HSM2 Senaryo 5

5.BölümTroy ve Gabriella şarkıyı bitirip yerlerine geçerler..O gece Sharpay hiç gözükmemiştir…
Otele geri dönerler…Odalara dağılmak için ayrılırken Daniel Gabriellayı durdurur..

Gabriella:Efendim Daniel?
Daniel:Yarın ki programı soracaktım..Ne yapacağız?
Gabriella:Bir dakika..(Taylora doğru seslenir)Taylor!Bir dakika gelir misin?
Taylor: (Chad ve Troyun yanlarından ayrılır..Troy ve Chadde onları beklemeye başlar..)Ne oldu Gabby?
Gabriella: Sen program kartlarını Daniellere vermedin mi?
Taylor:Unuttum..Odaya gelin vereyim onları ben size..
Daniel:Tamam..

Daniel,Rupert ve Emma Gabriella ve Taylorun peşlerinden gider..Bu arada Ryan ve Emma arkadaş olurlar..Tabii Ryan bazı sakarlıklar yapar…Troy ve Chad onların Gabriella ve Tayloru takip ettiklerini görünce şaşırırlar ama Gabriella göz işaretiyle onları da odalarına götürür..Troy da Daniele Gabriella ile aralarında bişi olamayacağını ispatlamak amacıyla Gabriellaya sarılır..

Odada…

Gabriella:İşte bunlar programınız..Yarın saat 12:00 da bir tekne gezimiz var..Onun dışında oteldeki aktiviteler..
Daniel:Tamam..Teşekkür ederiz Gabriella..(Kapıya doğru yönelirler)İyi geceler..
Emma:İyi geceler Gabriella,Taylor..
Rupert:İyi geceler!
Gabriella-Taylor:İyi geceler!(Kapıyı kapatırlar)
Troy: Sana nasıl baktığını gördün mü?
Gabriella:Nasıl bakmış?
Troy:Neredeyse içine düşüyordu..
Chad:Evet,Rupertta senin..
Gabriella:Yapmayın çocuklar..Abarttınız artık..
Chad:Neyse..Bu gece harika söylediniz..Sharpayde sinirinden çıkamadı galiba(Gülerler)
Troy: Sayemizde Ryanda bir tane buldu..Gerçi şimdi arkadaşlar ama..
Gabriella: (Gülerek)Herşey arkadaşlıktan başlıyor zaten değil mi bay Bolton?
Troy: (Chad ve Taylor güler)Tabii..Öyle Bayan Montez..

Kapı çalar..

Gabriella:Kelsidir..Jason ile sahile inmişlerdi..(Kapıyı açar)Daniel..Bir sorun mu var?
Daniel:Yo..Bir problem yok..Şey diyecektim kahvaltıda da beraberiz değil mi?
Gabriella:Tabii..Beraberiz..Ama bunu telefonla da sorabilirdin..
Daniel: Doğru işte unutmuşum hem daha odaya gitmemiştim..Geleyim dedim.Neyse iyi geceler.
Gabriella:Sana da..(Kapıyı kapar)
Troy:Kelsi Daniel olmuş galiba..
Gabriella:Kelsi diye düşündüm..
Troy:Neyse..(Tekrar kapı çalar)Yine Danieldir bu sefer ben bakacağım.

Herkes kapı tarafına bakar…

Troy:Kelsi..(İçerden büyük bir gülme sesi gelir)
Chad:Anlaşılan Daniel Kelsi olmuş..Görmeyeli..
Kelsi:Benden başkasını mı bekliyordunuz?
Chad:Yok..Kelsi Troy bekliyordu ama..Olmadı..
Gabriella:Kelside geldiğine göre sizinde gitme vaktiniz geldi..İyi geceler..
Chad:Belki Taylor kalma mı istiyordur Gabby?
Taylor:Chad..İyi geceler..
Chad:Tamam..Yürü dostum..Gidelim.
Troy:İyi geceler Gabby..İyi geceler kızlar sabah görüşürüz..
Kızlar:İyi geceler!!

Sabah…

Gabriella erkenden uyanmıştır..Üstünü değiştirip aşağı iner ve Mr.Bolton ile karşılaşır..

Gabriella:Günaydın Mr.Bolton!
Mr.Bolton:Günaydın Gabriella!Erkencisin..
Gabriella:Evet..Bugün öyle oldu..
Mr.Bolton:Sabah sporu için herkesi kaldıralım mı ne dersin?
Gabriella: Olur derim..

Gabriella hemen kızların odasına çıkar ve Kelsi ve Tayloru uyandırır,sonra hep birlikte Troy ve Chadi uyandırırlar onlarda uyanır ve bütün grupu kaldırırlar..En sonda Daniellere haber vermek için Chad ve Troy gider..Hep birlikte toplanınca hep birlikte “What Time İs İt?”şarkısını söyleyerek koşmaya başlarlar…

What Time Is It ?

Everyone:
Come on!

What time is it?
Summertime!
Its our vacation
What time is it?
Party time!
Thats right say it loud!

What time is it?
Time of our lives
Anticipation!
What time is it?
Summertime!
Schools out, scream and shout!

Troy:
Finally summer’s here!
Good to be chillin out
I’m off the clock,
Pressure’s off!
And my girl is what its all about!

Gabriella:
Ready for some sunshine!
For my heart to take a chance!
I’m here to stay, no movin away!
Ready for a summer romance!

G&T:
Everybody ready, going crazy, yeah we’re out!
Come on and let me hear you say it now, right now!

Everyone:
What time is it?
Summertime!
Its our vacation
What time is it?
Party time!
Thats right say it loud!

What time is it?
Time of our lives!
Anticipation!
What time is it?
Summer time!
Schools out, scream and shout!

Sharpay:
No body rules, no summer school
I’m free to shop til I drop!

Ryan:
Its an education vacation!

S&R
And the party never has to stop!

Sharpay:
We got things to do, we’ll see you soon!

Ryan
And we’re really gonna miss you all!
Ashley: That means you and you
Lucas: And you and you

S&R:
Bye,until next fall!
Everybody ready going crazy, yeah we’re out!
Come on and let me hear you say it now, right now

Everyone:
What time is it?
Summertime!
Its our vacation
What time is it?
Party time!
Thats right say it loud!

What time is it?
Time of our lives!
Anticipation!
What time is it?
Summertime!
Schools out, scream and shout!

Z & V:
No more waking up at 6 **!
Cuz now the time is all our own!

A & L:
Enough already!
We’re waiting come on
Lets Go whoaaa

Everyone:
Out of control!

Instrumental:
Alright!
Everybody
Yeah
Come on!

Everyone:
School pride lets show it! [show it]
Champions we know it! [know it]
Wildcats!
Are the best!
Red, white and gold!

When it’s time to win we do it! [do it]
We’re number one, we’ve proved it! [proved it]
Lets live it up!
Party down!
Thats what the summer’s all abouuuttt!

What time is it?
Summertime is finally here!
Lets celebrate!
We wanna hear you loud and clear now!
Schools out!
We can stay up as late as we want to
Its party time
We can do whatever we wanna do
What time is it?
Its summertime!
Be loud and clear!
Come on and say it again now!
What time is it?
Its party time!
Lets celebrate!
Time of our lives! yeah!

Otelin girişine yeniden döndüklerinde sabah sporu sona erer…

Troy:Bugün ne yapıyoruz?
Chad: Saat 12:00 de antreman var Troy..
Troy:Ne?Olamaz..12:00’de Gabriellalarda Daniel ve arkadaşlarını tekne gezisine götürecekler..
Chad:Ama..Dostum kaçamayız da..
Troy:Yani bizsiz gidecekler..
Chad:Telefon..Onları sık sık ararız..
Troy:Tamam..Olur..

Saat 13:00

Troy delirmek üzeredir..Aklı Gabriellada kalmıştır..Saçma sapan şeyler düşünür..

Troy: (Kendi kendine)Ya şimdi Daniel Gabriellaya yaklaşmaya çalışıyorsa..Ya birlikte denize girerlerse..
Mr.Bolton:TROY!!
Troy: (Kendine gelir)Efendim baba?Yani Mr.Bolton!
Mr.Bolton:Yine nereye daldın?Oyuna katıl istersen?
Troy:Ha..Tabii..(Topu sektirmeye devam eder)

Teknede..

Gabriella ve Taylor Teknenin arka kısmında oturuyorlardır..Yanlarına Daniel gelir..

