Vanessa Anne Hudgens Resimleri


~ tarafından bgirlgozz Ağustos 16, 2007.

295 Yanıt to “Vanessa Anne Hudgens Resimleri”

  1. süper bence sizce??i like vanessa and i find she ist great and sooo sweeeeeet

  2. Vannessa you are so beautiful ´I love you

  3. bu kız salakğın teki

  4. bu kızı hiç sevmiyorum güzel de değil bence zac efrona da hiç yakışmıyo gruba da kim bulmuş bu sevimsizi

  5. bi kere gülmesi hiç hoş değil ağzı beş metre açılıyo görüntü kirliliği

  6. ya ben bu kızın internette çıplak potoğrafını gördüm ama çok seviyom

  7. bir bunu birde avrılı bu dünyada güzellik konusunda tek geçerim

  8. salağın teki değil bir kere o çok güzel zac efron’la da çok yakışıyorlar canım ama ayrıldılar yinede güzel kız ve ben çok beğeniyorum ayrıca çevrem beni vanessaya benzetiyor:D:D:D:D:D:D

  9. süper…harika çok çekici bir kızz.süüüüüüüüpeeeeerrr………

  10. vanesa anne hudgens çok güzelsin seni çok seviyorum hergün güzelsiyorum o kadar güzelsinki sen kadar güzel kız yok benim kadar seni hiç kimse semiyorum ama ben seni çok seviyorum acnım kızım benim allah sana çok çok yaştısın canım kızım benim zac efron seni çok seviyorum vanesa anne hudgens ani kadar semiyorum çok tatlisin çok yakşıklısın seni kız kalıyorum vanesa anne hudgens vede seni çok seviyorum canınlarım benim kızınız çok seviyorum vede kızınız birbirise çok yakışıyorsunuz allah sizi arılmasın bay aby canımlarım benim kadar sizi hiç kimse sevmez canılarım benim ikinız çok seviyorum bay bay bay canımlarımn

  11. benile evlenirmisin

  12. kız süper yalan atmayın lütfen ha bide kıskanmayın olurmu…..zehirgozlum@hotmail.com

  13. vanessa anne hudgens çok çok güzelsin.arkadaşlarım da seni çok
    beğeniyorlar. çok tatlısın. hsm en güzel kız sensin bence.
    bazı asley tisdale daha çok beğeniyorlar ama bence öyle değil ve
    çok güzel şarkı söylüyorsun bay bay seni özliycem.

  14. kötü diyenler yalan söylüyor bende sevmezdim eskiden ama artık
    seviyorum

  15. bak vanessa anne hudgens seni türkiyeye kayseriye bekliyorum.
    tamam mı?????

  16. vanessa anne hudgens seni çok seviyorum sini için canım verim seni için herşeyimi veririm benim kadar seni hiç kimze sevmez çok tatlisin vede çok güzelsin hayatımda senin kadar bu kadar güzel kızı görmedim gerçekten görmedim ekmek kuran çapsınki gönermedim
    grudun en güzel senizin gruduunun en iyisi seninsim birde zac efron arah sana uzun ömür versin aplacım sssssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seni o kadar sevdininmi unutma

  17. bence ashley bin kat daha güzel hıh

  18. ben herkez gibi vanessayı çook seviyorum onları görmek için herçeyimi veririm ailem hariç tabii…özellikle vanessa ve zac için onları çook görmek istiyorum ama ancak rüyamda belki rüyamda bile göremem.

  19. haaa vanessa ya laf atanlar önce kendilerine baksın okiş mi

  20. MÜKEMMEL BOMBA GİBİ NUMBER 10

  21. gerççektende hiç güzel degil ayrıca sevimsiz zac daha iyilerine laik

  22. birçoğunuz onu kıskandığı için böyle diyonuz ama emin olunki okız sizden daha tatlı diye çekemiyorsunuz tm belki dünyalar kadar güzel değil ama yine güzel beee asıl zac ona ayak uyduramıyor eda sen o kızın zace laik olmadığını söylemişsin sen önce kendi kıçına bakıp alay et belki ona laiklerini bulabilirsin cnm

  23. zacle vanessa yı yakıştıramayanlar galiba kendileriyle zac iyakışıyor olarak düşündüklerinden vanessacığımı kıskanıolar..üzülmeyin çalışın sizinde olurr..

  24. hayatımda gördüğüm n güzel ve en tatLı kısss

  25. VANESSA’YI GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM ONUN GİBİSİ YOK ASHLEY’DEN ÇOK DAHA GÜZEL ASHLEY’DE GÜZEL AMA VANESSA’NIN YANINDA HİÇ KALIR AYRICA MONİQUE COLEMAN’I DA SEVİYORUM.VANESSA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK GÜZELSİN!!!!!UMARIM Bİ GÜN TÜRKİYE’YE DE GELİRSİNİZ

  26. ama someting new şarkıları gerçekten güzelmiş ve de ezberlemsemsi çok kolay bu şarkıyı ben ezberledim sayılır duygusal şarkıları gerçekten güzel

  27. bence harka bir kıs zac lede bir birine yakışıor beraberliginize devam edin ok

  28. BEN BU KIZA BAYILIYORUM YAAA AYRICA OKULDAKİ HERKES BENİM VANESSA DELİSİ OLDUĞUMU BİLİYOLAR HATTA FEN VE İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİM BANA VANESSA DİYE ÇAĞIRIYOLAR ARKADAŞLARIM DA BENİ ÇOOK BENZETİYOLAR Bİ DE ARKADAŞLAR VANESSAMIZIN YENİ Bİ ŞARKISI ÇIKMIŞ MUTLAKA DİNLEYİN ”’ SNEAKER NİGHT”’

  29. OOFFF YAKIYOSUNNN VANESSSAAAAAAAAA HARİKASIN ÇOOKK SENİ ÇOOK SEWİYORUM BANA KATILANLAR MAİL ATABİLİR ” vanessa_hudgens_hzl@hotmail.com”’

  30. bence zac en yakışıklısı vanessada neyin nesi varsa yoksa zac efron.arkadaşlar zac ın posterini bulan göndersin msn nem….

