirsin..
Troy: Olmaz Sharpay daha yeni..(derken Sharpay golf çantasını Troyun kucağına bırakır)
Chad:İzninizle ben bu katta ineyim..(Troyun kulağına eğilir)Hiç şansın yokmuş be dostum..
Troy:Chad!!!Bir dakika!!(Asansörün kapısı kapanır)

Troy Sharpay ve Ryan ile golf sahasına doğru sıkılarak ilerler…

Troy: (Kendi kendine)Ya hayır..Ya..Nasıl kurtulacağım ben şimdi..Kesin bu kız bizim odaya güvenlik kamerası falan taktırdı..Ya da beni izleyip duruyor..Geldiği üç günden beri başımdan ayrılmadı..
Sharpay:Bir şey mi söyledin Troy?
Troy:Yo..Hava diyordum..Çok sıcak ya..
Sharpay:Hmm..
Ryan:Troy..Çantayı benden kurtardığın için çok sağol..(Gülümser)
Troy: (Sıkıntıyla)Rica ederim Ryan,ne demek?!

Chad yemeklerin yapıldığı kısma inmiştir..Taylor ve Gabriellada oradadır..

Taylor:Ah..Chad..Merhaba..Antremanınız bitti mi?
Chad:Evet..Troy ile geliyorduk..Ama Sharpay kıskacı altına aldı onu..
Gabriella:Hiç vazgeçmeyecek..(Elindekileri göstererek)Chad bunları yukarı çıkarmamız gerek,bize yardım eder misin?
Aşçı: Sende şu tepsiyi al bakalım Chad..(Eline verir)Hadi yukarı..

Taylor,Chad ve Gabriella havuz başına doğru ilerlerler..Golf sahasının yanından geçerken
Sharpay,Troy ve Ryanı görürler…

Chad: Durun bir dakika Troyun haline bakın..Bu anı fotoğraflamak gerekirdi..
Taylor:Güneşin altında Sharpayin buvulu ile yazık..Çok yazık..
Gabriella:Bence de…Ya ben bir gideyim yanlarına…
Taylor: (Onu kolundan tutar)Olmaz şimdi bir de seni feda etmeyelim..Hem bunları bırakmamız gerek..
Gabriella: Doğru..Tamam..

Gabriella,Chad ve Taylor oradan ayrılırlar…
Sharpay de artık ıskaladığı toplardan yorulmuş ve onlarda geri dönüyorlardır…

Sharpay:Troy sence nasıl oynadım?
Troy: (Güneşin altında kavrulmuş bir şekilde)Çok iyiydin Sharpay..Gerçekten..Yalnız artık gitmem gerekiyor akşam görüşürüz…(Kaçarak oradan ayrılır)
Sharpay:Ama Troy daha…
Ryan:Bırak Sharpay..Biraz dinlensin hem bizde dinlenelim gidip güzellik maskeni yaptırırsın..
Sharpay: Doğru harika fikir..(Yerdeki bavulu eliyle işaret edip Ryana gösterir)
Ryan:Aldım..Tamam…

Troy bitkin bir halde odaya döner…Chad odada kızları ağırlamaktadır…

Troy:Ben geldim…Gabriella…
Gabriella: Selam..
Chad: Sharpay seni bitirmiş anlaşılan..
Taylor:Bencede..

Troy yatağının ucunda oturan Gabrielanın yanına atar kendini ve onu da yanına çeker…

Troy: (Gabriellaya sarılır)Sormayın işkence gibiydi…
Gabriella: Biliyoruz seni gördük Troy..(Kalkmaya çalışır ama Troy onu bırkamaz)
Troy:Hadi Chad sende Tayloru yanına çek hep birlikte uyuyalım..(Uyuma numarası yaparak)
Chad:Biz zaten yan yana oturuyoruz dostum bence sen Gabriellayı bırak ta kız rahat bir nefes alsın..
Troy: Olmaz..Ben böyle iyiyim…
Gabriella:Troy..Bence de hem sen dinlen..(Sonra aklına bir şey gelir)Unuttum yarın..Yarın otele yeni birileri geliyordu..
Taylor: Doğru..Biz ilgilenecektik değil mi?
Gabriella: (Hala Troyun yanında yatıyordur)Yaşıt olduğumuzdan evet…

Troy ve Chad aniden ayağa kalkarlar…

Troy-Chad:Gelenler erkek değil değil mi?
Gabriella: (Yataktan kalkar)Bilmiyoruz hem ne oldu birden size?
Chad:Hiç..Yani merak..
Troy:Tabii..Merak..
Taylor:Neyse biz gidelim hem Kelsi ile buluşacaktık..
Gabriella:Evet..Hadi akşam görüşürüz…

Akşam yemekte Chadde Troyda çok garip davranırlar..Tabii bu Gabriella ve Taylorun gözünden kaçmaz..Ne zaman yeni gelenlerin konusu açılsa konuyu değiştirmek için Chad ve Troy birlik olurlar…O gece Troyda Chadde uyuyamaz..Bütün gece yeni gelecek olan kişiler üzerinde tartışırlar..Ya erkeklerse onları kızlardan nasıl koruyacağız diye..

