Ashley Tisdale Resimleri 2








~ tarafından bgirlgozz Ağustos 7, 2007.

115 Yanıt to “Ashley Tisdale Resimleri 2”

  1. ayy cok güzel kız yaa bayılıyorum hastasıyım bizimkiler fazla güzel değil filan diyorlar ama bence cook güzel de ismi nasıl okunuyor yaa cok merak ediyorummm

  2. süper çok güzel yaa

  3. adı eşliy diye okunuyo inngilizce bir ad!

  4. AŞKIM SIN CANIM BENİM AŞKIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM BEBEĞİM BEN SENİ ÇOK SEVİYORUM

  5. ÇOK TATLI ACABA MSN ADRESİNE VARMI VEREBİLİRMİSİN

  6. aŞkIm bEnİm cNm aShLeYiM çOk tAtLıSıN

  7. ARKADAŞLAR BEN NAZLI SİZİ ASHLEY SEVİYORSUN DİYE KUTLUYORUM ASHLEY ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZEL VE HARİKA BİR KIZ SÜSLÜ VE BEBEK GİBİ SURATI VAR ÇOOOK TATLI.vanessadan nefret ediyorum çünkü çooooook çirkin ve internette çırılçıplak fotoları var ve eş cinsel vanessa..ASHLEY MCKKK..

  8. ay=)çok güsel bi kız ya..bence vanessadan daha güsel..vanessa çok şımarık onu hiç sevmiom..ama ashley..of çok tatlı..

  9. yaaa ashleyi seviyosunuz anladık da vanessa ya nie laf ediyosunuz onlar gerçekten ne kadar iiii arkadaşlar haberiniz yok heralde hem olabilir vanessanın çıplak fotoğrafları internette herkesin hatası olur tamam çıplak fotoğrafları war ama eşcinsel değil hem bu arada da vanessanın çıplak fotoları çıkınca zac ve ashley onu hiç yanlız bırakmamışlar bunu ben uydurmuyorum bi haber aşkım vanessam ve ashleyim !!! yaşasın vashley !!

  10. tüm HIGH SCHOOL MUSICAL dakileri seviorm ama en çok ashley vanessa veeee ZAC EFRON

  11. ashley bence çok şeker! canım benim! vanessa ile süper bir 2li oluolar onlara hakaret edenler gerizekalıdır!

  12. NEDEN VANESSAYI KÖTÜLÜYORSUNUZ BİLİYORUM ÇÜNKÜ ONUN GÜZELLİĞİNİ KISKANIYORSUNUZ VALLA BEN VANESSAYI SEVİYORUM KISKANÇLAR …

  13. ewet kızlar size katılıyorum ASHLEY EN GÜZELİ onu çook seviyroumm msn si var bende hsm_ashley@windowslive.com dur ekleyin ben konuştum..sıra sizde…byee

  14. ya bnce çok güzel hemde çokkkkkk güzel sarışınlığı çok yakışıyo onaaaaa….

  15. o msnler yln bnce boşuna eklemein

  16. çk güzelsin ashley aşkımm…..

  17. hello!

    sharpay and troy ı love you

  18. esra yalan atma ashley tisdalenin mesene adresi öyle değil.!!!

    gerçeği şudur:
    -sharpay_zac_vanessa@hotmail.de

  19. ya ashley çooooooooooooooooooook güzel kız bizimkilerde vanessayı beyeniolar bence o kız iğrenç fareye benzio en büyük ASHLEY!!!!

  20. sharppay seni çok seviyorum.sesin çok güzel.şarkıların çok güzel.sharpay ihşalah bu yorumu okuyup sen de cevaplarsın.seni çok seviyorum sharpay.

  21. ay ajkommmm yihene cok güzel çıkmış

  22. ya tmm anladık vanessa güsel ama ashley daha güzel!bence siz onu kıskanıyosunuz !!!!