  31. zac efron sana ağışığım 17 yaşındayım ama seviyorum bütün posterlerin var bende bulanda versin

  32. vanessa anne hudgensı çok seviyorum.çok şeker birisi.yaptığı işlerdede çok başarılı.umarım yaptığı her işte mutlu olur

  33. YAAAA VANESSA ÇOK GÜZEL ZAC ÇOK YAKIŞIKLI ALLAHIM BANA DA NASİP ET ŞÖLE ZAC GİBİ BİRİNİ YARABBİM ((( BU ARADA ARKADAŞLARIM BENİ VANESSAYA ÇOK BENZETİYORLAR)))

  34. arkadaşlar VANESSAyı kıskanıp durmayın o çok tatlı ve güzel bi kıss herkes zace yakışmıo dio ama bnce siz onu kıskandığınız için yapıonuz bi kendinize bakınn

  35. vanessa hiç kimse sevemez ben onu seviyorum döverim sizi vanessa sizden çok seviyorum allah vanessa sevelere delsini versin zac efron sevemeziniz sizi şhargy sevin döverim sizi

  36. slm gene ben zeynep vanessa anne gerçekten çok seviyorum yemin ederiyorum benim kadar vanessa sevemez severinlerde örüdürüm yemin ederiyorumki ben zeynep tuğçe karakuş 5.b öğrtminimi adı inci akyüz okulum yavuz sultan selim ilköğretim okulu gerçekten çok ama çok seviyorum hayatımda o kadar sevgi görünmeşitir gerçek ten çok seviyorum hayatımda bu kadar sevgi görümemiştır onun hiç herşeyimi verrim onun ellim geli herşeyim verrim

  37. ayyyyyyyyyyyyyyyy sana bayılıyorum insallah bu yorumu görüür sün yha

  38. ben seni zeynepten daha copk seviyorum benide öldüremez o salak ben onu öldürürüm

  39. hepiniz salaksınız berfinde salak nursemada görürlerse görsünler onların hepsi öküz agızlarına sıccam

  40. burda vanessaya salak diyenlerin kendileri manyak ki böyle diolar ayrıca zacle birbirlrine çok yakışıolar ,vanessa çok güzel I love vanessa . seni görmek istiyorum

  41. I am vanessa

  42. orospu vanessa geri zekalıııııııı

  43. GSL KIS YHA

  44. ayrılmadı baharr onlar nısanlı

  45. herkesss susssuunn bir kereeee ben vanessayı hepinizdenn çookk seviyorumm kim ne dersee desinn mallarrrr hepinizz ezigsinizz

  46. hepiniz cok salaksınız kız guzel zac efron cok yakısıklı ama bu kadar hjayran olmayın bı unlu ıcnde sacma sacma konusmayın ozellıklede kızlar vanessaya bu kadar hayran olmasıns adece fena deıl guzel yanı zac efron hayran olmak daa mantıklı bende zac efron cok sevıyorum =))

  47. vanessa ve diğerleri bana gööööööre çok güzel , çoksaygılı,çok iyi bir sesivar .ama makyacı 2 saatte yapmasa daha iyi olur

  48. vanessa`nın eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen büyük ve zac`in eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen büyük hayranlarıyım

  49. canııııııııııımmmmmmm vanessaaamm senii çoookk seviyorum . hmm.. bu arada arkadaşlar zac efron ve emma roberts ‘in fotoğraf çekimleri var yhaw ben sinir oldum emma mıdır nedirrr inşallah zanessa hala beraberlerdiirrr….. ben zacı da vanessayı da çookk seviyorum…

  50. sefiyortum senii ccnm jnm ya hem millet sizi hepsijiler sitesine davet ediyorum bakmadan uğramadan yaşlanmayın oldumu

  51. slm resimler çooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel ama ben bir tek ashley diesdale ‘nin resimlerinin bulamadım lütfen rice ediyorum bir daha bu siteye girdiğimde resmini görmek istiyorum . Ayrıca Zac Efron ‘u da çooooooooookkk seviyorum lütfen ashley ve zac in resimlerini birlikte yayınlayın çok ama çokkkkkk yakışıyorlar

  52. beni eklemek isteyenler ben 13 yaşındayım msn adresim melek_oglakcioglu@hotmail.com lütfen 15 yaşından büyükler olmasın…🙂

  53. vanessa kadar dünya tatlısı biri görmedim çok tatlı öyle bi gülüyo ki pamuk şeker gibi tatlı.ben vanessanın 1 numaralı fanıyım.

  54. VANESSANIN internette çıplak fotoları var ayrıcana kıskanmıyorum ashley bundan 500000000000kat daha güzel harika bir kız ashley ayrıcana vanessa eş cinsel yalan sölemiom ama ashley ile zac çok daha yakışıyor ben gerçekten vanessayı değilde ashleyi kıskanıyorum allah onu özenen bözene yaratmış harika ASHLEY TİSDALE MCK SENİ SEVİYORUM CNM BENİM OROSPU PİSLİK VANESSA…….

