HSM2 Senaryo 12

12.Bölüm

Chris şaşkındır ama Sharpayin bu şımarık halini de bozmaya kararlıdır..

Chris: (Masadan bir peçete alır,yüzünü siler..Sharpayin yanına gider)Ayakta durman yasak değil mi senin?(Sandalyeyi çeker)Otur hadi..Bende şöyle oturayım..E..Yemekte ne var?

Sharpay ve masadakilerin hepsi şaşkına döner..

Sharpay:Ya gitsene sen!Böyle masaya mı oturacaksın?!Git!
Chris: O benim sorunum..Beni düşündüğün için teşekkürler..
Sharpay:Ben odada yemek yiyeceğim Ryan!Size afiyet olsun!
Ryan: Dur o zaman ben seni götüreyim.
Chris: (Sharpayin kolunu tutar ve kalkmasına engel olur)Misafire böyle yapılmaz..Sharpay yemeğini burada bitirecek…
Sharpay: Sen kim olduğunu sanıyorsun ya?!Bak fazla oluyorsun!
Chris: Otur Ryan..
Ryan: (Troylara döner)Yandık..Birazdan olacakları düşünemiyorum..
Troy-Gabriella:Bizde..
Sharpay: Pardon bakar mısınız?Bir kova buz getirir misiniz?Meyve kokteyllerimiz ısındı da…
Garson:Tabii efendim…
Sharpay: Pekala burada yiyeyim..(Beş dakika sonra buz kovası gelir)Ben koyarım herkese buzları siz bırakın..
Garson: Peki efendim..

Sharpay kovayı eline alır..Ve..

Sharpay:Al bakalım belki soğuk biraz iyi gelir Chris!(Başından aşağı bütün kovayı boşaltır)

İşte bu Chrisi çok kızdırır…

Sharpay:Nasıl iyi geldi mi?(Güler)Ah..Ama bir şey eksik o da olunca tam olacak..(Ve Chrisin çikolatalı pastasını yüzüne yapıştırır..)İşte şimdi güzel oldu!
Chris:Arkadaşlar..Ben gidip yüzümü yıkasam iyi olacak sanırım..Sabah görüşürüz..
Herkes:Tabii..Görüşürüz..
Sharpay:Görüşürüz tabii tabii!!İyi oldu..Kiminle uğraşmaması gerektiğini de anlamıştır artık!
Ryan:Bence bunun acısını senden kötü çıkaracak..
Sharpay:Bulursa yapar ancak..Kim olduğunu sanıyor ya!

Troy: (Gabriellanın elinden tutar)Biz gidiyoruz arkadaşlar..Size afiyet olsun..
Gabriella:Afiyet olsun..Nereye gidiyoruz Troy?
Troy: Sahile..

Sahilde…

Troy: Sharpay kötü benzetti çocuğu..
Gabriella:Bence Chris bunun öcünü alır..Bütün gece çocuğa yapmadığını bırakmadı çocuk bana mısın demedi..Sonuncusu hariç..
Troy:Haklısın..Ama sonuncusuna da tepki vermeseydi..Şüphelenirdim..Neyse..Dolaşalım hadi biraz..
Gabriella: Sen istedin..Bakalım beni yakalayabilecek misin Troy?(Koşmaya başlar)
Troy:Bu hiç adil değil!Gel buraya!(Arkasından koşar)
Gabriella:Bay Bolton çok yavaşsınız!
Troy: Öyle mi Bayan Montez yakalarsam bunu söyleyemezsiniz ama!
Gabriella: Daha yakalayamadın ki!
Troy:Bunu sen istedin!(Troy gittikçe Gabriellaya yaklaşmıştır çünkü Gabriella yorulur)Gel bakalım!(Kucağına alır)
Gabriella:Ya…Ama…Asıl bu adil değil!
Troy:Baştan uyarmıştım..(İkisi de gülmeye başlar)
Gabriella:Tamam..Ama artık yere indirebilirsin beni..
Troy:Ya niyetim yoksa?
Gabriella:Ne yani sabaha kadar böyle mi duracağız?
Troy: (Yavaşça kumların üstüne bırakır Gabriellayı)Bütün gece buradayız..Böyle..Sarılıp uyuruz..
Gabriella: Şaka yapıyorsun..Troy..Sen ciddisin!Peki olur..
Troy:Gabriella..Ben seni çok seviyorum!
Gabriella: (Kızarır)Bende..

