Ashley Tisdale Resimleri 3

Resimin büyük hali için tıklayınız. Orjinal boyut 670×450 ve 53KB.
















~ tarafından bgirlgozz Ağustos 7, 2007.

132 Yanıt to “Ashley Tisdale Resimleri 3”

  1. hıh vanessadan daha güzel

  2. I LOVE YOU ASHLEY I AM MADEL

  3. SEN COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKK GÜZELSIN

  4. bnd katılıyorm sana ashley çoooook spr bi kıs I LOVE YOU ASHLEY….:)

  5. hiçte bile ashley vanessadan on bin kat daha güzel bence sizce?

  6. ashley gibisi yoq muhteşemmmmmmmmmmmmmm =) =) =) onu seviyorum

  7. ashley bu dünyadaki en sheker kızzzzz

  8. valla ben de hayranıyım butun esyası butun cd leri varaaaaaa

  9. çok guzel bir gızz…bayılıoom ashley senı çoog sevııomm:…..:D

  10. EN suufer kız ben bir emoo olarak solıoorumm

  11. ashley çoook guselsiinn.. senı çook sevıorumm..Butun fotoğraflarını haberlerini takıp edııoruum senı çookk sevıoruumm…..:D I LOVE YOU ASHLEYY…

  12. ashley kadarr gusell kız görmdiimm ….başarılarr yenı filmmlerini beklııoruuz ve şarkılarını…

  13. çokk sufer bir kız yaa:::D

  14. chok qüselsn qısım yhaa ashley senin qadar qüsel bir qıs qörmedim hayatımdaaaaaaa =)

  15. chok guzel bir kızsın senın kadar qüzel kız görmedidimm…(::D

  16. ashley çok güzelsinn ve ayrıcaa vanessadann çok dha qüzelsinn sölıım yanııı:::====

  17. bence vanessa çok mal ve salak ashley daha güzel ve daha renkli şarkılar söylüyor!

  18. vanessa sikilmek için yaratılmıştır!

  19. ewet vanessa sex yapmak için anasının karnından çıkmış. onun bir hastalığı var. 2 tane şeyi var. hem kas,dında hem de erkekde olan şeyden. hem kızlarla hemde erkeklerle sex yapıor. ben vanessa yı severdim ama artık ondan nefret ediyorumm. ARTIK BENİM AŞKIM ASHLEYY… vanessa da bir orospu pislik…. AŞKIMM ASHLEY

  20. ASHLEY ÇOK GÜZELSİN.bende önceden vanessa yı çok sevrdim ama şimdi hiiiiiiiç sevmiyorum o sex sıkndalından sonra internete o çıplak fotığraflar düştükten sonra zac hala nasıl onla berbaber anlamıyorum vanessa tam bir orospu bir arkadaşım o orospuyu çok seviyor ama nasıl seviyor anlamıyorum doğrusu ama ashley öyle değil ashley daha güzellllllllllllllllll

  21. bence eshely çok güzel bir kız sadece ashley değil vanessa hudgensda onun gibi bir başka güzel ı LOVE YOU ASHLEY AND VANESSA

  22. Süperr resimleri var zaten onu yani saharpayiiii çoooooook seviyorum bence acayip güzel çook güzell::)

  23. süperr resimlerii var bayılıyorum ona çook güzel…

  24. ashley çok tatlısın sana bayılıyorum
    sarı şekersin =))
    ayrıca vanessaya da 1000……. basarsın

  25. hiçte bile vanessaya laf söyletmem o kız senden daha güzel kendine bak sen ………

  26. körmüsün sen yada malmısın görmedinmi ashley miley ile öpüşürken fotorafı var aptal sen vanessaya laf sokucana ashleyine bak

  27. vanessa hepinize bin basar kıçıma açıp kaş göz çizsem aynı ashleye benzer lan…………

  28. ben ikisinede laf konturtmamm onlar çok güzeller

  29. çok güzel

  30. hey millet size sesleniyorum ben asley den daha meşur olucam görüceksiniz çok yakında bana diceksiniz bundaneminolun hatta bakarsınız onunla filimde bile oynarız belkide o bana gelir yalvarır ilerde ÇAĞLA diye birini duyarsanız o benim neyse hadi konserimde görüşürüşürüz hpiniziöptümgoodbye:D

