Vanessa Anne Hudgens

Vanessa Anne Hudgens 14 Aralık 1988’de Greg ve Gina Hudgens’ın kızı olarak doğdu. Salinas, California’da küçük kız kardeşi Stella ile bi aktris gibi büyütüldü. Babasının soyu İrlandalı ve Yerli, Annesinin soyu Filipinli, Çinli ve Latin. Kariyeri bir reklam filmiyle başladı. Aslında arkadaşının olan bir rol, o gidemediği için Vanessa’ya soruldu. Bu şekilde kariyerindeki ilk basamakları tırmandı. Daha sonra tiyatroyla devam etti. Evita, Carousel, The Wizard of Oz, The King & I, The Music Man, Cinderella, and Damn Yankees oynadıklarından birkaçı. Sinema filmlerine ise TrunderBirds ve ThirTeen ile başladı. TV dizileri ise “Quintuplets”, “Brothers Garcia” gibileri. 2005’te kariyerinin en büyük çıkışını yaptı. “High School Musical” filminde Zac Efron ile baş rolü paylaştı. Filmde zeki ve tatlı Gabriella Montez’i oynadı. Filmde sadece oyunculuk yeteneğini değil., dans ve şarkıcılık yeteneğini de gösterdi. Şu ana dek sayılamayacak kadar çok dizide konul oyunculuk yaptı. Arada bir “The Suite Life of Zac and Cody”de başrol oyuncularıyla(Ashley Tisdale) oynadı. 2006’da Hollywood Records’dan ilk albümü “V” yi çıkardı. Hatta albümünden “Say Ok” adlı şarkının klibinde Zac Efron ile birlikte oynadı. High School Musical 2’nun çekimleri tamamlandı. 2007 Ağustos’unun 17sinde gösterime girmesi beklenen filmde yine Gabriella Montez’i oynayacak… Bu arada Venassa filmden sonra Zac Efronla yakalandı ve sevgili oldukları öğrenildi. Şu anda Zac Efronla beraberler.

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 13, 2007.

84 Yanıt to “Vanessa Anne Hudgens”

  1. adım aslında Tuğçe bu sitede bi tane daha Tuğçe olduğu için adımı zacvan olarak taıttım her neyse; sorum şunlar
    1- bu senaryolar doğru mu?
    2- doğruysa devamı var mı
    3-HSM2’yi bi ne zaman seyredecez?
    Ne olur bunların cevabını verin . Çünkü buna ihtiyacım var Çünkü ben bu hayranlığı çok seviyorum YAŞASIN HSM
    bu siteyi kurduğunuz için teşekkür ederim

  2. Senaryo gerçek senaryo değil…
    17 ağustosta amerikada gösterime giriyormuş.

  3. BENCE ÇOK GÜZEL OYNUYORLAR BAŞARILARIN DEVAMINI DİLERİM

  4. ben esra filminizi büyük merakla izledim devamının geleceğine inanıyorum başroldekilere bayıldım
    ama türkiyede çok yayınlanmıyor derginizde çıkmış ve çok güzel sadece sizden isteğim filmin devamı gelsin teşekkürler

  5. şunuda iletmek isterim röportaj istiyorum

  6. vanessa hudgens anne
    seni çok ama çok seviyorum benim kadar seni hiç kimze sevemez sen hiçin herşeyimi vermi kannmı bire
    verim kalpdimi verim canım verim herşeymi verim bütün herkez sevdimi anlatmazlar çünkü herşeyden seni çok
    seviyorum canım benim güzelmirim benim herşeyim benim ben zeynep tuğçe karakuş 5.b yavuz sultan selim iköğretim okulu

  7. VANESSA ANNE HUDGRNSS HARİKAAA

  8. Bence Vanessa çok güzel ama Zac ve Ashley daha çok yakışıyolar

  9. gabriella (vanessa)
    seni cok seviyorum troy ile cok yakısıyorsunuz hing school musıcal in hareketlerini ve sarkısını ezber ledim
    seni cok seviyorum

  10. ben vanessayı çok begeniyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. troyuda çok begeniyorum.