  23. ayyyyyy canım ya çok güzel ve çok tatlı bütn sarışınların en güzeli hayranım vanessayı iğrenç şarkıları çok güzel ashleyyyyyyyyyyyy bayılıyorum sana::D:D

  24. yha çoook güzell ama ben daha sade resimlerini arıom mesela normal evde ben resim çekinirim yha onunda öyle çekindiği resimleri arıom ama yook bulamıom

  25. ya çoook güzel bu resimler ama daha güzeli olan varsa beni eklesin de atsın tabii isteyenler😀

  26. aman kıçıma kaç göz çizsem daha güzel olur…

  27. haha ha ha sen insamn mısın ki kıçın büyükse çiz ama sana bnzr merk etme

  28. ben ashley vanessa’yı daha çok seviyorum ama ashley tisdale de fena diil onu da seviyom

  29. en güzel vanessa çünkü bazı resimlerde ashley iğrenç ve ya çok tipik çıkıo

  30. vanessa’yı kıskanmayın

  31. ashley im benim canım benim seni herkesten cok seviyorum

  32. ayyy ash super bi kız ben ona hayranım

  33. bence bu kız çok ama çok güzel ama vanessa gibi sade bir kız değil bu ashley çok makyaj yapan biri tamam ünlü ve zengin ve genç bir kız ama bu kadar makyaj ashleyin kendi güzelliğini bozuyor bence vanessa gibi değill…

  34. salaksıınız vanessacılar!

  35. ashley seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo seviyorum seninle keşke tanışabilsek.

  36. VANESSAYI HİÇ SEVMİYORUMMMMMMMMMMM

  37. ashleyyim aşkım benim seni çooooook seviyorum çok güzel ve çok tatlısınnnnn…

  38. Ya BeN bU KıZıN hAyRaNıYıM yANi(ashley tisdale)

  39. iyi bok ediyon

  40. şu vanessayı sevenleri anlamıyorum o kız bir orospu çıplak resimleri var ve lezbiyen ama ashley ondan dahaa güzell ve onun hiç çıplak resmi yok ve vanessa gibi orospuluk yapmıyo!

  41. seni çok seviyorum yaa çok güzelsin

  42. onunla seks yapmak istiyorum

  43. onunla seks yapmak istiyorum.
    harika biri.
    çok güzel onun memelerini ellemek istiyorum.
    bacağını koklamak istiyorum
    bebek

  44. gülüm balım peteğim ashleyim seniçoooooooooooooooooooooooooook sev,iyorum vanessa öküzü çok salak ve gerizekalı edepsiz o ama sen çok hanımçıksın bebişim za efron lada çok yakışıyosunuz

  45. ashley çok güzelsin vanessa gibi orospuda değilsin seni çok seviyorum canım benim o vaneessa öküzüğ güzelse ben de öküzüm yani çkok salak b, kız o bence sen çok hanımsın bebeğim ve sen zac efrona layıksın bana katılanlar lütfen cevap versin

  46. yani o msn adresleri tümden yalan bence verenlerde zaten yaaln söylüyodur sanki zacın ashleyim msn adreslerini verennler onlarla çok konuşmuşta bide bize vereccek inanmıyorum yani boşuna kandırıp dıygularımızla oynamayın saçınızı başınızı yonarım

  47. kelin ilaçı olsa kendi başına sürer yani lütfen duygularımla oynamayın tek suçum zaca aşık olmak ashleyide sevmekmi

  48. ya varya ashleyi ve zacı sevdiğm kadar hiçbir insanı sevmedim tümden manyağım iikisine ama chad denilen çoçukta çok şekerce bence ı love you ashleyinm şekerim sarı meleğim benim zacım aşkım ölürüm sana hepinizi öptüm bayyyyyyyyyyyyyyyyyy

  49. olum alp sen kafayı bozdun galiba kendine gel kız güze olabilir ama
    oyani kadarda sapıklaşmanın alemi yok kendşnimi kaybetttin lan
    namussuz

  50. bana bakın bana ashleyime laf söyleyenin kafasını kırarım bide o orospu vanessayı savunmuyolarmı öf adamın canını sıkmayınlan ashleyciler selam sizlerede gelin iki bira çakalım

  51. ashley tatlı ama vanessanın ayrı güzelliği var yani ama genede vanessaya laf söylemeyin. yeter ayrıca vanessa orospu deil

  52. çok güzewlsinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn asleyh

  53. bayılıyorum sana bu güzeligi kimden aldın seni çok seviyorum asleh tisdale

  54. sen çok güzelsin asleyh tisdale.