  31. kim yazmıssa vanesa hepineze bin basar kıçıma açıp kaş göz çizsen asleye benzer yazmıssa o gendisidir salk kız nogulacal inek gin önde giteni sakl apti mongoll sen sALK MISIN SEN SEN GİT OKAS GÖZÜ KENDİNE ÇİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ BOK KAFALI >>>>!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111

  32. SALAAKKKKK SIN SEN BAK KAFALI

    KIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ APTAL Bİ DÜNYADA HERKES SANA BİN BASAR

  33. BOK KAFALI SEN KENDİ KAS KÖZ ÇİZ AYNI VANESSAYA BENZESİN SAPIK MONGOLLL BU DÜNYDA HERKES SANA 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 BASAR BOK KAFALIIIIII

  34. VANESSADAN NEFRED EDİYORUMMMMMMMM İGRENÇ DİKSİNBİYORUM ONDAN

  35. SEN KENDİNE KAŞ GÖZ ÇİZ BAK BAKALIM KİME BENZİYOSUNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN SALK

    BUNLARI OKU SANA KAPAK OLSUNN

  36. APTAL KIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

  37. melis senin azına sıçarım o kız süpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
    sen kendine bak salaaaak melisssssss

  38. azına sıçıyım melis orospu şerefsiz biç oğlu piç

  39. ya bu kız keşke türk imalatı olsaydı :):):):)

  40. çok şeker bir kız ashley vanessa gibi yapmacık değil hem zac e de çok yakışıyor

  41. yha bakın bu kız gerçekten güzel vanessa gibi yüzünde 1ton da makyaj yok hem.. en önmlisi vanessa gibi de fahişe deil :S

  42. cok güzel vanessa gibi SALAK,ÖKÜZ,AHMAK değil !! çok şirin bir kız… bn onu çok seviyorum.. eskiden sevmezdim ,vanessa yı severdim vanessa hayran kitlesini kaybetmekte…

  43. en azından ashley in miley cyrus la öpüşürken resmi var vanessa kızlarla da erkeklerle de yatıyo be

  44. bence ashley çok şeker bir kız

  45. ben ezgi (istanbuldan)bence vanessa da ashley de güzeller her ikisi de hoş ve şeker kızlar bence vanessa veya ashley diye kıyaslanmamalı çünkü her ikisi de çok güzeller ve onlar çooooooooooooooook iyi arkadaş

  46. hem düşünsenize çok sevdiğiniz bir arkadaşınız vanessa nın durumuna düşüyor siz ona hakaret edilmesine izin verir miydiniz bence hayır ona destek olur ve teselli ederdiniz işte bu yüzden ben her ikisini de seviyorum
    (önceki mesajın devamı)

  47. vanessadan daha güzelsin bu takımın sarışın yıldızı sensin inan bana

  48. harika,çok tatlı bir kız

  49. VANESSA ONDAN DAHA GÜZEL HA VANESSA ASHLEY’İN TIRNAĞI BİLE OLAMAZ SARI PAPATYA ASHLEY SEN BİZİM HERŞEYİMİZSİN!!!

  50. harikasın birtanesin

  51. I LOVE YOU ASHLEY HEM ZAC EFRON LADA ÇOK YAKIŞIYORLAR BENCE ONLAR SEVGİLİ OLMALI VANESSAYA YUH YASASIN ASHLEY SEN HİÇ MERAK ETME ASHLEY VANESSAYA 1000 HATTA100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
    BASARSIN
    BİRTANESİNNNN ARKADAŞLAR VANESSA GÜZEL DİYEN AKLINI KaÇIRMIŞ DOKTOR KENDİ HALİNE BIRAKIN DEDİ DAHA BÖYLE DEVAM EDERLERSE ÖMÜR BOYU DELİ HASTANESİNDE KALICAKLAR

  52. yha bNje oqdrda qusL Dııl shaqer bı qıSs ahm shm bI quseLLıqı yh0q xD

  53. çog tatlıı yaa hmde sekerr yaa bnce high school musicalde zac efron sevgii olcktıı

  54. http://highschoolfan.forumn.net/

    bütün hsm fanlarını bekliormmmmm

  55. oha bnce venessa daha güzel ne olursa oldun ama asley de çok tatlı😀

  56. ashley çok tatlı ve güzel onu çok ama çok seviyorum

  57. ama bak ismi lazım deil kız canım benim keşke küfür etmesedin ya bence yada annesine babasına neden küfür ettin melisin