Sabah…Kahvaltıda…

Troy:Gabriella sen bugün kıyafetine daha çok mu özen gösterdin?
Gabriella:Hayır..O da nereden çıktı?
Troy:Hiç..Yani öylesine..
Chad:Talor sende makyaj mı yaptın?
Taylor:Hayır Chad..Siz ikiniz bugün iyi misiniz?
Troy-Chad:İyiyiz..Yok sorun..Sorun yok..
Gabriella:Eh iyi o zaman…
Troy:Ne zaman gelecekler?
Taylor:Öğleden sonra..
Troy:Yani Gabriella biz seninle..
Gabriella: Doğru..Akşam üstü olur mu?
Troy: Olur tabii..Ama mutlaka bak söz verdin..(Gabriellayı yeni geleceklerden uzak tutmak için elinden geleni yapmaya çalışıyordur)

Öğleden sonra…Herkes sessiz bir bekleyiş içindedir…Ve sonunda otelin kapısı açılır ve İçeriye üç kişi girer…Troy,Chad ve Ryan şaşkınlık içindedir…Özellikle de Ryan…

3.BÖLÜM SONU

Troyun Jasonu görmesi…

Daha sonra Gabriella ve Troyun konuşmalarından…


Gabriella ve Sharpay…


Sharpay Troyu sıcak altında kavururken…

Ve Üçlünün Troya bakan vahim bakışları…

Kaynak: DiziFilm.Com

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

41 Yanıt to “HSM2 Senaryo 3”

  1. YA YAZIK TROYA MANYAK SHARPAY PİSLİK BU KIZ YA GICIK GICIKKKKKK

  2. çok beyendim ve 3 çok merak ediyorum

  3. ya
    bu 2 mi üçmü

  4. bu iki

  5. ben gabriellaya gıcık oluyorum kendini ne sanıyoda havalara giriyo ayrıca troya aşığım gerizekalı gabriella olmasa troy sharpay i sevicekti keşke öyle olsaydı gabriella sen keşke hayatta olmasaydın gerçekten söylüyorum seni sevmiyorum gerizekalı ahmağın tekisin bunları anşallah duyarsın çünkü hepsi gerçek sharpay seni çok seviyorum troyla inşallah beraber olursunuz!pis vanessa gerizekalı gabriella yoksul pis ahmak

  6. neden öyle diyorsun başkalarına öyle denmez film icabı da gerçek olsada hemde bu sadece film abartmayın derim

  7. merabalar bence hıgh school musıcal çoook güzel bir film bayılıyorummm en çook zac vanessa ve ashleyi seviyorumm byeeeeee

  8. WHAT TİME İS İT SARKINIZA HAYRANIM HELE AJKOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ASHLEY COHOK GÜZELLLL

  9. bende ashley vanessa ve zac hayranıyım ama hepsi cok tatlı ve filmde gercekten cok basarılı..!!

  10. BENCEDE AMA HSM2 DE DAHA GÜSEL ROL YAPTILAR AMA EN GÜZELLERİ HEPSİ BİRİNİ BİLE AYIRT ETMEM ÇÜNKÜ HEPSİ ÇOK GUSEL VE ÇOK YETENEKLİ BENİMLE AYNI FİKİRDE OLAN YORUM YAZSIN BENCE SİZ İSTER YAZIN İSTER YAZMAYIN GİRCEM BAKÇAM OKE BYE BYE ÖPTÜMMMMMMM

  11. merabalar şekerlerrrr ben grup hepsiden cemre umurım benim hayranlarım tanımiştır size yorum yazdım messengrimide vercem ama sadeca benim hayranlarima ben o kadar sık vermem ben zor bir kızım çocuklar messengrim cmr_kmr_kckg@hotmail.com ama bana inanmayın ister inanın ister inanmayın ama ben gerçekten cemre kemerim isterseniz emin olmak için şekerlerrr benim tuttuğum takımı sorun bye bye yorumlarınızı bekliyorum

  12. sharpayyyyy aşkımmmmmmmmmmmmmm vanessa yoksul iğrenç gerizekağlı gabriella offffffffff

  13. bnce vanessa bye

  14. meraba bende en çok sharpayy

  15. eh fena değil

  16. bence hepside süpr rol yapıolar ve çok yetenekliler.ben en çok zac,vanessa ve ashleyi seviyorum ve hsm3ü sabırsızlıkla bekliyorum.hsmyi çok seviyorum.