  55. çok gıcık bi kız vanessa

  56. sana katılıyorum

  57. seni seviyorum ashley

  58. senden nefret ediyorum vanessa

  59. senden nefret ediyorum vanessa seni seviyorum ashley

  60. heyyyyyy bence grup üyelerinin hepsi çok iyi

  61. ESRA we ashley lakablı kız yha siz salakmısınzz???çoq merak ediyorum yha bu kdr kolay mı onların msn adresini bulmak hadii ashley lakabı olan guzel sıkalamışta esra denen salak resmen uçmuş o ne yhaa türk olmayan bi sanatçının msn adresi windowslive.com la biter mi gerizekalı :D:D

  62. ya vanessa çok yapmacık ve gıcık hem ne kadar doğru bilmem ben de arkadaşımdan öğrendim zac ve ashley çıkıyolarmış doğru mu işallah öyledir zac ve ashley çok yakışıyolar ikisine de bayılıyorum zaten hsm yi onlar için izliyorum ikisi de süper sizce de öyle değil mi?

  63. vaneswsa ve ashley cok iii arkadaslar ashleyde güzel vanessa da

  64. vanessa daha güzeeel bence.hem inş bu kızın zacde gözü yoktur yoksa gözlerini oyarıııımm….

  65. yhhaa yettiniz falla hala venessa orospu deil fln dionuz git araştır yaa siz az üç kağıtçı deilsinizz haa o venessa orospusunun yerinde ashley rol alsaydı nası ashley im die peşinden koşardınız..hem ewt venesssA sadece orospu deil hem de uyuşturucu da kullanıo tmm mı hala itiraz eden varsa gitsinler baksınlar internete kim neymiş öğrensinler bide ashley ime süslü dionuz 1 öle deil bi bakın neresi öle sadece filmde rol icabı öle kızcaa z napsın yenee

  66. bide 2 öle olsada size ne kızın kendi tercihi kimse kimseye karışamaz bu konıda venessa nın da canı cehennemee

  67. bence en güselleri ashley o çok tatlı sarı şekerim benim o vanessa da güsel ama o sanki biraz hawalı gibi en güsel ashley gerisi yalan işte o kdar we burdan ashley cilere çok slm

  68. aşkımm ya cogg tattlıı yahh seni seviyorum ashleyy

  69. bnce ikiside çok gzl ve çok iyiler şarkıları kndileri hepsi sadece vanessa o resmleri kçkkn çktirmiş hatta herkkes hata yapar diyor siz bundan ders alın ve siz yapmayın dmiş haberlrde grdm….

  70. ben ikisinide seviorum ikisde fıstık gibi kızlar

  71. vanessa ashley den daha güzel ama nedense vanessa ya ısınamadım bi türlü ashley daha tatlı:D

  72. ben hepsinin ismini istemiştim.

  73. BEN İKİSİNİDE SEVİOMM AMA EN ÇOK ASHLEYİİİ BENDE FOTOLARI VAR ZAC İLE ASHLEYİN SEVGİLİ GİBİ DURUOLAR ASHLEYCİLERE SELAM.ZAC LÜTFEN DOĞRU OLSUN İŞALLAH TÜRKİYEYE GELİRSİNİZ.SEVGİLİYSENİZ ÇOK İİ OLUR.VANESSA SEN ÇIK BAKEM ARADAN ZAC İLE ASHLEYY MUTLU OLSUNLAR.BYBY