  58. ashleyimi çok seviyorum bitanesin yaaa keşke türkiyede olsaydı zac e vanessa dan daha çok yakışıyor bal gibi de:Diki sarı yan yana olur işte ne güsell:D:D

  59. ayyy çok tatlısın SENİ SEVİYORUM

  60. bebeimm canımm askımm seni çok sewiorumm benim bitanemsinnn

  61. çok tatlı baylıyorum onun gibi olamk çooookkk istiyorum çok güzel birtanem tatlım bbeğim aşkım herşeyim odam onun posterleriyle dolu züper biri keşke onu görebilsem ve konuşabilsem onu çooookkk seviyorum🙂 o çok tatlı keşkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee….. onun gibi olabilsem muck kiss you

  62. Vanessa Orospunn teki Ashley bi tane xD

  63. ayyyyyyyyyyyy ben ashleye hastayım ya vanessa umrumda bile değil o salak ama ben ashley için ölürüm ya ashley sen benim sarışın şekerimsinnnnnnnnnn

  64. muhtesemsin ashley you are wonderful ! you are so pretty !! and you are fantasticc !! number one is the world ..I kiss you muah

  65. seenn 1 tanesin zacla çok yakısıosun ama sen daha iyilere layıksn ! sölücek pek bsey kalmadıı harikasınn !!!!

  66. Bn ashley’in en enn ennnn büyük hayranıyım onu çook seviyorum masa üstünde 200 300 e yakın resmi videoları wr onu çook seviyorum ooo birtanemmmmmm!…

  67. vanessayı bilmem ama ash benim için bir numara kızlarrr itanbulda konseri vardı bn gittim vaness ile birlikte idi vanessa çoq öküz duruodu ama ashh ahhhhhhhh onun için ölürümmm

  68. askımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ashe olan aşkımı haykırıorummm bu arada ash nişanlanmışşşşşşş

  69. seni seviorummmmmmmmmmmmmmmmm ashley aşkım izmirde konser ver lütfen

  70. YA MİLLET!ASHLEY’NİN EN ker kız en güzel kız ASHLEY.Diğerleri palavra değil mi?:D

  71. ya vennessa tatlı zac te okadar yakışıklı değil ama ikisi yakışıyorlar. ashley gerçekten çok şirin çekici ve güzel dolayısıyla vennessa ashleyin yarısı bile olamaz seni çok seviyorum ashley öyle değilmi arkadaşlar birde ashley filmde kime aşık bunu bilmek istiyorum n olur buna acil cevap yazın..

  72. ASH*ım çokk ttlısn misss ı love you

  73. ashley seni çok seviyorum canım benimmm

  74. venessa ya bin basar vanessa gerizekaalının tekidir ashley ile zac çok yakışıyor ashley çok güzel çok tatlı ve de çok şirin

  75. ashley’den fazla güzel bir kız yok mu dünyada eda hariç tabii

  76. her resminde çok güzel çıkmışsın zaten kendin güzelsin

  77. bikerre vanessa gözümden düştü arkadaşlar çünkü vanessa yazdığınızda görsellerde çıplar fotoğrafları var ashley ise onu HERKEZ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYO VE O ASHLEY SEVENLERİN BİRTANESİ

  78. ashleyi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum onun gibisi yok o dünya güzeli size katılıyorum ama vanessa yı sevmiyorum iyilik meleği diye herkes onu seviyo ama ashley gerçek hayatta belki iyilik meleği vanessa kendini beğenmiş

  79. orospu melis o kız spr senin ananı naparlarr[Sikerim seni]

  80. ben daha seviyom mallar geriler oros…

  81. ben çok seviyorum hem sizden dahada çok anlşayın artık

  82. hi ashley ı love love love love love you you are very bbeautiful ashley more beautiful than vanessa hudgens ı hate vanessa hudgens ı love you zac efron zac and ashley it is the perfect

  83. ne buluonuz o çirkin ördek yavrusunda ashley dünyanın en çirkin kızı bence vanessa ona 99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 basar daha bile fazla şimdi salaklık yapmayı kesinde şu maymun suratlı ashley yerine vanessaya bir bakın ashley iğrençten bile öte ondan hiç kimseden nefret etmediğim kadar çok nefret ediom tabi sizin kendi görüşünüz salaklık yapmak istiosanız sarı çiyan ashleyi sevin pardon(maymun suratlı ashley olcaktı)(ikiside)

  84. billur yazmışki vanessa kendini beğenmiş fln die çokmu bilio o gördümü vanessayı gerçek hayatta sanki

  85. o ashleyci yorumunu yazan kendi bi hastaneye gitsin burdan bize laf yetiştircene ama bi göz doktorunada gitsin vanessayı çirkin bulduğuna göre gözleri bozuk olmalı

  86. son olarakta her resminde İĞRENÇ çıkıyo

  87. ashleyyyy seni çok seviyorum I LOVE TU YUO ASHLEYYYY ashley bir numara vanessa iki rihanna en sonunda en sonu

  88. sen her rolde iyisin sharpay,maddie ve ashley 🙂🙂

  89. ashleyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ölürüm sana o diğer melis gibi ve vanessanın bir numaralı hayranı nicki olan kızlar tAM Bİ OROSPU SEN EDEBİNİ ADABINI BOZMAAAAA AŞKIM :)))))

  90. ama ash o na 101010101010101010101010101010101010101010101010101010 basar saf insan

  91. NOLDUUUUUUUUUUUUUUU OROSPULARRR

  92. ashley seni çoooooooooooooookkk seviyorum grubun en güzeli,en tatlısı ve en şirinisin çoookk güzelsin seni çooookk seviyorum

  93. filmde çok havalı ama gerçekte çok iyi birisidir eminim hem internete çıplak fotolarını koymuyor

  94. ilknur sen salakmısın yaa? doğruya nie soruomki salaksın dimi mal bana ve vanessayı sevenlere bida küfür etme aladınmı beni o küfürler senin g..üne girsin mal

  95. pardon ilnurmuş

  96. naz ve şeyma…sizin a.q ben tamammı.ash gibi orospusunu görmedim çünkü en yakın arkadaşıyla öpüştü mileyle bu bir…zac le vanessanın arasına girdi zac a sulanıyor bu ikii..vanessaya laf atmayın karşınızda bni bulursunuz bu üç…eğer naz ve şeyma msn mi eklerlerse sewivinirm bu dört…orda hesaplaşalım bu beş…vanessa kmseyle sex yapmadı bu altı…ash tam bir yosma bu yedi…vanessa herşeyiyle ash i geçer bu sekiz…zac le hiç ayrılmazlar inş. bu dokuz…kıskananlar çatlasın bu on…herkes yani ashi sewenler ikilesin. buda on bir…vanessa bir numara ash son numara hatta numarası ble yoq salak bi kıs faişe ash…naz ve şeyma sizde msn mi ekleyin a.q sizin tamammı lan…:@ selsen_54@hot…

  97. vanessanın bir numaralı hayranı nickli arkadaşım…seni çok sewdim…aynılarını bende düşünüyorum…msn mi sende ekleyebilirsin cnm…sarıyken orospu kahverengiykende çirkin ördek yavrusu demi:D…

  98. ayrıca nessayla zac yakışıyor ash le diil…ash in kendi gibi maymun suratlı bir sevgilisi var ayy çocuklarıda onlara çeker:Dama vanessayla zac in çocukları kendileri gibi tatlı ve asaletli olurlar inş. hıh

  99. aptal sarşın nolcak yinede güzel ama vanessadan güsell olamaz bi kere vanessa esmer vanessa seni çooooq SEWİYORUMMM…

  100. haddini bil büşra bir kere ashley aptal sarışın deil sensin aptal cnm ashley dünyalar güzeli vanessa dünyalar güzeli miley dünyalar güzeli büşra dünyalar çirkini xD

  101. hiçbiriniz konuşmayın vanessa daha şeker bir kerem

  102. aptal sarışın ashley işte ne olucak vanessa ondan daha üzel ha ha noldu şiştinizmi

  103. ilayda bence sen aptalsın büşra akıllıya benziyor bu arada ben üniversiteye gidiyorum almanım

  104. bence ashley dünyadaki en güzel ama en güzel kız ashley seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk seviyorum ama vanessada güzell ehh

  105. slm ben Ashley hayranı Öykü onu çok seviyorum .Odam pes pembe .Ashley seni seviyorrum…

