Something New

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

12 Yanıt to “Something New”

  1. çok güzel bunu ilk tanıştıklarında söylemişlerdi herkes dinlemeli ve izlemeli benceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  2. müthişşşşşşşşş başka birşey söylemiyorum aynı zamanda bir zac hastasıyım bu çocuk çok yakışıklı ya

  3. en güzel kız sharpay en güzel erkek troy ve chad

  4. zac kadar yakısıklı bırını daha gormedım gorucemı de sanmıyorum🙂

  5. yahu biraz satar insan be troyu hem corbinde yakışıklı depilmi

  6. SiZi ÇoK sEvİyOrUm Bu FiLmİ ÇoK SeWiYoRuM

    Erİm MeRtOğLu\İzMiR

  7. ya benimki açılmıyo

  8. şarkılarınızı koç seviyorum

  9. I LOVE YOU HIGH SCHOOL MUSİCAL SİZİ ÇOOK SEVİYORM

  10. ya bu şarkıyı çok seviyorum ama açılmıyo

  11. büüüüüTün şarkılarını biliyorum

  12. ZANESSA ÇOK YAKIŞIYORSUNUZZZ TÜM HSM ŞARKILARINI BİLİYORUM 3 FİLMİDE EN AZ 5 DEFA İZLEDİM VE HER İZLEYİŞİMDE HAYRAN KALDIM *STAR OF SOMETHİNG NEW*BU ŞARKI İLK GÖRÜŞTE AŞKIN BAŞLANGICIYDI TÜM ŞARKILARINI EZBERLEDİMMMM I LOVE HSM I LOVE YOU ZAC I LOVE YOU ZANESSA:)))

Bir Cevap Yazın

 
