We’re All In This Together

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 1, 2007.

5 Yanıt to “We’re All In This Together”

  1. süüüüüüüüüüperrrrrrrrrrrrrrrrrrtrrrr=))

  2. bu sarkıya bayılıyorum bencede superrrrrrrrrrr:::-))))

  3. together yani hepimiz seviyoruz

  4. çooooook seviyorum ya hepsini

  5. slm ben los angelens ta ya_ayan bir türküm.asl1nda orda selma high scholl academist i bitirdim ve southers california üniversitesine gidiyorum.zac efron la ayn1 bölümdeyiz konservatuar.ama o kayd1n1 dondurdu.geçen y1l vanessa ya bir kay1t stüdyosu ald1.çünkü geçen y1l aram1zdayd1.film yüzünden dondurdu.ben asl1nda hairsprayin seneryosunu okudum bu çok büyük bir duygu canl1 canl1 seneryo ka1d1 elinde güzel duygu yani e nede olsa tan1d11y1m.benim los angelens da bir evim var.las vegas taki arkada_1m1z1 bekliyorum.ordaki kayda göre ad1m aida.ama türkiyede ad1m yine zeynep olcak.türkiyeye kesin döndüümde ise bana deddilerki kimlik kals1n seyehate gelince kullan1rs1n.iyi gümlerrrrrrrrrrrr…

Bir Cevap Yazın

 
