Zac Efron Resimleri



~ tarafından bgirlgozz Ağustos 2, 2007.

43 Yanıt to “Zac Efron Resimleri”

  1. çok yakışıklı…çok harika…

  2. ben sana deliler gibi aşığı seniçok seviyorumbende tam 2000 tane fotonvar evet tam 2000 ama yetmiyo dahada bulmaya çalışıyorumseni çok seviyorum ya amerikaya gelicem senibulucamkaçırıcam :d

  3. ZAC CİDDEN ÇOK İYİ BİR OYUNCUSUN AMERİCA SENİNLE GURUR DUYUYOR OLMALI SENA HAYRAN OLAN MARİANA

  4. çok yakışıklısın.seni çok seviyorum aşkım benim hiç kimse benim sevdiğim kadar sevemez

  5. zaaac sni kmseye yar etmem bnu herkes blsnn askmmmmmmm:()

  6. okdr emn olma edaa bn olurm uğrnaaa

  7. bence çok tatlı ……. offff offffff yaaa

  8. çok tatlısın seni ççok seviyorum

  9. ewwwwtttttttttt ya bence de çkkkkkkkkkk tatlı birisi

  10. seni aklının alamayacağı kadar çok seviyorum bak ben o asly den daha gslim nolur benle çık yalvararırımm ltfn

  11. umarım duyduğumuz gerçek değildir zac ama ne olusa olsun ben sana burdaki herkesten sonsuz misli daha çok seviyorum seni zac

  12. ben en çok hsm den ashley tısdaleyi seviyorum çünkü o beim en iyi arkadaşım

  13. bn zac efronun ççççççççççççooooooooooookkkkkkkkkkkk ama ççççççooooookkkkkkkkkk büyük bir hayranıyım odamın her yeri onun posterleri ile dolup taşıyo ona bayılıyorum çççoookkkk yakışıklı biri onun yanında olmayı ççoookkk isterdim işşallah olucam yakında

  14. harika biri ona aşık oldum diye bilirim çççookk tatlı onu anlatmaya kelimeler yetmez.zac efron bir berk oktay iki sevdiğim arasında çççççççççççççooooooooooooooooooookkkkkkkkkk TATLIIIIIIIIIII BİTANEMMMMMMMMMMMMM

  15. süperrrrrrrr çokkkk tatlı bitanem seni çok seviyorum zacccccccc aşık oldum diye bilirim onu anlatmaya kelimeler yetmez

  16. cok yakışıklı ya o gozlerı benı bıtırıyooooo sevgılısıylede yakışıyolar hani

  17. AşIk olDuMMMM ZaC BeNiMlE EwLennnnn

  18. seni öyle seviyorum ki anlatmaya kelimeler yetmez ı loooooooveeeeeeeeee yoooooooou

  19. harika biiiiiiiiriiiiii o.çoooooooooooook yakışıklı.kim ne derse desin ,kim ne yaparsa yapsıııııııın ğondan yakışıklı olamaaaaaaaaaz.zacccccc efroooooon sana aşık oldum

  20. harika biiiiiiiiriiiiii o.çoooooooooooook yakışıklı.kim ne derse desin ,kim ne yaparsa yapsıııııııın ondan yakışıklı olamaaaaaaaaaz.zacccccc efroooooon sana aşık oldum

  21. msn ime senin resmini koyacağım zaaaaaaaaaaaaaaac

  22. zac çok tatlı ama boşuna yazıyoruz hiç bunları okumuyorki haaytını yaşıyor biz burda onları göremk için birsürü şey yapıyoruz

  23. Arkadaşlar high school musicalde yıldızlar takımı odu ya adı bizim okulumuzda fikret yüzatlı i.ö.o bizim futtbol takımımız ismidde yıldızlar takımı! FİKRET YÜZATLI İ.Ö.O OLNALAR BENİM MSN Mİ KAYDETSİN VEYA 10-11 YAŞITINDAKİLER”dilan-ceza@example.com” görüşürüz arkadaşlar bu arada bnde trooyy hastasıyımm!

  24. çok yakışıklı yawwwwww

  25. zac in hayranıyım çok yakışıklı çooooooooooook

  26. zac hastayım ayrıca hayranıyım ona ben sırılsıklam aşığım (kimse onu benden fazla sevemez)

  27. hsm 3 pazar günü 17 temmuzda disney channel da

  28. zacccc..
    senin bende 1024 tane resmin var
    sana hayran ve aşığım
    aşkımm
    bir gün amerikaya gelicem ve seni görücam zacccccccccc

  29. seni seviyorummmmmmmmmmmm zaccccccc aşığım sana canım hemde çok yakışılııısınnnn

  30. sana aşığımmm rüyalarıma girmeni istiyorum aşışkımmm..

  31. yaf saçmalıga bakın arkadaş sanki zac bunları okuyacak daaaa sizin içinizden birinin isteklerine karşılık verecek saçmalık…biraz gerçekçi olun… colkusu_311@hotmail.com

  32. çok yakışıklısın
    bu arada beni eklemek isteyenler
    umut_-_fato_-_@hotmail.com

  33. baba supersınn ya

  34. zac senikimseye yem diye vermem belki herkesinki geçici sen iste sana canımıvereyim aşkım kısa ve net olarak açıkladım MSNMİVERİYORUM SADECE KIZLAR VE ZAC EFRONA SADECE SENİNLEEVLENMEK İSTİYORUM iclal_038@hotmail.com HEPSİ KÜCÜK HARFLİ

  35. msn veren yokmu tabi kızlardan

  36. çok yakışıklı hayranıyım. gözleri süper.
    karizmatik hoş ve çoooooooooooooooooooooooook sevecen. yani ssssssssssssüüüüüüüüüüüüüüüüüpppppppppppppppppeeeeeeeeeerrrrrrrrr birisi

  37. bn de onu çok seviyorumm bn de cnımı veririmm vanessa dan ayrılmasını istiorumm ama eğer mutluysa ayrılmasınn çünkü aşk bencillik değildir tek taraflı düşünülmezz ama amerika ya gidersem zac efron u görmek için elimden geleni onu bulunca ise sadece gözlerinin içine bakıcamm inl bi gün ona buralar da değil de onu sevdiğimi yüzüne söylerimm …

  38. yaaaa çokkkk taatlısın sana bitiom

  39. vanessa ile çok yakışıyorlarrrr…

  40. seni çok seviyorum ama senin br sewqilin var zac uzakta olsa senı sewıyorum

  41. baba çok yakışıklısın hayranınım

  42. bayılıyorum sana

  43. çok yakışıklı

Bir Cevap Yazın

 