  74. aşkımm bnm enbüyükfanınım kurban lurum o gsliğe:D

  75. slk onlar eskiden sahten sefglilerdi huhu:D

  76. aşkım asheleyyyyyyyy çok güzelll hannah montanada resimde çok güzel çıkmışlar dizney deki dizileri çok seviyorum en çok hig school musical&hannah montana bayyyyyyyyyyy

  77. asheley en güzeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  78. asheley vanessa ya 10000000000000000 basarrrrrrrrrrrrr

  79. aşkımmmmmmmmmm asheleyyyyyyyyyyyyyyyyyy

  80. asheleyin sevgilisini
    ben
    biliyorum

  81. bence ashley çoook güzel bi kız.vanessa salakın teki.hiç güzel deil.Nefret ediom ondan igrenç bence.gıcıgın teki.zac we ashley cok daha fazla yakısıolar.onları coook sewiom.vanessa defolsun salak sey.ilk once kendine ceki düzen wersin.

  82. ashleyi sewenleri kutluyorum çok zewkliler mis o cok güzel bi kız muthis güzel onu cok sewiyorum we beyeniyorum.vanessayı hic sewmiom.

  83. ashley her zaman ki gibi yine cok güzel bir insan bu kadar mı güzel olur.zac we ashley cook yakısıolar.

  84. ashley seni ççççççççççççççççoooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk sssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmm keşke turkçe bilseydin ne güzel olurdu.sen venas a gibi oruspu ,eşek,ve çıblak fotorafın yok sen kendine çok iyi bakıyorsun ama venasa oruspusu hıç kendine endine bakmiyor ve sen venasa oruspusuna bin basarsın ustelik adaşimsin

  85. friends ı name arshley.ı arshley love.gabriella hate make.but ı gabriella recognize.ı a annoy he ı side.because ı english ı.ı hıgh school musical player all recognize.sharpay(arshley)you loveeee.

  86. salak sanki sen yabancısın bok karı yha sanki sende ashleysin di mi ??? bizde kandık hem bikere yabancı olsan gabriella demezdin ashley’ede arshley yazmazdın anladın mı bok

  87. ashley çok güzellllll

  88. ashley i çoooooooooook seviyorum ama birazz kötü giyinio ama olsun onun yüz güzelliği yeter yukarıdaki arkadaşım yorumda ashley isminin nası okunacağını bilmediğini şüylemişin ben sana söyliyeyim EŞLİY Ddiye okunu yor ASHLEY==EŞLİY

  89. ayy ashley i de vanessa yı da çooo…k seviorum ikiside çok tatlı ve vanessa nın çıplak fotoları internette vr die o eşcinsel olmuo eski ayrıldığı sevgilisi koydu bütün o resimleri valla ben ashley i vanessa yı ve miley i çoo…k seviorum

  90. harika bence ashley tam bir fabuluuus ı love you ashley babyyy

  91. aşley tisdale diye okunuyo. ashley i çokkkkkk seviommmmmm. vanessa yı da seiyom ama ashley i daha cok seviyom. arkadaşlar ashley tisdale8 kere evlenip her birin de de seks olayı yasamıs. inan miyom.. bu durum ilerlerse hannah montana yı çok sevecem:):D

  92. zac efron un kuzenlerinden biri ankara da oturuyomuş……… ne güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.hemen tatilin ortasında ankara ya gidek hihihihi:D

  93. ashleyy ı love you muck muck..

  94. I LOVE YUO ASHLEY…
    ASHLEY SENİ ÇOOK SEVİYORUM SENİ GÖRMEYİ ÇOK İSTİYORUM…

  95. bende o kızı çok seviyorum ama o çok uzaklarda arkadaşlar
    onunla bir fotoğraf çekinmeyi çok isterim

  96. al işte burda da küfür. ilk olarak vanessa, o…pu falan değil. o resimleri çektiğinden dolayı pişman. bunu annesine de söylemişti ve annesi gençlerin bazen böyle şeyler yapabildiğini söylemişti.uyuşturucu olayını ben de duymuştum ama yalanmış.ashley ile zac önceden falan çıkmadı.zanessa ikilisi olduğu ilk zamanlarda bu sırrı birtek ash biliyordu ve kendisinin zac ile çıkan aşk dedikodularına rağmen bu sırrı tutuyordu.ayrıca bırakın herkesin zevki başka.zac, vanessayı sırf güzelliği için sevmedi.aşık oldu işte.hepsi bu.şuanda da ashley’nin başka (ünlü değil) bi sevgilisi var.bu arada en başlarda bi arkadaşımız sormuş:ashley(eşli)

  97. pişman olsa da ne önemi war ki nie ashley yapmıo bu çıplak resim olayını yapmış bi kere herkes bu kdr kolay effedilse ayrıca lezbiyen resimleri fln da war o kız pisliğin teki we bunu belli etmekten de utanmıyo ( gıcıım sana deil wanessaya)

  98. çok küfürbazsınız kızdan ne istiyosunuz ikiside çok güzel bence bu kadar küfür etmenin anlamı yok onlar hem çok ii arkadaş ashleyde kendine yeni sevgili bulmuş bence bu kadar küfür etmeyin diğer sanaççıları görmüomusunuz neler yapıolar olayın sadece dışından bakmayın belki ahsleyde yapıodur ama göstermiodur günahını almıiim ama olabilir vanessa yıllar önce yapmıştı ve hatasını anladı

  99. yıllar önce deiğin nerdeyse geçen sene bee ayrca diğer ünlüleri sewdiimizi kim söledi ama ashley we zac napmış ki en kötü?

  100. bişi sölicem amacım trtışma falan başlatmak diiil yanlış anlamayın ama snuçta bu kız resim leri kndi isteğiyle çektrmedi mi kmse onu zrlmadı bnun için ayrıcda şöle milllete çkk küfür ediosunuz kfrbasssınız die şelerr sölemeynn bnce brda fkr söleniio vanessa ii biri dionuzda nerden bilioonuz biz grdklerimiz üzere yrum yapıoruuz arkadaşınız deil ya

  101. zacinde fotolarını görmedinizmi çıplak kızla çekildiklerini yada görmemezlikten geliosunuz geçen senede deildi yha hsm2 den önce yada hsm2 den sonra nese burda tartışmanın anlamı yok ben nüde çok seviorum sizde ister seversiniz ister sevmessiniz o sizin
    kararınız

  102. bence ashley daha güzel çok tatlı onu çok beyeniyorumm

  103. sana göre öle herkezin zevki ayrı bunu tek kendi adınıza söliin
    http://myfxadvice.com foreign exchange market

  104. bence ashley hayatimda gordugum en guzel kiz onu cuk seviyorum

  105. bence gabriella daha güzel tuğba gıcıklık yapıpta vanessa nın yorumununarasına kötü şeyler yazamassın salak tuğba

  106. Ya yeter hoşgörü diye bişey var herkes ya vannesayı yada ashleyi sever tartışmaya lüzumu yok ben ashleyi seviyorum hemde çok ama bunun için kızamazsınız sizde vannesayı seviyor olabilirsiniz bende ona kızmam kısacası hoşgörülü olun.

  107. aslhey abla seni çok seviyorum.. lütfen bana cevap yazzzz senin hayranınım zacı daa çokk seviyorumm

  108. slak mısın sen buse o sana nasıl cewap yazabilir:D

  109. ashley abla seni çok seviyorum.

  110. ashley abla seni gerçekten çooooooooooooooooooooookkkkkkk seviyorum ayrıca çok güzelsin

  111. bence çok güzel çıkmışlar
    ve kıyafetleri harikkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaahsssssssssssssmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    yıldızlar takımöı

  112. hel tore ti malsi scama

  113. çok güzelsin vesayre vesayre vesayre

  114. bu kıza bayılıyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  115. yaaaaaaaaaaaaaaaa çok tatlı vanessada az değil ama oda çok tatlı

Bir Cevap Yazın

 