  11. İnternetteki çıplak resimlerimlerinden haberiniz yok herlde düzgün bi kız olsa böyle bile bile çektirmezdi kendiside itiraf etti zaten haa bide unutmadan lezbiyen fotoğraflarınıda görmemiş olamazsınız

  12. SENLE TANIŞMAYI ÇOK İSTERDİM DANSINIZI DAHA EZBERLEMEDİM

  13. BAYILIYORUMMMM AŞKIMMMMMM VANESSAAMM BEİMMMMM SENİ ÇOOKKKK SEVİYORUM !!!!!!!

  14. venessa hiç güzel bir kız deil zac ile hiç yakısmıolar zaten kız kürde benzıo..böö venassayı görünce kusma gelıo.zaten bu kızın ne mal olduda ortada..internette bir sürü çıplak resimleri var ve kız lezbiyen yani bir sürü kızlarla öpüşürken cektırdiği resimleri var..ıyy zac bu kızla nasıl cıkıo anlamıyorum.dünyada kız mı kalmadı….zac BENIMLE ÇIKABILIRSIN ONDAN BİN KAT GÜZELİMMM

  15. Bİ KERE O FOTOĞRAFLARI ESKİ SEVGİLİSİ ÇEKMİŞ VE ZAC İLE ÇIKMAYA BAŞLADIĞI İÇİN ONUN BU FOTOĞRAFLARINI İNTERNETTE YAYINLAMIŞ. HEM VANESSA ÇOK GÜZEL BEN GERÇEK GÖRDÜM AMERİKADA

  16. bu doğru o çıplak fotoğraflar yüzünden zac ve vanessa ayrıldılar zaten zac efron bileceğiniz bir dille hannah montana ile çıkıyormuş sanıyorum ama emin değilim bu arada bende ikisini beraber gördüm ayrılmalarından önce sonra konserlerine falanda gittim ama bu bilgiler gerçek olmaya bilir”zac’i hannah montana ile çıkması”ben öyle duydum

  17. hem çektirmek zorundamıydı kız resmen poz vermiş ben vanessayı hiç sevmiyorum ne kadar birbirlerine yakışsalar bile ÖYLE FOTOGRAFLAR GİZLİCE FALAN ÇEKİLMEZ BEN SÖYLİYİM

  18. birşey sorcam vanessanın çıplak esimleri sevgilisi tarafından interenete verilmiş ama vanessanın sevgilisi zac efron böyle birşeyi zac efron yapamazzzzzzz

  19. canım eski sevgilisi dioz tabiki zac efron böyle bişi yapmaz salak mı o svgilisinin resimlerini(çıplak)versin eski sevgilisi onun sayesinde nasıl paralar almıştır haberiniz var mı sizin bir de vanessa vanessa diyip duruyorsunuz nesi var ki onun
    benim dediğim birbirlerine çok yakışıyorlar o kadar

  20. eğer vanessa nın resimlkerini zac efron verdiyse hepimizin ölesiye sevdiğimiz aşık olduğumuz zac efron aslın da kötü bi adamm mış o yüzden kimi sevdiğimize dikkat edeli,m ama eğer o yaptıysa ve bide şunları düşünelim eğer bu resimleri zac efron verdiyse bu resimleri sanırım zac efron çekmiştir gerisin siz düşünün arkadaşlar

  21. bence vanessa o kadar güzel deil yani ashley daha güzel ve zac ile ashley daha çok yakışıyor yani

  22. vanessa gitsin ashleyin kardeşiyle olsun zac çok yakışıklı yaaaaa bu yüzdende zac ashleyin olmalı daha çok yakışıyorlarr

  23. çok güzelsin

  24. seni öpmek istiyorum

  25. sex

  26. SLM ÇOK GÜZEL EWT

  27. vannessa öbür dünyaya yollansa.ne olursa olsun benim kanım baştan ısınmamıştı.kardeşim ben vanessayım dedi filmi izleyince tüh dedim vanessa değerli ama iğrençti.ashley vanessanın rolünü almalı yani böyle olur mu.o da kokoş görünebiliyo yetenekli sonuçta ashley.yakında site açıcam ashley zac diye.size bildiririm.ashley ve zac .vanessadan kaç

  28. askım cok tatlısın ve cok saslısın sende böle düsünüyorsundur belki niee diee sorarsan zac efron gibi bi sewgilinin war inşş bi sorun cıkmaz ve bu muttluluğu dewam ettirirsiniz bir birrinize cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yakısıy0orsunuz mutluluklar dilerimm bye bye