  106. :)Ashleyseni seviyorum

  107. ASHLEY ÇOK ŞEKERSİN SANA BAYİLİYORUMMMM CANİMMMMM SİN YAAAAAAAAAAAA

  108. yaa ashley çok güzel sin senin yerinde olmak için nelerimi vermezdimmmmm seni cok seviyorumm bence venessa hiçgüzel değilsen daha güzelsin seni çok öptüp muck

  109. harika

  110. Bence de Vanessayla ilgii yapılan yorumların hepsine katılıyorum(kötü olanlara) ashley çok tatlı we güzel ama vanessa tam bi mal ve o…

  111. sonunda van hakkında kötüü düşünen birileride çıktı arkadaşlaro kız tam bi lezbiyen lezbiyen lezbiyen! her zamn sölediğim bişi vrdır o kızınn bu dnyada yerii yk çünküü o kızınn bi hacmii yk yanii bi yer kapplamıooo (o koca poposunu unutmuşum ama ) bnce van hayranlarıda ashleye yada ona buna laf atçaklarına biraz gzlerini açıp şu kızın salaklığına bii bakksınnlar çnküü o kızın hayranı olarak bnce boşa vakit harcııyolar bnden sölemesi

  112. süperrrrrrrr

  113. Ashley cooookkk güzelsin bu arada Nessa, ashley mileyle öpüşmedi o bir fotomontaş bunu anlamayacak kadar salaksın galiba vanessa tatlı olabilir ama lezbiyeninnn tekiiii!!!! ahley çooooook ama çokkkkkk dadlıııı Seni çoooooookkkk Sewiorummm ashleyyy Sarışın meleqmmm bnmmmm………………..

  114. YA NEDEN ÇEKEMİYOLAR ANLAMIYORUM BU KIZI BENCE ÇOOOOOOOOOK GÜZEL VE TATLI YAPMIŞ OLDUĞU ŞEYLER BUNU DEĞİŞTİREMEZ… OKEY KAFANIZA KOYUN BUNU ÇEKEMEYENLER………….

  115. bence venessa daha güzel bir kızz ben venessayı çok seviyorumm

  116. ashley tısdale cok guzel bır kız onunla bır fılmde oynamak ıcın her seyımı verirdım.

  117. bence ashley venessadan cok daha guzel ve cok sirin bır kız.

  118. ShahSn SpR Bi qıSs xD xD

  119. süper koymuslar hepsini aldım hahaha

  120. seni çokk seviyorum senin çok büyük hayranınm sebi seviyorum

  121. ashley harika bir kız bencee

  122. Kızlar beni sevip desteklediğiniz için çok sağolun sizin sayenizde bu başarılara ulaştım.İnanın bende sizi çok seviyorum.

    Sevgilerle Ashley

  123. haha.! neden acaba hep sarısın kızlar diyince akla ilk gelen salaklıkları oluyor😀 ztn ashley*de bu 1 numara salaklık var allahın kaşarı..kendini bir bok sanıyor..vanessa*nın üstüne adamm mı var lann adam akıllı konusun vanessa 1 numara 1 :)vanessa senii cooooooqq seviyorummmm cooooqqq bidenem🙂

  124. sen kendine bak I LOVE YOU ASHLEY vanessa da çok güzel ama ashley de ikisini de seviyorum

  125. hıııı bizde inandık ashley in yazdığını aaaa tmmm ashley ^^m allahım yaaa

  126. buraya yorum yazıyorsunuz bizim gibi ashle nin gerçek sitesine ingilizce düşüncelrini yazınca sana cevap veriyo tv sitesini vardi…

  127. ashle

  128. çok güzelsin bebeğim ne yazık benim değilsin

  129. ahley sen benimsin seni çokkk seviyorum loves (dünyanın en büyük sevgisi)

  130. öncelkle asleye laf ettirmem onu çok seviyorum , dünyadaki en güzel ama en güzel kız ,çok sevimli,çok tatlı,çok sempatik, onu çok seviyorum, hep onu düşünüyorum, telefonumda resmi var hep ona bakıyorum , onun şarkısını 2 saat boyunca dinleyebilirim , o bnim herşeyimmm , aşkımmmmmmm

  131. ashley tisdaleyi o kadar çok seviyorumki . ashley çok tatlı ve çok güzel high school musical da en güzel ashleydi bence

Bir Cevap Yazın

 