  55. SİZLERE SAYGI DUYUYORUM VANESSA SEVENLER AMA GERÇEKTEN VANESSAYI GERİZEKALI BULUYORUM VE ONU ASLA KISKANMIYORUM AMA ASHLEY İLE VANESSA ÇOOOK İYİ ARKADAŞLAR HEP RESİMLERDE VANESSA ASHLEYNİN KOLUNA GİRİYOR NASIL OLSA EŞ CİNSEL KUSURA BAKMAYIN ARKADAŞLAR ASHLEYE BAYILIYRUMMMMMMMMMM

  56. naber vanessa

  57. sen benim en çok sevdiğim film kahramanısın. canikom benim

  58. seni çok SeViYoRuM (^^(-_-)^^)vAnEssa hUdGeNS (^^(-_-)^^)HEP SENİN ŞARKILARINI DİNLİYORUM SENSİZ YAPAMIYORUM VANESSA SENİ ÖLENE KADAR SEVİCEM MSN ADRESİNİ ÇOOOOOK İSTİYORUM SENİN GİBİ BENDE KONUŞA BİLİYORUM

  59. sizi vanessa sevemeziniz çünseni çok SeViYoRuM (^^(-_-)^^)vAnEssa hUdGeNS (^^(-_-)^^)HEP SENİN ŞARKILARINI DİNLİYORUM SENSİZ YAPAMIYORUM VANESSA SENİ ÖLENE KADAR SEVİCEM MSN ADRESİNİ ÇOOOOOK İSTİYORUM SENİN GİBİ BENDE KONUŞA BİLİYORUMkü ben vanessa sevmiyorum vanessa severleri kötü yaparım o kadar vanessa seni çok ama çok seviyorum senin için yıldızları gökten indireceğime söz veriyorum bide kalbimi sadece sana benim kadar seni hiçi kimse sevemez vanessa ben zeynep tuğçe karakuş msnlem zeynep.karakus@windowslive.com benle konuşmak istiyorsan bunu msn ekle benim msn eklesen çok mutlu orurum birde çok seviririm bay bay vanessa abla seni çok seviyorum

  60. ayy kızlar çook doğru bende vanessa ya bayılıyorum cnm vanessam. hemmm ben vanessa yı seviom. ve herkes vanessa yı sevsin. VANESSA AŞKIIMMM

  61. YAA DOĞEU BENDE VANESSA NIN SAY OK ŞARKISINI ÇOOK SEVİOM. HİGH SCHOOL MUSİCALDEKİ ŞARKILARA DA BAYILIYORUM. DİSNEYE GERİ DÖNDÜĞÜ İÇİNDE ÇOK MUTLUYUM. VANESSA MUTLU OLURSA BENDE MUTLU OLURUM. HER ZAMANKİ GİBİ VANESSA BENİM AŞKIIIIIIIIIM

  62. BİRDE ZACLE VANESSA AYRILMIŞŞŞ. AMA OLSUN ZAC ONA NE KÖTÜLÜKLER YAPIYORDUU. ASHLEY İLE ÖPÜŞTÜÜ. BİR KADINLA ÖPÜŞTÜ. BEN ŞAHSEN ZAC İ SEVMİOM. TROYU SEVİOM. O YÜZDEN ZAC ÇOOK KÖTÜÜ. ZATEN BİR ZAMANLAR ZAC İN YÜZÜNDEN DİSNEYDEN KOVDULAR. AMA ASHLEY DE İİ FİLME YANİ DİSNEYE DÖNMESİNE YAARDIMCI OLDU. AMA VANESSA DAHA GÜZEL HEMDE BEN VANESSAYI DAHA ÇOK SEVİOM. HER ZAMANKİ GİBİ VANESSA BENİM AŞKIMMM…

  63. NAZ DENEN KIZ BİRKERE EŞ CİNSEL SENSİN. AYRICA VANESSA ASHLEYDEN SONSUZ GÜZEL. OROSPU PİSLİK DE SENSİN. TERBİYESİZ AHLAKSIZ ŞEREFSİZ NAMUZSUZ AZI VE ELİ BOZUK ŞEYY. SEN KİM OLUON KOSKOCA ŞÖHRET YAPMIŞ BİRİSİNE BÖLE DİON. SALAK

  64. ya ben vanessa ile zac NİŞANLANMIŞ diye bişi duydum. inşallah soğrudur.

  65. vennessa seni çok seviyorum.çok tatlısın ne zac le çok yakışıyosunuz..umarım filmizin devemını da görürüz…sizi çok seviyorum… ve arkadaşlar size bi şey sölicem onlar hakkında ileri geri konuşmayın bi şey bildiğinizi sanıyosanız yanılıyosunuz.. zac ve venessa birlikteliğiğ sizi ilgilendirmez….yani zac ve venessa çok yakışıyolar sdece bbunu söyleyebilirim……..

  66. bi kere acayip tatlı ve sevimli bir kız onun için bitiom acayip seviom onu bnden fasla sefen olamas vanessanın bir numaralı hayranıyımm ayrıca zac ile çok yakışıolar çekemeyenler bakmasın bnim
    aşkımaaaaa bebeqim o bnimmm

  67. görüntü mörüntü kirliliği deyip durmayın okız benim herşeyyim sharpy ve gabriellayı çok seviyorum gabriellanında troyla güzel bi çift iksiside tencere yuvarlan mış kapağanı bulmuş hesabııı gabriellayı kimseyle deşişmem ağzıda 1 metre felan açılmıyooookendi ağızlarınıza benzettiniz galiba troya ve gabriellaya zöz yok

  68. cağlanur tuba sen bizim herşeyimizsiniz taksimdeki direklerin kötüne girdiği kızlar sınız

  69. süper bi kız yaa çok güzel

  70. sharpay daha tatlı ve güzel ama vanessa da güzel

  71. lucas ve ashleyi çoooooooooook seviyorum bence ashlay vanessadan daha şeker tatlı ve güzel

  72. bence iğrenç bir kız uyuz oluyom şimarık tipin teki kendini beğenmişşşşşşşş

  73. bazı kendini bilmez arkadaşlar vanessa hakkında ileri geri konuşuyolar bunlar her ne kdr inkar etselerde sevmesende bunu burada dile getirmen gerekmez ayrıca boşunada inkar etmeyin hepiniz kıskanıyosunuz özelliklede laf yapanlar kız hep numberone vanessa