  29. hig school muzikili cok seviyorum gabriyela ve troy birnirlerine cok yakisiyor gabriyella cok guzel troy da cok yakisikli
    ashleydecok suuslu corbin cooooooooook tatli

  30. MRHB arkadaşlar bn naze amerikalıyım californiyada dogdum vanessa hayranıyım vanessa yı konser verirken gördün süper bir kız dı hayranım seni seviyorummmmmmmmmmm vanessa tabikide ben kızım erkek zannetmeyim………….

  31. high school çok güzel bir film vanessa çok güzel kim ne derse desin sen aldırma vanessa

  32. ya böyle süper biiii takım olmaz yani müemmelsinizz hele benim sarı erkek civcivim baılıncak gibi hele venassa anne süperrr

  33. ben ashleyi çoooooooookkkkkkkkkkk ama çooooooooookkkkkkkkk seviyorum

  34. ya arkadaşlar onlar.zac onlara inanmadı şu ana hala sevgililer yazında tatile birlikte gitmişler.şu anda beraberler hannah montah zac in en iyi arkadaşıymış.onlaın çıkması diye birşey yok.zac vanessaya kızmış ama ayrılmamışlar.sadece bir süre ara vermişklerdi. ve şu an sevgililer.

  35. ashley seni çok seviyorum vanessa senden nefret ediyorum

  36. vanessa çokkkkkkkk çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel o dünyanın ennnnnnnnnnnnnnnnn güzel kızı bence

  37. eğer vanessa ve zacın resimlerini arıyorsanız siteme gelin yani zanessaveben sitesine girin çok güzel resimler var

  38. hayır bi kere vanessa zaca ashley den daha çok yakışıyor çünkü onlar birbirlerini seviyorlar hem vanessa ashleyden güzel

  39. bakın vanessa hakkında kötü şeyler sölersenin sizin ananızı sikerim he. gerçeği öğrenin vanessayla zac sewgili asheleyle sewgili değil hem o hokka burunluyla kim sewgili olur ki vanessa ondan çok güsel tamam mı vanessaya kötü bi şey sölemeyin sikerim sizi hee amqqlarr

  40. asena slıa sen vanessayı semesende olur çünkü oda seni semiyo mohaa=))

  41. asheleh hastası sen ndn öbiür dünyaya gitmiyosun sen gitsen dünya daha güsel olur sen bi gitte biz senden kurtulutuzz vanessa benim canım ulan ona bi daha öle şeylerde amına koyarım seni o.ç

  42. VANESSA ANNE HUDGENS seni çok ama çok sewiyorum seni benden çok sewen yoq sen benim için değerlsin sana kötü laf söleyeni anasının amına kadar sokarım bi daha da çıkartmam orda tıkılı kalır BAKIN VANESSAYA KÖTÜ BİŞEY SÖYLERSENİNZ KARŞINIZDA BENİ BULURSUNUZ VANESSA BENİM İÇİN DEĞERLİ o yüzden ona saygılı olun vanessanın çıplak resimlerini o koymadı onun arkadaşı koydu ona suç atmayın tamam mı ZAC VE VANESSA ÇOK YAKIŞIYOLAR İNŞALLAH EWLENİRLER YAREBBİM İNŞALLAH

  43. vanessa anne hudgensi sevenler siz onu gerçekte semiyosunuz lan ona kötü laf sölüyolar sizin umrunuzda değil siz sadece sokakta dolaşın ben vanessayı sewiyom diye ama ben vanessayı yürekte sefiyom bunu iyice bilin tamam mı

  44. ya insan bu kadarmı tatlı olur harikasın vanessa seni çok seviyorum

  45. yani bence vanessa güzel evet ama ashley tisdale kadar güzel kimse olmaz ve bende aynı ashleye benziyorum ve ashleyi çooooooooook seviyorum ashley duy sesimiiiii!!!!!!!!!

  46. ben bu kzı çok seviyorummm

  47. iğrençç ashley en güzeli en güzell ashleyy siteme gelin görünnnnn
    ashley-ilayda.tr.gg

  48. en güzel ashleyy salak vanessa iyy midem bolanacakkk siteme gelinde en büyük hsm sitesini görünnnn

  49. sikerim lan siziiii

  50. SIZI
    SEVIYORUM VENESSA VE ZACK

  51. arkadaşlar bence tmm hepsi ii oyuncu ama ayrımcılık yapmayın filmi açın bakın o şarkıları ezberleseniz kaç saatinizi haftanızı yılınızı alır dimi birde o figürler onları bn ypsm heralde her yerimi kırarım tmm gabriella ile troy çook ii ama lucas.ashley.corbin.moniqua bunlar yani iyi değil mi?onlar bu filmi yapmasa biz eğlence üzüntü komedi bulabirniyiz bu film de

  52. cok guzelsesi ve yuzu var

  53. guzel iyimser sesi harikabir kiz olarak gorup Troyu birbirlerine cok yakistiriyorum

  54. vanessa çok güzel bir sese sahip.bence başarırlar.başarılarının devamını dilerim.

  55. high scool musicale bayılıyorum süper ya başarılarının devamını diliyorum süperrrrrrrrr:D

  56. vanessa çok güzel bir sese sahip bnce
    onu ve sharpayı çok seviyorum aşkımlar

  57. çok güzel bayılıyorum o guruba
    ::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:..D::D:D:D:

  58. vanessa hudgens ı love you

  59. seni seviyorum vanessa

  60. Size şunu söyeleyeyim : Vanessa lezbiyen değil eski sevgilisi Vanessa’nın peşini bırakmıyomuş . Bir gün Zac ‘ le Vanessa tatile çıkmışlar dondurma almaya giderken eski sevgilisi Vanessa’ya Zac ‘ i bırakıcaksın benim olucaksın yoksa çıplak resimlerini veririm demiş . Zac ‘ te boşver bişiy yapmaz demiş . Ama sonra internete fotoğraflarını vermiş ( medyaya da ) Vanessa tatilden dönünce şok olmuş . Vanessa ‘ nın arkadaşları ve sevgilisi (Zac ( SEVGilisi ) Ashley vb. monique vb. (arkadaşları) Vanessa ‘ ya en büyük destek olanlardan . Vanessa bir röportajında arkadaşlarım ve Zac olmasaydı ben ölürdüm . demişşş
    Bu arada merak edenlere söyleyeyim Vanessa çıplak resimleri yüzünden Disney Channel ‘ dan kovulmadı .

  61. Biraz da Ashley Tisdale ‘yi araştırın onun gerçek yücünü görün onun da bir sürü üstsüz resimleri var

  62. Vanessa kadar güzeli yok . . . . .

  63. bence Zahsley değil Zanessa olsunnn . . . . .

  64. çok güzel bir kız venessa ona baylıyorum harikasın venessa

  65. VANESSA denilen gerizeka kızdan nefret ediyom bence bu resimleri yüzünden disney channel dan kovulsun kenny ortega sana duyuruyorum su kızı filmden at ve bence filmde gabriella ölsün hatta onu troy öldürsün😀 ve bir daha geri gelmesinn !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  66. gerizekalı sana benzer ayrıca vanessa çok güzel ve kimse benden daha çok sevemez demesin hepizin kalbinde ayrı yeri var benimde öyle tabii yürekten seviyorum ayrıca öyle demeyin sevmiyosunuz dieeeeee bende ona laf söylenmesine karşıyım laf sölerseniz cartttttttttttttt die yırtarım ağzınızı ortadan ikiye ayırırım
    salaklar
    topluluğu sizi

  67. vanessaya laff söletmem salaklarr kendinizi ne sanıyosunuz sizz zacada laf söletmem onlar benim canlarım çok yakışıyolar Allah ayırmasın en iisi evlensin onlar

  68. evt bende elife katılıorum laf atmayın lan vanessayı sewmiosanız burayada yorum yapmayın sewnler grubunda ne işiniz var toz olun lan

  69. ya ashley karga burunlunun teki salakkkkkkkkkkkkk kız iğrenç nefret ediorum o kızdan hem zaten high school musical oyuncularının ashley hakkında görüşlerini okudum havalı diolar hep si yaz googla inanmıosan şimdi de kapa o garip ağzını slk yaa

  70. ya ashley karga burunlunun teki salakkkkkkkkkkkkk kız iğrenç nefret ediorum o kızdan hem zaten high school musical oyuncularının ashley hakkında görüşlerini okudum havalı diolar hep si yaz googla inanmıosan şimdi de kapa o garip ağzını slk yaa tammammı öğrende gel kzımmmm seni mahfederimmm

  71. ha bu arada hale sana da dedim olafları

  72. hiç kmse vanessa ya kötü laf söyleyemez hele hele troy a

  73. vanessa zac love sizi çok ama çok seviyorum hemde çok seviyorum love love loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vanessa hudgens hamileymiş

  74. hale sen ne diyorsun hiç birşeyi bilmeden konuşma sen sevmeye bilirsin burda sevenler var sen kızdan anlamıyorsun gıcık ama biz vanessa seviyoruz hader olsun love vanessa zac love loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  75. aşkımmmmm vanessammm seni rçooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum bütğn fotoğrafların var bnde bitanemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm hamile olduğuda yalan bilgi

  76. vanessa zac hayranı sana katılıom hsm ekibinden birini sevmiosanıs bu siteye yorum yapmayın siteyi kirletmeyin geriler zac mileyle cıkmıo zac 22 yaşında miley 16 yaşında (o civarlarda) sadece arkadaşlar sacmalamayın bence vanessa cok gzl bi kız bnim arkadaşım ona cok benzio sen arkadaşımda da kürt demiş oluon ağzına bile alma arkadaşım ya sevmesen bile öle kötü bişi sölenmes vanessa ve zaci coooooook seviom ashleyide öle sen hsm3ü izledinmi konusuon 2side süper yha cok yakısıolar o cıplak fotolar onun ayıbı bizim diil kimsenin özel hayatına dil uzatmak üstümüze diil ama bn yinede 2sinide seviom

  77. ya arkadaşım zacle vanessanın son filmde ten renkleri neredeyse aynı sen kime kürt dion yha bu kdr da olmas resmen küfür edion gerizekalı

  78. sn vanessaya gerizekalı dion zaci beğenion vanessayı sevmedini cok acık bicimde zace solersen zac seni dövmekten beter eder beyinsiz sen zacle arkadaş bile olduunu bu durumda sadece rüyanda görürsün o da şanslı bi günündeysen belki

  79. eğer resim gnderilse sizin yüzünüze ashleyin çıplak resimlerini yapıştırırım

  80. bütün yorumları okdum sinnirime en giden şey vanessanın çirkin ve kürt demesi 1.si vanessa çok güzel ve allahın yarattığı birşeye asla laf sölenmez 2.si vanessaya kürt denmesi vanessa kürt olsa neolcak kürt olmak suçmu yada onlar insan deilmi (lafın çoğu antivenassa_merveye) lütfen arkadaşlar böle şeyler sölemeyin birazcık kurağınkursuna yada dini kitaplar okusaydınızböle olmazdı belki biraz alalhtan korksaydınız belki bu kadar küfür ve ahlaksız cümlelerr sölemezdin aileniz ve öğretmenleriniz sizin içiçn ne kadar uğraşıo ama hiç birinin farkında değilsiniz (lütfen beni yannış anlamyın)

  81. hello Im wannessa hudgeans Im miley ho ll fine thanks endyu sevenlerımı sevıyorum ısyersenızz msnemı verırım ben wannessa yasım21

  82. hi friends ı am yaren ı am a fan like you venessa but ı was present at a ball with him in england before and it was beautiful ı also like you to türkey but ı very well know english

    siz tabi ki de türkçe biliyorsunuzdur bu yazdıklarımı pek anlamayacaksınız ben de sizin gibi venessa hayranıyım onunla ingiltere de bir baloya katılmıştım çok güzel olmuştu o zaman tanıştık ama zack efonu hiç görmedim venessayla birçok fotoğraf çektik onu tanıyanınız varsa beni ona sorabilirsiniz yareni tanıyormusun diye o size beni anlatır şimdi gitmeliyim bir randevum var

  83. BU DÜNAYDA TEK ŞAMPİON O DA TABİ NBİZİM VANESSA VE ZAC

Bir Cevap Yazın

 
