What I’ve Been Looking For (Troy&Gabriella)

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 2, 2007.

21 Yanıt to “What I’ve Been Looking For (Troy&Gabriella)”

  1. much assort.zac affliction vanessa.zac you love love love love love love love …..

  2. song super

  3. I love is song and I love vanessa hudgens , zac efron

  4. ı love u… vanessaaa…..

  5. I love you zac efron and vanessa hudgens

  6. zac sana bayılıyorum bütün şarılarını ezbere biliyorum vanessa sen çok güzel bir kızsın zac in değerini bil

  7. bayılıyorum song süper

  8. harikasın vanessa

  9. harikasın vanessa.

  10. seni seviyoruz

  11. ı love you zac efron

  12. LOVE ASH I ‘M ASHLEY TİSDALE CRAZY

  13. benimde yorumum eksik kalmasın demi
    seni candan kalpten seviyorum zac

  14. sizi çok seviyoruz.loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  15. ı love you troy .zac efronun türkiyeye gelmesini isitiyorum………

  16. zac seni çok beğeniyorum seni görmek istiyorum canımsın bitanem aşkım benim yha tatlım

  17. bayılıyorum onları çok seviyorum özellikle TROY’u

  18. sizi seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  19. zac ve vanessa size bayılıyoruz öncellikle zac e bayılıyoruz sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz

  20. nobody doesn’t love zac like me.. ı think ı fall in love .. ı love u my zac … you lived my heart.. (L)

  21. hello girl ı am vanessa hudgens and zac afron I love youuuuuu

Bir Cevap Yazın

 