  74. ya benim zac gibi sevgilim olacakta bende başkalarıyla fing atcam olduuu…ayıp ayıp kendinden utansın ahlaksız nolcak ama zac’ta az değil fıstık gibi kızı bırakıo başkalarıyla öpüşüo ikiside biebirinden beter

  75. vanessa ashleyden hem güzel HEM ŞÖHRETİ DAHA İYİİ HEM SESİ DAHA İYİİ. BEN VANESSAYI DAHA ÇOOK SEVİYORUM. VANESSA BENİM AŞKIIIIIMMM

  76. HEM SİZ KOCAMAN ŞÖHRET YAPAN KİŞİYLE KÖTÜ KONUŞAMAZSINIZ.(VANESSAYLA İLGİLİ KÖTÜ ŞEYLER DÜŞÜNENLERE) HEPSİİİ SALAK

  77. harikasınız bayılıyom size m.didim87@hotmail.com msn adresim arkadaşlar iyi akşamalr

  78. vanessamız harika biri onun için herşeyi yaparım cnm benim seni çookkkk seviyorum şarkıların süperrrrrrr !!!! en güzeli let’s dance ve sneakernight bayılıyorum herşeyineee harikasın …bu arada vanessa-ashley sevenler siteme beklerim bi arkadaşımla açtığız bu sitede vanessa-ashley hakkında resim, bilgi bulabilirsiniz…

  79. az önceki site http://www.hazalselcan.azbuz.com girin vashley kardeşliğinin tadını çıkarın

  80. haa bu arada vanessa güldüğü zaman 5 metre falan açılmıyo ağzı ne kadar güzel bi yüzü war ve vanessama gülmek çok yakışıyoo…. neresi kocaman vanessanım ağzının minicik ağzı war çookkk tatlı gülüüooo yaaa

  81. vanessacııımmm cnm ben de senin gibi 14 aralık doğumluyummm seni çooookkk seviyorum cnm beniimmm

  82. n-vennasa seni çok seviyorum zac le yok yakışıyosunuz filmin 3 serisini bekliyoruz hıg school ekibine çok teşekkür ederim çok güzel film olmuş

  83. BENCE DEHARİKA Bİ FİLM EN AZ 10 KERE İZLEMİŞİMDİR BÜTÜN DANS LARI ŞARKILARI EZBERLEDİM HARİKA Bİ FİLM BU ARADA VANESSAMA LAF EDENLER ÖNCE KENDİLERİNE BAKSINLAR HIHH..

  84. semih bence çok haklısın avril ve vanessadan başka birşey düşünemiyorum

  85. ben vanessayı çok seviyorum ona aşığım ona kimse laf atamazz hem sizeneee

  86. resimler spr! ben vanessa hayranıyım bu resimler bence harika

  87. vanessacığıma iğrenç dienler bi de kendilerine baksınlar! sanki kendileri süpermiş gibi konuşuolar!

  88. bence vanessa’nın çıplak fotoları montaj! vanessa o kadar şişko diğil!:(

  89. bnce hsm çok güzel yapmıslar hele vennasanın yanında kumral bi çocuk varya o süper onun resimlerini bulmaya çalışıyorum ama fazla yoqq Pffff….

  90. vanessa güzelsin ama zac efron dan uzak dur çünkü ooo bnm

    zac sni swiYoruM………. glsen de bi öpsemmmm

  91. VANESSA VE ZAC’İ ÇOK AMA ÇOK BEĞENİYORUM. VANESSA SANA VE MÜZİKLERİNE BAYILIYORUM. ZAC SANADA DELİCESİNE AŞIĞIM. İKİNİZEDE HAYATINIZDA BAŞARILAR DİLİYORUM.

  92. hepinizin yorumuna takmıyorum ben amerikaya gittiğimde onunla tanıştım annem ingilizce tercumanlık yaptı.obenim aşkım hatta filmin bütün oyuncularıyla tanıştım.hepside çok şeker kötülaf eden ler o lafları alıp bi yerlerine soksunlar

  93. amma yalan attın he sen o yalanlanlaı çok münasip bir yerine iice sok.salağaın teki ashley vanessadan bin kat değil milyonlarca kat daha güzel tamam bunu o boş kafanızın bir yerine yzın…

  94. slm🙂 lütfen vanessayla arshley arasında tarrtışma yapmayalım işimiz gücümüz yok ülke bölünmesine katkı sağlıyoruz:(

  95. vanessaya asıım çok gusel sesı war ayrıca manyak bı dış gorunuse sahıp zacle ayrılmaları korkunç bısı bırbırlerıne çok yakışıyolardı çewremdekı herkes bnı vanessaya benzetıyor we bu spr bı duygu vanessayı çook sevıyormm

  96. ya ben vanessayı çok sviyom ama o çıplak resimlerinden sonra ondabn nefret eder oldumtambi orospu yanie bide slk sen ne veriyon resimlerini sevgline slk ya bu kızya hemde harbi slk ….😦

  97. vanessa çok güzel ve şeker biri onun yapmış olduğu hatalar onu sevmememizi gerektirmez.sonuçta herkesin hatası olabilyo.öneml olan bu hatalardan ders çıkarıp.bir daha tekrar etmamek olmalı.vanessa yı kelimelerle ifade edemeyecek kadar çok seviyorum

  98. ben vanessa yi ve zac ide cok seviyorum ikisi cok güzel bir cift. Ashley de güzel ama neden se ben vanessa anna hudgens i seviyorum yeni albümümde cok güzel sarkilari var first bad habit, identified…….v.s dinlemenizi tercih ederim umarim hep r&b muzik tarzinda kalirda beni mahrum etmez. Bu aradada ikide birde kavga etmeyin size hic bi yarari yok nasil olsa yazdiklarinizi görmeyecekler daha dogrusu türkce biliyorlar mi oda var ben onlarin yerinde olsaydim buralara girmeye vakit bulamazdim onca söhretin altinda

  99. ona bayılıyorum vanessa ve zac’ı kıskananlar catlasın beee:d:D

  100. vanesaya laf atanı varya oldururm surundururm AYAGINIZI DENK ALIN!!ONA VE ZACA LAF ATMAYIN!! OLDURURUM SZİ

  101. bnce çoq qüzel ama siz gerçekte gorursniz çoq kısaa

  102. bence dünyada vanesssa hudgens ten başka güxel yok.yani şu hepsiyi sevenlere haytet ediom çok iğrenç bir grup bence. vanessa ya laf atanı döve döve öldürürüm bee hele bi deneyin bakalım siz…

  103. bu kıza bayılıyorum bence dünya güzeli muhteşem bir kız ya hastayım odamda onun 8 tane resmi var geceleri o güzelliğe bakarak dalıyorum o zaman işte uykum geliyor mükemmel bir kız annesi ve babasını görsem ne kadar güzel bir kız yetiştirişsiniz derim bence ashley iğenç vanessa en güzeli diğer kızda iğrenç erkeklerin en yakışıklısı bence bonus saçlı olan corbin yani zac ve sarı salı olan erkek iğerenç moruk gibi vanessa en çok corbin e yakışıyor hem biliyormusunuz corbin basketbolu amerikada en çok ii oynayan ve onun kız kardeşide futbol yıldızı biliyormusunuz uyuz uyuz konuşmayın corbin ve vanessaya laf söyleyenin ağzını burnunu kırarım

  104. bnce hepsideki kızlar o salak vanessadan daha gzl hem hepsi vanesaa gibi orospuluıkta yapmamış soyunmamış e yani hsm gzl ama vanessa olmazsa daha gzl olcak ashley ondan çok daha gzl her halinden belli vanessanın öyle birşey yapacağı siz nasıl vannesayı seviyosunuz anlamıyorum.herhalde siz de onun gibi olmak istiyosunuz he büyüyünce çıplak fotolar çektirin o kişiyi çok seviyosunuz ya e yaparsınız nede olsan vanessa hayranısınız değilmi???

  105. vanessa yyavşak gerizekalı orspu piç kaltak sürtük,!

    bence

  106. bencede öyle Sr.Murat
    vanessa salak ya orospu mıley cyrus gibi

  107. ne yapcam ismimi lan diyende sr.muratta ıkınızde salaksınız asıl sız yavsak orospu piç oğlu piçsiniz murat sen galıba oyle 1 sevgılın olamadı dıe kıskanma mıley ve nessayı tmmı ısımsız olan da kzı yada erkekse kızsa kıskanma lan orospu kaltaklar vanessayı sewmeyen piç oqlu piç

  108. hee galıba sr muratta surtuk murat demek

  109. vennessa seni çok seviyorum.çok tatlısın ne zac le çok yakışıyosunuz..umarım filmizin devemını da görürüz…sizi çok seviyorum… ve arkadaşlar size bi şey sölicem onlar hakkında ileri geri konuşmayın bi şey bildiğinizi sanıyosanız yanılıyosunuz.. zac ve venessa birlikteliğiğ sizi ilgilendirmez….yani zac ve venessa çok yakışıyolar sdece bbunu söyleyebilirim……..seni çok seviyorum canım benim zeynep tuğçe karakuş

  110. bnce vanessa esmer ashley sarışın güzeli çünkü biri özel biri güzel

  111. en guzel site burasidir lann cok guzel var cunku

  112. benim adim yasin cok guzel kizlar var burda o yuzden ben bu siteyi seviyorum….

  113. ben yakisikli bir gencim bakin kizlar bana bayilacakciniz…khighogiuguiguhghguiguiguiguyguygduhgugijcvbdvchgvxgvgvsx hggdyzsgfgdj yhsghedfjdfbhf hgsgdfhhgysftg hgshgedyghfgdhghgf;ghlotljglhfkljghkkjhlfjlhkk hldhkghfo ldfkhihkljhkj fioghofodhohi pogjuedgmlkdflhlgf

  114. vannessa seni dünyalar kadar seviyorum

  115. canım benim yyaaaaaaaaaaaaa
    seni çok severim

  116. vanessama bişi diyeni gebertirim valla vanessamın neresi güzel diiL beee

    zac de vanessa da çok yakışıo birbirine …=)

    hem bikerede gülüşü harikaaaaaaaa…sen kendi gülüşüne baksana be salak shey…

  117. sadece sesi güzel ve o kız salağın teki kim demiş ashley ve mileyden qüzel olduğu onlar vanessaya bin basar

  118. SEYMAAAAAAAAA seymamısın ne orospusun amınna biborn sokarmm tepemi attıerma piç ibne annenin amını sikim SEYYYYYYMSSSSSSS HEM SİZDE VANESSA GİBİ PİÇSİNİZZZZZZZZZZ

  119. önemli olan yürektir tammı ŞEYMAA sikimi yeee vanessanın söhretinin amına koyum sonra onu sikiym bana bidaha küfretme amcıkkk piç sen kendi annene felan bak annen erkeklerle sikişe sikişe yani seks yapa yapa babanın pipisini yarrağını büzmüş sen bana laf etceğine amımı yeee hemi hem warrrmı dicen lan sikilmiş vanessa çöirkin ztn sende orospusuın kendi baban uyurken babanın taşşaklarını büzük yemişşsin bokumun lezzetini tat oda yettmesse ki yetmes popomu ye ve amımı yeeeeeeeeee kusura bakmayn arkadaşlar benim çook damarıma bastı sizden çooook özürdilerim

  120. vanessahudgensturkey.blogcucom sitesine girerek vanessanın 50 nin üzerinde resim arşivine bakabilir ya da http://www.gruphepsichat.com adresine girerek grup hepsi hayranları ile chat yapabilirsiniz..

