Stick To The Status Quo

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

11 Yanıt to “Stick To The Status Quo”

  1. aslında ben en çok vanessa ve zac i seviyorum. Birbirlerine en çok onları yakıştırıyorum. Ama gerçekte de sevgiliydiler ama ayrıldılar.bir daha ki flminde zac başka kız ile çıkacakmış.Ama ben ayrılmalarına çok üzüldüm

  2. HSM Yİ ÇOK SEVİYORUM ONLAR İÇİN CANIMI BİLE VEREBİLİRDİM

  3. salama be onlr sewgli hala ve hsm 3 de cıktı cnm sallatıp mllete yanlıs blgi vermein bee

  4. lan gerizekalılar siz onların ….. da bile deilsiniz sizin gibi salaklar yüzünden eşşek yüküyle para kazanıolar canını bile viriirmiş gerzek

  5. salak salak yorumlar yapıyorsunuz ya siteyi b*k etmişsiniz saygınız olsun biraz

  6. Bazı yorumlar yalan.Kusura bakmayın ben öyle bişe görmedim ayrılmadılar.

    ZAC AND VANESSA I LOVE YOU !!! sizi çoook seviyorum…HSM

  7. slm arkadaşlar busejm bişe dicem bnde senin gibi bir zanessa hayranıyım ama zac ile vanessa hala sevgililer ayrılmadılar üstelik hsm 3 çıktı ve gittim sinemasına ve sadece zac ve vanessa ayrılcaklardı vazgeçtiler başka bişe diil eer hsm 4 ten bahsediosan ordada hsm dekiler olmayabilirmiş bunu bilmiyorlar…

  8. bu arada naz , esra ve ifott saçma sapan kelimeler kullanmaın lütfen doğru konuşun öle laflar etmein ve gerzek sensin tamammı onların işi de bu senin annen ve baban başkaları sayesinde iş yapmıolarmı salak annen baban kendi kendilerine mi para kazanıolar sen hiç film izlemiomusun ? senin hiç bi filmdeki insanları kendine benzetmedin mi ve ya hiç mi ahh bende böle olsam demedin mi odana bi posterini alıp yapıştırmadınmı hadi film olmasın hiç mi dinlemedin müzik salak başkalarına laf atacaana kendine bak !!!

  9. süper süper ve süper çok güzel arkadaşlar çok beğendim

  10. muhteşem bir film bayılıyorum onlara özelliklede gabriellaya

  11. muhteşem bir fılm

Bir Cevap Yazın

 
