HSM Ropörtaj

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 2, 2007.

12 Yanıt to “HSM Ropörtaj”

  1. iğrenç yaa bu videolar açılmı yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

  2. ÇOK GÜZEL ZAC SANA AŞIĞIM VANESSA SANA BAYILIYORUM BY

  3. yaa bu video açılmıyooo delirecem

  4. lucas sana deliler gibii aşıım ashley sanada ve zacc üçünüzü görmeyiistiyorum hep sizin şarkılarınızı dinliyorum sizi çççççkkkkk görmek istiyorum

  5. hsm3 geliyor arkadaşlar 14 kasımda sinemalarda. bu serisi haika

  6. aşkımmmmmm

  7. zac vanessa gerçek hayattada çok yakışıyorsunuzdur sizi çok sewiom sizi çok görmek istiyorummmmmmmmmmm.ihşallah HSM hiç bitmez size bayılyorummmmm

  8. hsm 4 cıkıcakmış arkadaslar 2009 da arkadaslar hsm ye gittim süper ayrıca zac sana bayılıyorum istanbula türkiyeye gelin bütün ekibi seviyorum inşallah hsm 1000 görürüm.

  9. yani hsm 3 gittim

  10. ya bayılıyorum troya hastasıyım her ay çıkan dergilerini almayı hiç kaçırmam çok süperler benve gabriellaylada güzel yakışıyorlar.

  11. ya bayılıyorum troya hastasıyım her ay çıkan dergilerini almayı hiç kaçırmam çok süperler benve gabriellaylada güzel yakışıyorlar.herkese filmlerinide izlemeyi tavsiye ederim

  12. bu filme aasığım benden daha çokk seven yoktur heralde hep bu filmi düşünüomm.vennessa ve zac e mutlulukarr…..

Bir Cevap Yazın

 