Daniel:Niye burada oturuyorsunuz?
Gabriella:Yarın ki programı hazırlıyoruz Daniel..
Daniel:Hmm..Yarın ne var?
Taylor:Hazırlayınca getirip size dağıtacağız Daniel merak etme..
Gabriella:Evet..Hem zaten birazdan ileride ki koyda duracağız..Denize girmek için hazırlanabilirsiniz..

Bu arada Gabriellanın telefonu çalar..Tekne ise yavaşlıyordur…

Gabriella:Alo?Troy..Senin antremanda olman gerekmez mi?
Troy:Moladayız bende yani Chad ile birlikte sizi arayalım dedik..
Gabriella:Hmm..(Taylorda telefonu dinlemeye koyulur)
Troy:Ne zaman dönüyorsunuz?
Gabriella: Daha iki saat var koya yeni geldik..Denize gireceğiz..Sonra bir koy daha var..
Troy:Ne?Ha..Anladım..Yemeğe kadar burada olursunuz değil mi?
Gabriella:Tabii..Oluruz..Hem zaten Kelsi ile provamız var ya yeni bir beste yazmış..
Troy:Ha..Tamam..İyi o zaman..Gabriella Chad Tayloru istiyor..
Gabriella:Tamam veriyorum..Taylor Chad seninle konuşmak istiyormuş..(Tel. uzatır)

Taylor:Ne oldu Chad?
Chad: Sesini duymak istedim..Bak Taylor..O çocuklarla samimi olmayın fazla tamam mı?Emma ile olun tabii ama..
Taylor: Saçmalıyorsun yine..Öyle bir şey olması mümkün değil zaten biliyorsunuz..
Daniel-Rupert:Taylor!!Gabriella!!Hadi gelsenize..
Chad: O ses..Onlar değil mi?Sizi çağırıyorlar..
Taylor:Ya Chad denize girelim diye çağırıyorlar..Neyse ben kapatıyorum..Sizde saçma sapan teoriler üretmeyi kesin..Görüşürüz..

Soyunma Odasında…

Chad:Kapattı..
Troy:Ne diyor?
Chad: Saçma sapan teoriler üretmeyin siz varken öyle bir şey olması mümkün değil diyor..
Troy: Doğru söylemişler..
Chad:İki saattir dikkatini oyuna veremeyip arayalım diyen kişi mi söylüyor bunu bana?
Troy:Ya..
Mr.Bolton: (İçerden)Hadi baylar mola bitti!!Herkes gelsin!!

Teknede…

Gabriella:Ne diyor?
Taylor:Kıskanmanın hat safhasındalar desem..
Gabriella:Yeterince açık oldu…Gelemediler ya..Ondan bu kadar merak ediyorlar..
Taylor:Neyse ben durumu açıkladım zaten bir koy var sonra döneceğiz..Hadi gel yüzelim..

Saat 4:00

Troy ve Chad otelin girişinde bekliyorlardır..Bu sırada yanlarına Ryan gelir..

Ryan: Döndüler mi?
Troy-Chad:HAYIR!!
Ryan:Hadi ya..
Troy: Sharpay nerede?
Ryan:Güzellik maskesi yaptırıyor..(Güler)
Chad:İşi gücü o zaten(Bir an güler)İşte geliyorlar!!
Troy:Gabriella!
Chad:Taylor!
Ryan:Emma!
Gabriella: (Elimden tutar)Hadi gel,geç kaldık Kelsi bizi öldürecek!!Taylor..Sen Daniellere hazırladığımız programı vermeyi unutma!!(Koşarak giderler)
Taylor:Tamam,Chad ile ben veririz!!

Prova odasında…

Kelsi:Neredesiniz?
Troy:Geldik işte..
Gabrella:Geç kaldık biliyorum tekne arızalandı..Hadi başlayalım..
Kelsi:Umarım beğenirsiniz şarkının adı “I Can’t Take My Eyes Of Off You”..
Troy:Güzel..Hadi başlayalım..

Akşam..

Kelsi,Troy ve Gabriella provadan dolayı yemeğe biraz geç inerler…

Chad:Nerdesiniz?Prova uzadı anlaşılan..
Troy:Evet,biraz geciktik…Ne o Bay Daniel ve arkadaşları ortalıkta yok..(Güler)
Taylor:Yemeklerini odalarına istediler..Anlaşılan baya yorulmuşlar..
Gabriella:Öyle mi?Güzel o zaman hep birlikte sahile inelim..
Chad:Bu fikri sevdim..(Taylorun koluna girer)Hadi çıkalım..
Troy: (Gabriellayı sırtına alır)Hadi gidelim..
Gabriella:Troy..Çok komiksin..Önce üstümüzü değiştirelim biz..
Troy:Tamam..O zaman Chad..Burada buluşuruz..
Chad:Tamam..

Yarım saat sonra…

Chad:Geldiniz mi?Hadi gidelim..
Troy:Hadi..Daha fazla oyalanmayalım..
Gabriella:Tamam..

Sahilde…

Chad:Çocuklar sizin Şöyle bir fotoğrafınızı çekeyim ve bu anı ölümsüzleştirelim..
Troy:Bizde sonra sizi çekeriz o zaman kaçmak yok.
Chad:Anlaştık!!

O gece çok eğlenirler Troy ve Chad kıskançlıklarını biraz olsun unuturlar..Geç saate kadar oturup şarkı söylerler..Daha sonra Kelsi ve Jason da onlara katılır…Danielsiz ve Rupertsiz bir gece geçirmek Chad ve Troyu çok mutlu eder…

5.Bölümün Sonu

Spordan…

Troy Gabriellayı sırtına alırken…

Sahilde Fotoğraf çekilirken…

Troy ve Gabriella…

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

20 Yanıt to “HSM2 Senaryo 5”

  1. Affedersiniz ama bu High School Musical’ın senaryosu falan mı? Yoksa uydurma mı?

  2. bu ne be

  3. bu high school falan değil kim uydurduysa iğrenç bi hikaye yazmış ayrıca millete de high schoolun senaryosu diye uyduruyolar millet kanıyo saf gibi kim uydurduysa iğrenççççç

  4. resimler çooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel hayran kaldım ve byyyyyybaybay

  5. bende bende bende çok güzel ler haryan kaldım bende bende bende

  6. bencede aptalca ne be bunların hepsi yalannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bunlardan iyi gruplar bile var iğrenç iğrenç iğreç .iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnçççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç

  7. arkadaşlar.cog.komiksiniz.herhalde.gerçek.deil.adam.kafasından.yazıo.hem.ben.bu.filmi.4kez.seyretttim.bnce.filmin.orjinali.kadar.güsel.olmasada.arkadasımız.ii.is.cıkarmıssss

  8. bence güzel yazmış kim yazdıysa saten vanessa ve zacın en büyük hayranlarından biriyim devam edin çok güzel tabi gerçeği kadar güzel olmasa da…

  9. bencede uydurmaaa resimler yanlış

  10. hikaye doğru değil ama güzel uydurmuşun ve resimler güzel yorumlar biraz hatalı olsa da…

    yine de teşekkürler!:)

  11. ben hıh school musıcal 2 yi izledim ve oyle şeyler olmadı kım yazmışsa resmen uydurmuş

  12. off heralde uydurmuş yani sizde ciddiye alıp inanmayın😀 yinede kendi senaryosunu yaratmış😀 harry potter oyuncularının high school musicalda ne işi var xD

  13. bu arada bnm adım da müge xD adaşım varmış burda xD

  14. bencede uydurma hem resimler le hiç alkası yok bikere :S ama bazı yerler eynı olabilir ama resimler kesinlikle YANLIŞ YERLEŞTİRİLMİŞ SİZİ KINIYORUM

  15. Esranın fikrine saygı duyuyorum kendi düşüncesi ama bana kalırsa çok güzel bunu yazan her kimse tebrik etmek lazım çok geniş bir hayal gücü varmış bravo!!!!:):):)):))

  16. yaa dier resimleri anladımda o taylor ve chad din resimlerine sahilde çekilmiş fotolar yazmış ama orası sahile benzemiyorr..basbaya okul olduğu belli

  17. Kısacası yalan ama tebrik ederim bu senaryoyu okurken çok eğlendim ve güldüm . Bu yüzden senaryoyu kim yazmışsa onu teşekkür borçluyuz🙂

  18. hello children

  19. ya ne kdr sipastiksiniz ya kız kendi hsm senaryosunu yazmış işte ne demek uydurma!

  20. çoğunluğa katılıyorum BU NE BÖYLE??? GERÇEKTEN HARRY POTTER OYUNCULARI GİRMİŞ BUNA BE:):):)ayrıca sahilden fotoğraf diyo okuldan çıkmışş:):):):):güldüürmeyin bizi allahaşkına!!!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: