Ashley Tisdale Avatarları










~ tarafından bgirlgozz Ağustos 7, 2007.

35 Yanıt to “Ashley Tisdale Avatarları”

  1. Teşekkürlerr

  2. cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel bir kızzzzzzzzzzzzzzzzzzz bn ashley tisdaleyi cokkkk ama cokkkkkkkkkkkkkkkk seciyorummm

  3. sana aşığım ashley seninle keşke tanışabilsem seni keşke yakından görsem o kadar istiyorum ki seninle tanışmayı seninle sohbet etmeyi anlatamam aşkımmm

    • sen benimle görüşsene iki dakikada abdye uçarsın bu gidiş senin için daha karlı olacak

  4. aşkım yaa süperbi kız yıldız takımındada süperdi zaten ayyyyyyyyyyyyyyyy süpeeeeeeeeeeeeeeeeeerrr :))))

  5. pek sewmiyom bu kızı cadııııı ashleyyy

  6. ÇOK ÖNEMLİ DİKKATT!!!!.
    ashley i çok seviorum harika.arkadaşlar ben swim dier adım irem ingilterede doğdum ama aslında türkiyede yaşıyorum ve arada bir ingiltereye gidiyorum ve bende HSM 3 ÜN FİLMİ İÇİN İ
    NGİLTEREYE GİDECEM VE ORDA ASHLEY İLE FOTO ÇEKİNECEM beni dinlediğiniz için teşekkür ederim byy

  7. yha bence hiç güzel değil yani ne biliyim hiç hoşuma gitmiyo bende vanessa hudgens ondan bin trilyon kat daha güzel ve zacle daha çok yakışıyolar hsmdede güzel rol oynadı ama yinede ordada gerçi o cadı kız rolünü çok haketti

    • spagetti vanessa hudgensden uzak dur ben ona 100de 100 benziyorum ayrıca HIGH SCHOOL MUSICAL kelimesini bir daha söyleme bir çakçam dişlerin kafana yapışçak hem ashley tisdalede çok güzel bence vanessa hudgens ve ashley tisdale kanka vanessa hudgensin kankasına bir daha laf atma

  8. sensin cadı vanessa belki ondan güzel ama değil vanessa’dan daha ahlaklı ve onun gibi fotolar çekmiyor ve zac ile daha çok yakışıyorlar

  9. ashley çok tatlı ve harika bi kız onu çok seviyorum evet gerçekten zac ile daha çok yakışıyorlar

  10. asley sen vanessadan daha güzelsin ve sempatiksin ayrıca he said she said şarkına bayılıyorum hergün dinliyorum SENİ SEVİYORUM

  11. arkadaşlar, ben shley’e bayılıyorum.ama vanessa’yı da seviyorum.Bide vanessa o çıplak pozları vermese.ayrıca her ne kadar vanessayı da sevsemde asley ile zac daha çok yakışıyor.Ashley sen süpersin.Ve çok çılgınsıııııııın!!!:D

  12. heyyyyyy selammm beybiler seni hiç gözüm tutmadı moruk hangi moruk olucak şuanda bunu okuyan morurk hehehehehe

  13. ashley sen çoq spersn 1 numaralı hayranınımmm

  14. BENCE ASHLEY ÇOK SALAK BİR KIZ

  15. bence vanessa çok güsel ashley hiç güsel deil

  16. bence vanessa kat kat daha güsellllllllllllllll

  17. ya siz harbi salaksınız ya bu kızda ne buluosunuz ahmak saalk aptal gerizekalı topun önde gideni halbuki vanessacığım ne kadar güselllllll salaklığa devam edin o cadıyı sewerek.dimi vanessa ashley çok salak haha salak ashley ı love you vanessaaaa

  18. aşkımmm ya vanessa dan daha güzelll

  19. siten çok güzel ciciim

  20. git lan piç sen nası benim dünyalar güzeli askım ashleye nasil laf söylersin amına kodumun piçii sen bi ona bak bide kıçına bak vanessanın da internette çırıl çıplak resimleri var sende onun gibi orospusun heraldeee

  21. SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM,ASHLEY’İM SENİ BEN VANESSADAN DAHA ÇOK SEVİYORUM,CANIM.

  22. ashley sen benım erşeyım sın askım bıtanem sadece benım askım ashley baska kımse benım kadar sevemez ashleyı aenı cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevıyorum askım ashley kımse benım kadar sevemez ayrıca zac efronla sen daha cok yakısıon sen benım askımsın ashleym

  23. bi de burda kım askım yazdıysa onların gırtlaklarını patlatcam ashley sadece benım askım ve ole kalcakk:)

  24. çok güzel avatarlar

  25. YA arkadaşlar kavga etmeyinnn ! benim gibi ashleyi kimse sevemez diye birşey yok merve herkes ashleyi çok seviyor ayrıca vannesayı sevenlerde var bunun için kavga etmeyin ayrıca ashleyi veya vannesayı sevmiyorsanız burda söylemeyin çünkü bizi ilgilendirmez

  26. sperrrrrrrrrrr

  27. Bende Ashleyi çok seviyorum

  28. bence asley süpR öte we ben onu almanyada qördm

Bir Cevap Yazın

 