  17. vanessa bir diğer adıyla gabriella seni çoooook seviyorum bence zac le birbirinize çooooook yakışıyosunuz lütfen hsm 4 çıksın

  18. zac vanessa lucas ve ashley…
    dördünüzüde çooooooooook seviyorum
    ashley sen yönetmenine söyle seni şımarık bi zengin kızı yapmayı bıraksın filmde çok kötü oluyo gabriella sen iki hayatındada çok hoisun zac-troy seni seviyorum sana aşığım lucas sende çoook yakışıklısın sanada her rolü çook yakıştırıyoorum senide çooook seviyorum ama troya duyduğum sevgi kadar değil

  19. ençok zac ile venassayı seviiom ya ssüper

  20. vannesanın kardeşi 8 yaşlarında yani küçük

  21. ASHLEY SENİ ÇOKKK SEVİOM.HSM3 E GİTTİM ÇOK RENKLİ ÇOK GÜZEL FİLMDE ASHELEY ÇOK GÜZEL OLMUŞ SENİİ ÇÇÇOOOKKK SEVİYORUM.ARKADAŞLAR HSM HANGİKANALDA ÇIKIYORSA BİRİ YAZZIN SADE SİNEMADA İZLEDİM.HANGİ KANALDA NOLUR CEVAP YAZIN.BYBY

  22. yaa bn bu vannessaya uyuzz oluorumm nası bi pislik bu kızz yaww zacjmm onunn kötüü emellerine kaqılmışş..tabii bulduu yakışıklııyı kaçırmııoo terbiesizz kızzzz gıcık kızzz

  23. bencede zac ii bi kız ama sevgilisinden ayrılıp ashleyle sevgili olsun çok yakışrlar bence.byby

  24. hsm hayranıyım zac ve vaenessayı çok sewiyorum birbirlerine çok yakışıyorlar sharpeyden nefret ediyorum çok gıcık pislik ve gerizekalı bi kız ı love you zanessa hsm3 izledim süper izlemeyenle tavsiye ederim

  25. çooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll!!!!!!!!! hemde çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkk

  26. ıcımdekı muzık sen sin

  27. BEN HSM YE BAYILIYORUM HARİKA SÜPER ŞARKILARI VAR HELE EVERBODY ALL FOUR ONE ŞARKISI HARİKULADE BAYILIYORUMMMMMMMMM HELE ASHLYE
    YANİ ŞARPAYE

  28. çok güzel bir film bayılıyorum

  29. ama bu hsm 2 deil ki üstelik hsmde jason diye biri yok

  30. hsm2nin senaryosuna tek satırı bile benzemiyo

  31. süperr bir film

  32. troy gözlerin çok güzel resmen aşık oldum😉

  33. ben hsm 2 yi izledim böle konuşmalar yok ki

  34. büşra adlı kişilik sana çok katılıyorum o pislik gabriella olmasa troy sharpay le çıkçak burs falan alcak we mutlu olcaktı hem bu gerçekte de böle zac vanessayla çıkmasa ashleyle çıkabilirdi hani çıkması şart deil de en azından van gibi bi malı her gün görmektense ashleyle daha mutlu olurdu yazık aşkımaaa =(((

  35. hsm 3 basrtırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  36. meraba ben sharpay evens yorumlarınızı çok beğendim sizlere çok teşekkür ediyorum büşracım seni çok sevdim aynen bende gerçekte gabriellayı hiç sevmiyprum ama büşra seni çok sevdim sen şeker bir kıza benziyosun haydi bayyyyyyy bayyyyyyyyy

  37. bu senaryoların hepsi de yalan ben bu filmi izledim hiç böle bişeyler yok neymiş o tam çıkma teklief edip öpecekken jason geliomuş hiç de bile öle bişey yok

  38. troy seni çok seviyorum.Senin hayranınım canım seninle görüşmek çok isterdim sana aşk

  39. troy sana bayılıyorum sana hastayım seni çok yakışıklı buluyorum senin en çok gözlerin benim hoşuma gitti

    SANA HASTAYIMMMMMMMMMMMMMMMM

  40. troy seninle tanışmak çok isterdim
    bana bunu hor görmecaniim senin en büyük hayranınım aşkııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tatlı tvetty,den sevgilerle

  41. troy çooooooooooooooook seviyorum seni çooooooooooook yakışıklısın senin hayranınım

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: