HSM2 Senaryo 6

6.Bölüm

Öğleden Sonra…

Sharpay güneşleniyordur..Bu sırada yakından Troy ve Chad geçiyordur..Bunu fırsat bilip havuza atlar ve boğuluyormuş gibi yapıp çığlık atmaya başlar..

Troy:Kim çığlık atıyor?
Chad:Havuz tarafından geliyor galiba..
Troy:Hadi gidip bakalım..
Sharpay:İmdat!!..
Troy:Bu Sharpay!
Chad:Numara yapıyordur ya yüzme bilmiyor olamaz..
Troy: Daha önce onu yüzerken gördük mü?
Chad:Hayır..Olamaz!

Troy ve Chad hemen havuza atlayıp Sharpayi oradan çıkarırlar…

Troy:Bayıldı galiba..
Chad: Sende bu kadar su yutsan bayılırsın herhalde..
Troy:Yüzme bilmediğine inanamıyorum..
Chad:Bende hem de Sharpayden..
Troy:E..Ne yapacağız şimdi?
Chad:Ne bileyim?

Sharpayi gören herkes başına toplanmıştır..

X:Beklemesene öyle..Suni teneffüs yapman lazım!
Chad-Troy:Ne?!
Troy:Chad bunu sen yap Gabriella görürse açıklayamam!
Chad:Ne?Ben Taylora nasıl açıklarım?
X:Kız gidiyor siz hala..
Chad:Hadi Troy..
Troy:Ya..Ama..
Chad:Gabriella burada yok zaten..Hadi..

Sharpayde bu anı bekliyordur fakat Gabriellanın etrafta olmasını istiyordur…Bu sırada plajdan gelen Kelsi,Taylor,Gabriella ve Daniel ve Emma havuz başındaki topluluğu görünce şaşırırlar…

Kelsi:Ne oluyor orada ya?
Taylor:Ya gidip bakalım baksanıza herkes oraya toplanmış..
Gabriella:Hadi..

Olay yerine gelen Gabriella gördükleri karşısında şok olur..

Gabriella: (Kısık sesle)Troy…
Taylor:Ya Gabriella..yanlışlık…Sharpay..
X:Kurtardın tebrik ederim seni genç adam!
Sharpay: (Troya sarılır)Te—şekkür..
Troy:Gabriella!
Gabriella:Bir..Bir şey söylemene gerek yok Troy..(Koşarak oradan ayrılır)
Troy: (Peşinden gider)Dur!Gabriella!Beni dinler misin?(Gabriella asansöre binerken asansörü durdurur)Bak,boğuluyordu bizde Chad ile yardım..
Gabriella: Sharpayden bahsediyoruz Troy!Yüzme bilmemesi mümkün değil!
Troy:Başta bizde öyle düşündük ama bayılınca..
Gabriella:Troy yeter..Farkında değil misin?Ya anlamamana şaşıyorum..Sharpay geldiği günden beri sana yakın olmaya çalışıyor..Bu da numara işte ve zaten açıkça görülüyor ki seni kendine çekmeyi başarmış!
Troy:Boğulma numarasına kadar gidemez herhalde değil mi?!Bana söylüyordun Gabriella ama şimdi kendin kıskanıyorsun bence!
Gabriella:Troy..yeter…Daha fazla kavga etmeyelim..Asansörü bırakır mısın?
Troy:Tamam..Ama o kız boğulma numarasına kadar ileri gidemez bunu da iyi düşün Gabriella!(Asansörü bırakır)

Grup otelin girişine gelir…

Chad:Troy..İyi görünmüyorsun..
Troy:Anlamadı işte..Sana söylemiştim!Ona anlatamadım..Sharpayin numara yaptığını söyledi..
Chad:Bizde öyle sanmıştık biliyorsun..Ona kırıcı bir söz söylemedin değil mi?
Troy:Bilmiyorum!Ya tamam Sharpay bana yakın olabilmek için herşeyi kullandı bugüne kadar ama bu kadarını da yapmaz..
Taylor:Gabriella yalnız..
Kelsi:Biz odaya çıkalım..Sonra görüşürüz..
Chad:Görüşürüz..
Daniel:Bizde gidelim..
Troy:Git..Sende git!
Emma:Sinirleri bozulmuş..Gel çıkalım..