Gabriella ve Troy bütün geceyi sahilde geçirirler..Sabaha kadar konuşurlar fakat sonunda uykuya yenik düşerler…Bu sırada sabaha karşı Sharpay ve Ryanın odasındaki telefon çalar…
Telefon Sharpaye yakın olduğundan o açar…

Sharpay: Sabah sabah ne arıyorsunuz?Kimsiniz?
Chris:Alo?Ben Chris Sharpay sabah araba ile gidilebilecek bir yer biliyorum Ryan ve seni davet etmek istedim.
Sharpay:Yine mi sen?!Bak sabah sabah uykumu bozma!Çek git nereye gidiyorsan!
Chris:Yapma Sharpay…Bakıyorum yine asabiyiz..
Sharpay: Sakın bir daha arama anladın mı?!(Telefonu suratına kapar)

Eh Chris bu vazgeçer mi?Sharpaylerin odasının kapısına gelir bu sefer de…

Sharpay:Ryan şu kapıya bakar mısın?
Ryan:Kim bu saatte ya?…Chris ne işin var senin burada?Hem saat..
Chris: Dostum,sizi bir yere götürmeye geldim hadi hazırlanın..
Ryan:Ne?
Chris:Arkadaşlarınız aşağıda hazır bekliyor..Siz hala yatıyorsunuz..Sharpay!
Sharpay:Yine mi sen?!Git buradan ben hiçbir yere gitmiyorum!Hem zaten ayağım..
Chris: O yüzden geldim zaten..Yürümene yardım edeceğim..
Sharpay: Dünkü buz kovası kesmedi galiba seni…
Chris:Ya bir gün olsun sakin olamaz mısın kızım sen?Bak güzellikle söyledim,birazdan pijamalarınla aşağıya inmek zorunda kalacaksın..Güzelliğine düşkün olduğunu düşünürsek bunu istemezsin herhalde..
Sharpay: Sana kim dedi beni çağır diye?!
Chris:Ben..Kendi kendime dedim bizzat..
Sharpay:Bak e bende istemediğime göre..
Chris: Sen kaşındın küçük hanım..(Sharpayi sırtına alır)Ryan biz hazırız sende Sharpayin sabahlığını al çıkıyoruz..
Ryan:Ama..Neyse tamam..Aldım..

Chris aşağıya indirir Sharpayi bu arada onları gören herkes gülmekten yerlere yatar…
Troy:Hayırdır Sharpay sen hep süslenip çıkardın?(Gabriella ile gülmemek için kendini zor tutuyorlardır)
Gabriella:Ne oldu da böyle..Söyleyemeyeceğim Troy..Sen..
Troy:Tamam canım..Yani..Pijamalar…
Sharpay:Kesin!
Zeke:Bence bu halinle bile harika gö-
Sharpay:Kes dedim!Sende beni yere indir!
Chris:İndirirsem yürüyemezsin!Olmaz..
Chad:Bence de güzel olmuş zaten yazın sonlarına doğru pijama ile dolaşma sezonu açılacaktı..(Gülmeye başlar)Yani yine ilk başlatan sen oldun..Sharpay..
Taylor: Daha bekleyecek miyiz?
Chris:Yok..Hadi gidelim..
Chad:Önden buyrun siz pijama kraliçesi..
Chris:Teşekkürler..Sharpay bir teşekkür etsene!(Önden çıkarlar)
Chad:Buzlar kraliçesi Chrisin sayesinde Pijama kraliçeliğine terfi etti anlaşılan..
Troy: Öyle görünüyor..
Gabriella:Gülmekten karnım ağrıdı ya..
Troy:Aynen canım..
Taylor: Siz dün gece neredeydiniz?
Troy: (Gabriellaya bakar)Bütün gece sahildeydik..Biraz Sharpayi çekiştirdik..
Chad:Ya..Öyledir..Bizde diyorduk ki bu sahil tarafından kim çığlık atıyor?
Troy:Ya..Birazda yakalamaç oynadık..Gabriellayı yakalamak baya zormuş…(Gabriellayı kendine çekerek)
Gabriella:Neyse hadi hızlanalım yoksa Sharpay hepten delirecek..
Troy:Tamam..

Chris onları çok güzel bir tepeye çıkartır..Birlikte güneşin batışını seyrederler..Sonra herkes bir yerlere dağılır..Christe başta uzaklaşır fakat çok uzağa gidemez..Nedenini bilmiyordur ama Sharpay ile olmak ona mutluluk veriyordur..Uzaktan Sharpayi izler..Sonra yanına gider..

Chris:E..Sharpay tek başına kalmanı istemedim..Geleyim dedim..
Sharpay:Git buradan!
Chris: Sharpay..Bak sabah belki biraz kaba davrandım özür dilerim ama..
Sharpay:Ya sen kim olduğunu sanıyorsun ya zorla birine nasıl bir şey yaptırabilirsin?!Bak bugün sayende kimseye olmadığım kadar rezil oldum..İstediğinde buydu herhalde..Şimdi bir sorun daha yaratmadan çek git başımdan anladın mı?
Chris:Ben..Shar..
Sharpay: Seni dinlemek hatta sesini bile duymak istemiyorum..Git buradan!Hemen şimdi!Ryanların yanına git ve mümkünse onlar dönmeden gelme!

Chris çok üzülmüştür..Sharpaya böyle davranmamasını kimse söylememiştir..Ama o da vazgeçmez..

Chris:İster dinle ister dinleme bak başımdan aşağı buz kovasını döktün bir şey demedim,meyve kokteylini üstüme döktün ona da bir şey demedim ama şimdi sanırım ödeşme vakti..Bunu yaptıktan sonra gideceğim merak etme..Hem zaten otelde yakın..(Eline patates püresi dolu kabı alır ve Sharpayin pijamasının üstüne boca eder..Fakat o sırada Troylarda geri dönüyordur ve Chris bunun farkında değildir..Ama Sharpay ayağa zorla kalktığında onları fark eder)
Sharpay:Sen..İğrenç birisin..Sakın bir daha..
Chad: O..Sharpay ne o şimdide patates püresi ile mi ahbap oldun?
Chris: (Sharpayin gözleri dolar)Ben..Ben döktüm..
Sharpay:SAKIN BİR DAHA YANIMA YAKLAŞMA ANALADIN MI BENİ!SAKIN!

Sharpay ağladığını kimse görmesin diye ağrıyan ayağının acısını unutarak koşmaya çalışır..Yürüyebildiği kadar hızlı yürüyordur..Otelin önüne geldiğinde ise daha fazla dayanamaz zaten ayağı da buna izin vermez ve yere düşer..İşte tam bu anda omuzunda bir el hisseder…

Sharpay: (Ağlayarak)Sana git başımdan demiştim..
Gabriella: Sharpay benim Gabriella..Sana yetişmeye çalıştım ama…
Sharpay:Gabriella..Ama..

12.BÖLÜMÜN SONU

Troy Ve Gabriella Sahildeyken

Sharpay Chrise bağırırken…

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 7, 2007.

12 Yanıt to “HSM2 Senaryo 12”

  1. zac efron çok tatlı biri sanırım go girle verdiği haber yalandı bu arada film çok güzel ama 1. filmin içeriğindeki müzikler bence daha güzellerdi onlar daha romantikti çok hoştu burdakiler güzel canlı bir şarkı dışında o şarkıdada zac efron çok yapmacık hareketler içerisindeydi yukarıda bulunan resim yanlış sahildeki resim vanessa hudgensin say ok şarkısından alınma bir resim ZAC EFROOOOOONAAAAA BAYILIYORUM

  2. seni çok seviyorum

  3. seni çok seviyorum zac efron

  4. seni çoooooook seviyorum zac efron.aşkımsın

  5. sen benim bitanemsin.işşallah görüşürüz.ben türkiyedeyim.

  6. ayy zac e vanessa ya ve ashley e bayılıyorum onlar benim herşeyim bu arada benim sitemi de gezmenizi istiyorum sitem:ekineren.azbuz.com

  7. İKİNİCİ RESİMDE O ÇOCUK VARDI YA ONUNLA DEĞİL KELSİ YLE KONUŞUYOR

  8. pek dğru değil ama hayal gücün çok geniş çok eğlenceli yazıorsun çok beğendin ve zac efronu çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorumm ashley ve vanessa yıda seviyorum

  9. ya aslında bu grçekten saçma olmus bu kısmı çnkü nie durup dururken sharpey bu kdr sinrlenio ki çock ona yardm edio! yok yüzüne pasta yapıştırıo fln abartı olmus biraz bnce!

  10. bide troy’un srkli canım lı konusması birz saçma duruyo evet canım aynen canım peki canım fln !:S ama onn dısında bnce gayet güzel! tbrik ederm

  11. harikasın hıgh school musıcal

  12. karikasın troy sharpay

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: