Karakterler

Troy Bolton

Gabriella Montez

Sharpay Evans

Ryan Evans

Chad Danford

Taylor McKessie

Jason Cross

Kelsi Nielson

Zeke Baylor

Martha

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

16 Yanıt to “Karakterler”

  1. yoruma gerek yok mükemmel

  2. hsm gözyaşım olsaldı onu kaybetmemek için ömrüm boyunca ağlamazdım

  3. bu sırada dergileriniz çok pahalıda olsa alıyorum

  4. tekrar merhaba galiba temmuz sayı dergimizde imzamız da çıkçak11!!!!!!!!!!!!! uvvvvvvvvvvvvvv sssssssssssssssssssssss

  5. EWT KÜBRA SNA KATILIOM:)

  6. ÇOK GÜZEL.FİLMİ TEKRAR TEKRAR İZLEDİM İZLİYORUM.SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.GRUPTA HEM GÜZELLER HEM DEYAKIŞIKLILAR VAR.HAYRANINIZIM.KEŞKE İMKAN OL SADA MSN NİZ BENDE OLSA.
    I LOVE YOU

  7. gabriella ve troyu çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum fotoları süüüüüüüüüüüüüüüüüüüpeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

  8. gabriella ve troy birbirlerine yakışıyorlar keşke gerçek sevgili olsalar onları seviyorum…

  9. gabriella ve troy gerçektede sevgililer ama ryan çok tatlı keşke sharpey le kardeş deil sevgili olsalardı

  10. bu gruba asıığımmmmmmmmm bide ryan ve sharpey gercek hayatta sewgiliii bazı mallara duyrulurrrrr

  11. gabriela8troy çok güzel

  12. vanessa hungens çok güzel bence

  13. ilk olarak vanessa hundgens çok güzel film harika hsmyi çok seviyorum ama bence dünyanın en iyi filmi olmalı benim gibi hsmye çok hayranlar var bence hayranlara maillerini versinler hayranlar mailatsın çünkü ben hsmye bayılıyorum çok güzel birfilm
    ama ne yazıkki okadar büyük olmyanlatr var brnce hsm eşşalarını 7-9yaş arasıyapsınlar çocuklar üzülmesin sevgiler eda demirsoy

  14. süper ya

  15. Ama mesela bazıları segili onlar niye yazmıyo? SAÇMAA…

Bir Cevap Yazın

 