  121. http://vanessahudgensturkey.blogcu.com/

  122. arkadaşlar bence ashleyde vanessa da çok güsel bebek gibi kızlar ikiside ama ne yalan süleyim ben ashleyi daha çok sewiyorum ama vanessayıda beyenmio deilim

  123. vanessayı çekemeyen kız çoqq😀 ee taby böLee bi güseLLikk nasıL çekilir sizde hakLısınızz.. vanessayı sewmiyor olabiLrsiniz ama lütfen saygı duyunn we boş lafLar etmein karalamay çaLışmaın qızı!!

  124. vanessa da ashley de çok güzel kızlar ama bence vanessa zac e daha çok yakışıyor I LOVE YOU VANESSA

  125. vanessa tatlı bir kız yaa çok yanlış düşünmüşüm

  126. arkadaslar e kadar doğru bilmiorum ama high school musıcal 3 ten sonra evlenicekler veya nişanlanıcaklar die bişiyler duydum internette

  127. wanessa süper kimse beğenmesede çok güzel…

  128. wanessa güzel ama ben ASHLEY İ ÇOK SEWİYORUM BAZILARI ÇOK POSTERİM VAR DİYOR AMA BENCE KALP TEN SEVMEK ÇOK DAHA ÖNEMLİ

  129. ya vanessayı beyenmiyorum diyen ve gülünce ağzı 5 metre oluyo falan diyosunuz ya ne kadar güzel kız işte niye kıskanıorsunuz eminimki çok çirkinsiniz de bu kadar saçma laflar ediyorsunuz…

  130. kıskanmayın be vanessa daha güzel vanessayı hepiniz kıskanıyonuz bn vanessayı seviyom ayrıca ashleyden ddaha güzel ashilenin yüzüne makyaj falan yapılıyoda öle oluyo ama vanessanın en azından gülümseyişi güzel içten ve samimi

  131. kız qusel ama kasarr!!ayrıca zac efron nasıl bgenmıs onu yhaaaa:(

  132. çok güzelsin zacle çok yakışıyosunuz ben seni çok seviyorum prensesim benim

  133. banbak kimse vanessa hudgense kaşar diyemez öldürürüm kızım seni gırtlaklarım pislik egoyist iğrenç insan

  134. vanessa ya igrenç demeeyin egyistler

  135. vanessa igrenç demeyin ama zac asleyh le çıksın

  136. bence çok güzel kızz çok şeker çok güzel bi kızzz cnm benim

  137. venessa seni cok seviyoorum cok gıuzelsin

  138. vanessa hakkında kötü düşünenler bnce onu çekemiyo nolmuş siz güzel değilseniz herkes aynı olmak orundamı saygısızlık allahın yarattığına iğrenç denmez lütfen saygı ayrıca süper bi kız:):P

  139. arkadaşlar bencede iğrenç falan demielim saygısızlık.kız çook güzeeeel.zac’ada çoook yakışııooo.banada çook benzio gerçekteenn:)

  140. ashleyle zac hiç yakışmıyolar hiç hiçç vanessa ile zac bence çok iyi böle hiç bozulmasın zac çok iyi bir seçim yapmış o çanta hastası kızla flört etmemiş bence vanessa çok çok ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook ama çok güzel

  141. bu arada vanessaya çok benziyorum gerçekten ve tabi iğrenç demielim sen güzel saygısızlık yapmayın allahı var kız çok güzel

  142. yha burda vanessayı sewen herkes haklı yha ne gzl kız işte zac le yakışıo o kaşar dien kıs sensin kaşar ! o kıs kaşar fln deill
    gülümseyişi çook spr ama ashley snki seri katilmiş gibi bakıoo!

  143. en başlrda yorum yapan kıza sölüym baharmıdır ndr çevrndkilr sni ona bnztiylrsa vah haline dua ette huylarınızıda bnzetmesinler;);)

  144. ben vanessayı pek sevmiyorum çunkü zac efron ile hiç yakışmıyorlar

  145. vaNesSa Hudqéns qötür ßiLe olmas ßn ashLey tisdaLe hayranıyım ve ayrıca vanessanın internette cıplak fotodu wahar kendimi bhoq sanıyor faişelik yapmış resmen eN qüseL ashLeyy TisdaLe ztn vanessa zac ile gerçekde sevqili diiLLermiş sadece FiLm üzerineymiş cicişLerr..ztn hiç yaışmıyorlar vanessaylaa asHLéy ime kimse Laf etmesin LaF edenLer kendiLerine ßhaqsınLar emii hadii kaßoL gerizakaLı

  146. Ben Tam Bir Ashley Hayranıyım onu Çok Seviyorum Çok güzel bi kız :):):):) ve ayrıca zac ile de çok yakışıyorlar bence vanessada güzel bir kızz ve hsmyi hiç kaçırmıyorum onlarııııı cokk seviyorumm :D:D:D :):)):):):) disney chanellida iyiki hsm var çok şanslıyım ya

  147. kıs çok güzel çok yakışıyolar bna keşke ayrılsalar demek düşmez ikside birbirlerini hakediyolar aaammmaaa bn çok kıskanıyorum offfffffff:(((((((((

  148. bu dünyada nerdeyse bulunmuycak bi güzelliği var.. tapıorum $ana xD…. I LoVe You VaNe$$aAa!

  149. bu kıza çirkin diyen kesin çirkinin ve zevksizin tekidirr çook tatlı çook seker çok hoş ve çok güzel ayrıca çokta çekici bi bayanda aranacak özelliklerin hepsi varr bitanesin keşke seninle tanışma fırsatım olsaa vanessa🙂 beatiful çokkk çook tatlısın vee çok güzelsin ya şeker kıs seni

  150. aferin sana melek vanessa çokkkkkkkkkkkkkkkk güselsin sana lat atanı mafederim

  151. ben herkezden çooooooooooooooooooooooooooook seviyorum böyle bir sevgi plamaz dünyada görülmemiş bir şey bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ona onun için ölürüm

  152. evet bende sana katılıyorum vanessasinem ona laf atanı mafederim

  153. banabak naz denen şahıs vanesssa çokkkkkkkk güzel bir kız ashley tisdale nin doğal hali iiçin 18 yaş ve üstü koymları lazım o kız tam bir salak o makyajlar sayesinde öle duruyo ve o kokoşu teki bir salak vanesssa ise durmadan gülüuyo ve şekr bir kızzz ashley onun tırnağı bile olamaz tammamı banabak bir daha o kıza bulaşma salaklık etmiş olursun

  154. vanessa ı more live you what you mesenger;?my mesenger is kumralbuse2008@hotmail.com

  155. vanessa bi lezbiyen aashleey tam bi KIZ veee salak salak seyler sölemeyin ashleye ama vanessa da güel

  156. yaa salak sınız siz vannessa çirkin falan diyonuz zacle nişanlılar hatta film bittikten snra işi ilerletmeyi planlıyolar ayrıca kız güzel zac le sevgili diye çrkin demeyin hem o kızı çplak fotalarının bazıları montaj internete fotoları arkadaşı sATMIŞŞ ve lütfen yaşa dıklarını bilmeden yorum yapmayın üniversite okumamış zac için bide ünlülük içiiin

  157. bayıldıııııııııııııııııııııım hariiiiiika bir site

  158. çok güzel harika muhteşem bi kız fakat neden bu kadar güzel yaaaa çok kıskanıyorumm bnce vanessa daha iyilerine layık ama zac bnim birincim:D

  159. vanessayı cok sevıyorum arkadaslar aynı zamnda high school musicalıda

  160. yhaa bakın o kdr makyaj banada yapsalar onun kdr bnde güsel olurum

  161. bence vanessa çokk güzel ama pozları vermesini ayıplıyorum bence zacle çokk yakışıyorlar

  162. vanessa hudgens kim ne derse desin çok çok çokkkk güzel.ashley çok da güzel deil.ama vanessa için ölebilirimmm:):):):)

  163. abi yha ben bu kıs gbi fıstıq grmedimmm …tek lelimee SÜPERRR;)

  164. yhani hiç resim yok salakmısınız site böle yapılmaz girin benim siteme bir sürü resim tam 5 sayfa hepsi resim benlede warr

  165. bncede çok gsll biri bayılıyorum zac efronlada birbirlerine yakışıyolar

  166. bu kızı çok seviyoruz.kız süper yahu kızın yaşının kaç olduğunu söyleyin.zac efrona çok yakışıyor.kıza ne diyerseniz diyin güzel çok konuşmayın bence.filmin 3.serisini hemen televizyonda yayınlayın

  167. açıkcası gabriella rolüne alıştığım için gabriella dicem çünkü venessadan daha ii bnm içn kusura bakmassanız eğr zac içinde troy dicem bence gabriella ve troy çook ama çook yakışıooo sizleri btn ekibi kuzak dolusu öpücüklerle kutlarım siz bazı gençlere örnek oldunuz filmdede aynı çabayı ve gözlerinizdeki ışıltıyı gördüm tekrar bu filmi yaptığınız için saolun bye bye

  168. vanessa seni çok seviorum yaa zac len çok yakısıonuz kardeşin stellayıda çook beğeniorum zaclen mutluluk diliyorummm

  169. çok güzeş resimler helal olsun kim koyduysa bi kaçtanesini aldım haberiniz olsunnn

  170. vanessa çk gzlsin ama bnm we hilary kdr deil:p:d:d

  171. gerizekalı bence zac ehiç mi hiç yakışmıo iiki ayrıldılar çok mutlıu oldum ayrıca güldüğü zaman çenesi çok kötü bence hiç gülmesin de çevre kirliliği olmasın:D:D:D

  172. aslında ikiside güzellllll sizi çok seviorum hsm

  173. hiç küfür fln etmeyin benceeeeeeee

  174. ayyyy bence hoş kız vanessa=gabriella ama ben daha çoook ashleyle ilgileniyorum daha çok değil tamamen vanessa umrumda bile değil bennn ashleye hastayımm yaaaa ! ashleyim duy sesimiiiii!

  175. off bea…vanessa gzl kızz!ona laf atmaın atıcaksanızda eğer vanessadan gslseniz atın(ki olmassınız) BNCE VANESSAYA LAF ATANLAR ONU ÇEKEMİOLAR!

  176. zac ile vanessa ayrılmadılarkiiii hem vanessa çok güzel ona hastayım

  177. İYİ Kİ DOĞUN BİTANECİK VANESSAM BENİMM!!!! NİCE MUTLU YILLARA
    (14 ARALIK 2008)

  178. vanessa seni seviyorum senin konserini izlemeye geldim çok güzeldin keşke sahne arkasına bile gele bilseydim beni eklemek isteyen USA_vanessa_melis@hotmail.com eklemek isteyen şimdi sorucaksınız ndn USA çünkü İngiltereliyim annem İzmir li babam Fransız bn İngiltere Türkçe kurs aldığım için böyleyim……

  179. Vanessa sen harikasın gerçekten senin kadar güzelini hayatımda görmedim ben emma watson’a güzel diyodum bide senin yanında halt etmiş bende(yukarıda yorum yzan gerizekalıya diyorum sensin güzel diiil senin göz zevkinin i,içine ediyim emi)

  180. venassa bii kere EMOJUK onU sikiyoLar hep..sik sik bitmiyoRr.troY da sikiyo onU hep internette hep çıpLak resimleri var.. oNu AMI şidi taze taze sikiLir….uuhh ooohhh sikiCem seniii.