Odada..Gabriella öylece havlusuna sarılıp yatağa uzanmış ağlıyordur..

Kelsi:Gabby..
Taylor:Gabriella..İnanmıyorum sana..Üstünü değiştir plajdan geldiğin gibisin hasta olacaksın..
Kelsi:Taylor haklı hadi gidip duş al sonrada üstünü değiş..
Gabriella: (Yavaşça yataktan doğrulur)S..harpayı..bana savundu..İ..nanamıyorum ya..
Taylor:Ya belki de gerçekten boğuluyordu..Yani hep onu güneşlenirken gördük tabii bir kez de havuza düşmüştü hatta iki kez ama birinde sığ yerdeydi ikincisinde de Ryan hemen çıkarmıştı..
Kelsi:Gabby..Hadi git duş al ve üstünü değiş yoksa gerçekten hasta olacaksın zaten bir yarım saat kadar böyleydin anlaşılan..
Gabriella:Tamam..(Banyoya doğru ilerler)
Kelsi:Haber verelim mi?
Taylor:Evet..Odayı arayalım..
Kelsi:Çalıyor..Chad..Selam burada durum kötü..Orada nasıl?
Chad:Burada da durum aynı pek parlak değil..
Kelsi:Sharpay nasıl?
Chad:Son durum revire götürülmüş..Öyle biliyoruz..Gabby nasıl?
Kelsi:Geldiğimizde üstündekilerle yatağa atmış kendini ağlıyordu..Sonra onu zorla banyoya yolladık..
Chad:Troyda kötü ya…Ne yapacağız şimdi?
Kelsi:Bilmiyorum..Bu sefer durum baya ciddi sanırım..Ah…Gabriella geliyor kapatmam gerek hadi görüşürüz..
Chad:Tamam..

Sharpay odaya çıkmıştır…

Ryan: Sharpay..Boğulduğunu söylediler..İyi misin?
Sharpay: Elbette..Hem boğulmadım ki..
Ryan:Nasıl?
Sharpay:Yüzme biliyorum herhalde Ryan..
Ryan:Tahmin edeyim..Troy seni öpsün diye Gabriella ile geçerlerken boğulma numarası yaptın..
Sharpay:Sayılır..Neyse..Ben masaja gidiyorum kardeşim sonra görüşürüz..

Odada….

Gabriella:Uzanacağım ben biraz..İsterseniz siz çıkın..
Kelsi:Yok canım..Çıkıp dolaşalım biraz..Hadi..
Gabriella:Halim yok kızlar..(Kapı çalar)
Taylor:Ben bakarım..Daniel..Ne oldu?
Daniel:Ya Gabriellayı merak ettim..Görebilir miyim onu?
Taylor:Tabii..Geç..Bizde dışarı çıkmak için ikna etmeye çalışıyorduk..
Gabriella: Daniel..Bir şey söyleme hiçbir şey yapmak istemiyorum lütfen..
Daniel:Bende hep birlikte biraz gezeriz diyordum.
Kelsi:Evet ya..Zaten yemekte bir iki saat sonra başlayacak..Hadi gezelim biraz..
Taylor:Hadi hem açılırsın..
Gabriella: Peki..Tamam ama çok değil tamam mı?
Kelsi:Ya zaten havada kapandı..Yağmur yağacak herhalde..Fazla durmayız merak etme..

Akşam…Hep birlikte odadan çıkarlar..

Emma:A..Ryan selam,nasılsın?
Ryan:İyiyim sen nasılsın?
Emma:Bende iyiyim..
Ryan:Ya..Gabby..Sende üzülme..Bizim Sharpay numara yapmış..
Taylor:Sen ciddi misin?
Ryan:Tabii..Kendi söyledi..Hem zaten o yüzme biliyor..Bilmemesi biraz garip olurdu..
Gabriella: Size..söylemiştim..
Kelsi:Emma sen istersen biraz Ryan ile dolaş..
Emma:Tabii olur..
Gabriella: Sahile inelim mi?
Kelsi: Olur..
Taylor:Hadi..

Dışarıya çıkarlar..

Taylor:Kesin birazdan yağmur yağar..Sabah ne kadar sıcaktı..
Kelsi:Evet ya…Dışarısı da baya serin..
Daniel:Gabriella sen iyi misin?Üşüyor gibi bir halin var..
Kelsi: (Gabriellanın koluna girer)Titriyorsun sen..Gabby iyi olduğuna emin misin?
Gabriella:Evet..İyiyim..
Daniel:Şu ceketi üstüne giy istersen..(Omuzlarına örter)
Gabriella:Teşekkürler..
Taylor: Oturalım şuraya..

Kumların üstüne oturup denizi seyrederler…Aradan yarım saat sonra yağmur çiselemeye başlar…

Kelsi:Yağmur başladı..(Saate bakar)O..Yemek saati de gelmiş..
Daniel:Hadi kalkın..
Taylor:Gabby..Sen iyi görünmüyorsun..
Gabriella:İyiyim(Kalkmaya çalışır ama başı döner)
Daniel:İyi olduğuna emin misin?
Gabriella:Evet..Başım döndü sadece..
Taylor: Otele dönelim hemen..

Otelde..

Chad:Yemekte konuşursunuz..
Troy: Sanmam..(Yanlarına Ryan ve Emma gelir)
Ryan: Selam..Troy Sharpayi kurtarmışsın ama o zaten yüzmeyi biliyordu..
Troy:Ne?
Ryan:Tabii,numara yapmış ya..Gabriellaya da söyledim..
Chad:Geçmiş olsun dostum kız haklıymış..
Troy:Gabriella nerede?
Ryan:Geliyorlar işte..
Troy:Gabriella…

Gabriella:Ya..Benim..Troy..
Kelsi:Hasta oldu..Titriyor ya..
Gabriella:Ben..(Aniden yere yığılır)
Taylor:Gabriella!Buz gibi olmuş ya..
Troy:Gabriella!Kendine gel…
Taylor: Odaya taşıyalım ya..

Bu sırada Mr.Bolton gelir…

Mr.Bolton:Neler oluyor burada?Gabriellaya ne oldu?
Taylor:Bayıldı..
Mr.Bolton: (Gabriellayı kucaklar)Bu kız yanıyor..Çok ateşi var..Hemen revire götürelim..

Revirde..

Doktor:Ateşi çok yüksek Mr.Bolton..Düşürmeye çalışalım ama düşmezse hastahaneye götürmek gerekebilir..Odasına çıkaralım orada dinlensin daha iyi olur..
Mr.Bolton:Tamam..Tabii..

Gabriellayı odasına çıkarırlar…

Mr.Bolton:Bir şey olursa ateşi düşmezse haber verin çocuklar..Hastahaneye götüreceğiz..
Taylor:Tamam Mr.Bolton..

Chad:Sanırım Gabbyden özür dilemen gerek..
Troy:Evet..Ona güvenmemekle hata ettim..Hepsi benim suçum..(Gabriellanın yanına uzanır)
Özür dilerim Gabby..
Taylor:Bugün son noktayı koydu Sharpay..
Chad:Bu yanına kalmayacak herhalde..
Troy:Gabriella bir iyileşsin..Ona öyle bir oyun oynayacağız ki..Görecek..

6.BÖLÜM SONU

Troy ve Gabriella Tartışırken…

Akşam Sahildeyken…

Gabriella hastalandığında uyurken…

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

9 Yanıt to “HSM2 Senaryo 6”

  1. ya ben çok seviyorum yıldızlar takımını bu arada site çok güzel olmuş im yaptıysa ellerine sağlık

  2. aferin.cog.güsel.cnm.devamssss

  3. bak.bn.vanessaya.kıyamam.fazla.canını.acıtmaaa:D:D:D

  4. atma bu resimler onunu resimleri değilllll

  5. en güzeli gabriella hem troya çok yakışıo

  6. ya delirtmeyn beni yıldızlar takımı die bi bok yoq!! High School Musical!

  7. yaben ikinize bayılıyorum

  8. yaaa çok güzel ama gabby için fazla ileri gitme ama çok güzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllll sana hastayım troyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  9. bu senaryo gerçek diğilmiş bir çocuk yazmış öyle diyo köşede

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: