HSM2 Senaryo 13

13.Bölüm

Sharpay şaşkındır..Gabriella ona yardım edebilmek için arkasından gelmiştir…

Sharpay: Sen neden buradasın?Ben sana o kadar kötü davrandım,Troy ile aranızı bozmaya çalıştım..Sen ise..
Gabriella: Daha önce olanları boşver şimdi..Hadi gel içeri gidip ayağına baktıralım..

Gabriella Sharpaya yardım eder ve revire doğru giderler…

Troylar otele dönerken…

Chad:Gabriella neden arkasından gitti ki?Sharpay ona da sana da yapmadığını bırakmadı..
Troy:Evet..Nedenini bende anlayamadım galiba ona acıdı..
Taylor: Sanmam..Gerçekten üzüldüğü için yardım etmek istemiştir..
Chris:Beni çileden çıkardı..Aslına bakarsanız onunla iyi geçinmeye çalıştım ama..
Chad: Dostum Sharpayle bugüne kadar kimse iyi geçinmedi..O yüzden ileri gittiğini falan düşünüp üzülme..Bizde ondan intikam almak için ona oyun oynayacaktık ama sen hallettin..
Chris:Hmm..
Troy:Ryan ve Emma neredeler?
Chad: Onlar daha sonra geleceklermiş..

Gabriella Sharpay ile birlikte Sharpayların odasına gider…

Gabriella:Ben odaya geçeyim bizimkiler gelirler şimdi..Sen de yat dinlen..(Kapıya doğru ilerler)
Sharpay:Gabriella..Özür dilerim bugüne kadar yaptığım her şey için..
Gabriella: Önemi yok..Yani evet bizi çok kızdırdın..Ama hatanı anlaman her şeyden daha önemli..Hadi görüşürüz..

Gabriella otelin girişine iner ve orada Troyları bekler…

Troy:Gabby…Neden gittin öle arkasından?
Gabriella:Ya üzüldüm..Hem iyi ki gelmişim ayak bileği tekrar incinmiş..Otelin önünde yere düşmüştü..
Troy: Düşünceli sevgilim benim..
Gabriella:Ya biliyor musunuz bu Sharpaye ders oldu galiba..
Troy:Nasıl yani?
Gabriella:Benden özür diledi..
Chad: Sharpayden bahsediyorsun değil mi?
Gabriella:Evet..Sharpay..Troya da bana da yaptıklarından dolayı özür diledi..
Troy:Belki de haklısındır..Tabii bu da bir oyun değilse…Neyse hadi burada kalakaldık..Üstümüzü değiştirip akşam yemeğine inelim..
Gabriella: Doğru tamamen aklımdan çıkmış..Hadi gidelim..

Hep birlikte odalara dağılırlar…Sharpay o gece yemeğe inmez..Ryan ona aşağıdan servis hazırlatır..Odada onları yer…Akşam hep birlikte Gabriellaların odasında toplanırlar…

Gabriella:E..Şimdi ne yapıyoruz?
Troy:Bu gece ne yapacağımıza Chad ve Taylor karar veriyor…
Chad:Hmm..Sahile inelim..
Taylor:Hayır ya orası klasikleşti artık..Hem orası Troy ve Gabriellanın..(Gabriella-Troy gülümser)
Troy:Kamp kuralım..Aşağıdaki ormanda..Hem değişiklik olur..
Taylor: Doğru ya..Kamp..Kamp yapalım..Çadırları burada ayarlarız..Sonra da gidip orada kalırız..
Gabriella:Bana da uyar..
Troy: Öyleyse biz Gabriella ile çadırları almaya aşağı inelim…Sizde eşyaları toplayın..
Chad:Tamam..Hadi baylar bayanlar hazırlıklara başlayın..Ben Ryan ve Chrisede haber vereyim..
Troy:Bence bu sefer Chrisi çağırmayalım..Sonuçta Sharpay biraz sakinleşsin..
Gabriella:Bencede..
Troy:Tatsızlık çıkar şimdi durduk yere..(Gabriellanın elinden tutar)Biz kaçtık.Aşağıda görüşürüz..

Troy ve Gabriella çadırları alırlar,Ryan Sharpayi aşağı indirir..Hepsi aşağıda toplanırlar…

Troy:Tamamdır,hadi gidelim..
Sharpay:Bir şey olmaz değil mi?
Troy: Otel sınırlarındayız,olmaz…

Kamp yapacakları alana gelirler..Troy ve Chad bütün çadırları kurmakta herkese yardımcı olurlar…

Chad:Çadırlar hazır,hadi ateş yakalım.
Troy:Tamam,o zaman ilk ateş yakmak için şuradaki ağaçların diplerinden düşen dalları alalım…

Dağılırlar…

Troy ve Gabriella ayrı,Chad ve Taylor da ayrı dağılırlar..

Gabriella:Troy bu kadar yeter çok fazla oldu..
Troy:—-
Gabriella:Troy..Bak şaka yapmanın sırası değil..(Troy aniden Gabriellanın arkasından tek eliyle onu tutar…)
Troy:Burdayım canım..Tamam..(Gabriella farkında olmadan Troya sarılmıştır)
Gabriella:Ya çok korktum Troy..
Troy:Ne yapacağını merak ettim…Çok korkuşsun sen hadi dönelim..Tamam..

Gabriella Troya sarılarak döner gerçekten çok korkmuştur..Chad ve Taylor onlardan önce dönerler..

Taylor: Sonunda geldiniz..
Troy:Tamam söylenmeyin,geldik.
Kelsi:Gabby sen iyi misin?

Troy ve Gabriella otururlar sonra Gabriella Troyun dizine yatar..

Troy:Ya biraz korktu..Benden dolayı..
Herkes susar hiç konuşmadan ateşi seyrederler..Troy da Gabriellayı seyreder,saçıyla oynar sonra elini tutar..Fakat Gabriella uyumuştur..

Troy:Çocuklar Gabriella uyumuş ben onu çadıra götüreyim,siz gelene kadar yanında dururum meraklanmayın.
Taylor:Tamam..

Troy onu uyandırmadan kaldırır ve çadıra götürür..Bir süre onu izler fakat bir süre sonra o da uykuya dalar…Taylor ve Kelsi çadıra gelirler…

Taylor:Uyumuş Troyda…
Kelsi:Ya çok tatlı uyuyorlar bırakalım uyusunlar.
Taylor:Tamam..

Onlarda Sharpay ile aynı çadırda uyurlar bir geceliğine…

Ertesi sabah…

Chris onları otelin her yerinde arar fakat bulamaz…Sonunda Mr.Boltona sormak için odasına gider..Troy çadırda uyanmıştır Gabriella ise Troya hala sarılmış olarak uyuyordur..

Troy kıpırdamadan Gabriellanın uyanmasını bekler…

Fakat tam bu sırada dışardan bir çığlık duyar ve bu çığlık herkesin uyanmasına sebep olur…

13.BÖLÜMÜN SONU

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 7, 2007.

14 Yanıt to “HSM2 Senaryo 13”

  1. 13 cu bolum harika,hata harikadanda ote mustesem!Super!!!Cok seviyorum bu diziyi-hemde cooooooooooooooook!!!

  2. kızım bu dizi değil saçmalama bu bi film sinema hemde bunu yzan kişi çok yalancı filmde bölee şeyler hiç olmuyor sallamasın lütfen

  3. bu ne ya kim yazıyo bunları ne saçmalık inanan varmı acaba bunlara höönk yani atmış baya bi filmi izleyenler bilirler böyle şeyler asla olmuyo filmde hemde alta koyduğu resimlerde yalan yanlış

  4. BU YAZANLARIN DOĞRU OLMADIĞINI BİLİYORUM AMA ÇOK GÜZEL NEDEN DEVAM ETMEESİNKİ

  5. bu ne ya bu ne biçim bir hikaye ayrıca bu film böyle degil salak mısın sen ya yazmayı bilde yaz hiç güzel olmamış

  6. bu ne biçim bir hikaye ayrıca bu film böyle degil salak mısın sen ya yazmayı bilde yaz hiç güzel olmamış

  7. hımm bence de ama eğlenceli

  8. çokkk beğeniyorum siz ne derseniz deyinnn ama devam ederse daha çok resim koyunn!;)

  9. sekerim bazı senaryolarda hiç resim yok onlarada resim koyarsan sevinirim övgüyü hakediyosun doğrusu aferin böyle devam et canım öfff ay bu hizmetçilerde bi süre sonra sağırlaşıyo dimi tabi bilmiyorum senin evin de benimkigibi 4 katlımı hizmetçin var mıı ahh sırtımm öf dur soyunyım da masaj yapsın hizmetçi ee işi ne dimmi

  10. merabaa yine ben hizmetçi anneme masaj yapmakla meşgulmuş deneyse ondan başka birine çıplak görünmek istemiyorum da canım ayyyyyyyy mert geldi sevgilimdir de i dakka zaten çıplağım işim ne doğru yatağa

  11. bencede ben sinemasınada gittim alakası yoqq sen kendi kafandan atıon

  12. süperrrrrrrr 14 ü çok merak ediyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  13. çok güzel bir bölüm çok beğendim süper!!!!hatta harika!!!

  14. yha ben bu filmi çoooookk seviyorum keşke başka bölümüde olsaydı yha ben troyla gabriallayı çook seviyorum.helehelehele troy hepsi çok tatlı ben oo filmde oynamayı çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum yha eğer yorumumu okutrlar ise orada oynamayı çok istiyorum.troy seni çok seviyorum. bide arkadaşlarını byy sizi çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorumm…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

 
%d blogcu bunu beğendi: