What I’ve Been Looking For (Ryan&Sharpey)

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 2, 2007.

14 Yanıt to “What I’ve Been Looking For (Ryan&Sharpey)”

  1. much beatifull.super.ashley much beatiful.vanessa much biatiful. zac efron you love.zac much comely.suuuuuuuuuuuuuppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.

  2. iide sharpay die yazılıyo sharpey deil salak..

  3. offfffffff iğrenç hsm yi sevmiyorum cicoş

  4. son habarlerin başına bakın zanessa yazmış bi deli

  5. çok güzel söyüyosunuz sharpey e hayramım

  6. senanur@zac
    seni çok ama çok seviyorum.sensiz yapamıyorum sen benim herşeyim,birtanem,aşkım,sevgilimsin. senden başkasını gözüm görmüyor.aşkım

  7. en başta yorum ayapan gerizekalı yani ipek mi ne karın ağrısıysa neredeyse yorumunda kullandığı ingilizce kelimelerin hepsini yalnış yazmış maldonado yhaa allahımm

  8. sprsnnnnnnnnnn hsm yi çoqqq sewiorm bnce muhteşmlerrr:D:D:D

  9. ben ashley ve zac efronu çoooooooooookk seviyorum son bi soru neden arka plan siyah?

  10. ben selin zac ten çok hoşlanıyorum ve deli gibi hıgh school müsical a hayranım

  11. yabancı filimlerin ennnnnnnnn güzeliiii hastasıyımmm bu filminn ve beşinci böümü ne zaman çıkacak ha nezam başlıyooo biliyomusunuzz

  12. ezgi daha 4 çıkmadı 5 nasıl cıksın ashley seni çoqqqqqqqqqq seviyorum………..

  13. Evelce seyretmi Ÿ olan biribirilerine žimdi à kacak, bu tellerin üstünde dola Ÿacak, diye malà mat sat yorlard .

Bir Cevap Yazın

 