  181. Zanessa ‘ ya laf atanı gebertirim . . .
    Cinayet işlerimm

  182. Birileri ashley vanessa dan milyonlarca kat bişiy yazmış heralde o kızı Bakırköy e yatırmak lazım

  183. Vanessa ya sikersen ben de seni sikerim paçandan tutar yerin dibine indiririmm
    Vanessa yı kimse sikemez sikicem diyen olursa karşısın da beni bulur . . .

  184. sizi çok seviyorum
    ay sukul müzikal 3te çok güzeldi
    sana birsey sorucam sharpyin ay sukul müzikalde giydigi kıyafetli halini nerde bula bilirim

  185. cevap ver

  186. lütfen

  187. orospunn teki tipindende bellidir bunu hsme yerine bi porno sitesine verseler daha ii oynardı rolünü abartılacak kadarda güzel değil türkiyede bin kat daha güzelleri var

  188. hepiniz birbirinizden salaksınız turkce yazı yazıyorsunuz bılmıyorsunuzkı o turkce bılmıyor salaklar

  189. vanessa seni çooookk seviyorum.Çok güzelsin senin kadar güzel var mı bilmiyorum SENİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUMMMM

  190. venissa çok güzel bir kız zac efrona yakışıyo

  191. ASHLEYE ÇİRKİN DİYENLER KENDINE BAKSIN ASHLEYIME HELE BİŞE DIYIN OLDURURUM SİZİ VE ZAC SENİ ÇOK SEVİYORUM ASHLEY SENIDE OLE AYRICA VANESSADA NEFRET EDIYORUM O KIZ TAM BİR SALAK VANESSADAN NEFRET EDİYORUM VANESSA AYNI BIR TIPSIZ VE CIPLAK FOTORAFLARINI INTERNETE VERMEKLE COK KOTU YAPMIŞ ZACLA AYRILDIKLARINA COK SEVINDİM ASHLEYLE DAHA ÇOK YAKIŞIYOLAR VANESSA BENCE HSM DEN AYRILSIN ONUN YERINE BAŞKA BİR DİSNEY OYUNCUU GELSIN OLE DAHA GUZEL OLUR EN AZINDAN Bİ ŞIMARIKTAN KURTULURUZ VANESSADAN GUZEL OLAN BIRISI VARMI DIYOSUNUZ AMA VAR ASHLEYYYIM VAR ASHLEY COK TATLI VE ASHLEYE BENZETIYOLAR ARKADAŞLARIM ARTIK BUTUN OKUL BANA POSTER VERMEYE BAŞLADI NERDEYSE 100 E YAKIN YADA DAHA FAZLA HSM POSTERIM VAR HEPSIDE ZASHLEY VE LUCAS HIÇ ZANESSA YOK VANESSAYI SEVMEDIĞIMI BILDIKLERI ICIN VANESSA VERMİYOLAR VANESSA SENDEN NEFRET EDIYOOORRRUUUÖÖÖ

  192. BU KIZ KAŞAR YHA UYUZUN TEKI TIPINE BAKSANIZA AYRIYETTEN ZACLADA HIÇ YAKIŞMIOLAR ZAC KENDINE GORE BIRINI BUL B-TANEM SENI SEVIYORUMM AŞKIM

  193. ya vanessa çok güzel ve zac gerçekten çok güzel bir kız çok yakışıyorlar ı love you zacessaa..sizi seviyorum.vanessa ve zacc.

  194. bana bakın vanessa ya bişey demeyin sizin ginbi salak olmadığı için bana bakın bu sitede vanessayı kötüleyen olursa sakın n almayın
    ben vanessa cıyım zac cıyım ama sizin sarışın yelloz unuza bişey demiyorum.sizde bizim esmerr hsm nin en güzel kızına birşey demeyin

  195. bana bakın vanessa ya bişey demeyin

    vanessaa said this on Ocak 21, 2009 3:35 pm

  196. ya ben bu kızı çokkk seviyorum arkadaşlarım bemim bu kıza çok benzediğimi söylüo ya ben ne kadar güzelim

  197. her resimde çok güzel çıkmışsın seni seviyorum

  198. vanessa çook tatlı üstelik zaclede çok yakışıyolar ashleyde güzel ama vanessa ondan daha güzel ve gabriella rolüne vanessa da başka kimse yakışmaz üstelik zac ve ashley hiç yakışmıyolar
    ZANESSA 4EVER
    ZANESSA LOVE IS THE BEST…
    I LOVE YOU ZANESSA
    ZAC AND VANESSA BECOME
    VANESSA IS SO SWEET
    ANDD
    VANESSA IS MORE BEAUTIFUL THAN ASHLEY

    i hope i can explain truths
    and i hope you can understand my words

  199. AYYYYYYY BEN BU KIZI HİÇ SEVMİYOM HEM ZAC LEDE HİÇ YAKIŞMIYORLAR

  200. arkadaslar su güzelliğe bir bakın siz hiç bu kadar tatlı gsel şirin birisi gördünüzmü askim o benim yhaaa canım bitanem hem zac lada çok gsel yakışıolar ne olur hiç ayrılmasınlaarr…. onlar benim canlarıımm…

  201. o benim esmer bombam her seyim ablam gülçin zac e hayran ben ise askim bir tanem vanessaya en büyük asiklar sizi sewiyorumm zzz…

  202. ashley seni de çoooooooooookkkkk sewiyorum sakıın..!!!! kıskanma askimm yabancısınız okuyamassınız amaaa neysee engleş de yazarıımm=ılove you ashley tisdale and vaness hudgens my name is aleynaa and hıgh school musicall………………………………………….

  203. ben venessayı seviyorum ama ashleyi sevdiğim kadar asla sevemem yormlarınıza saygı duyuyorum ama o bir eşcinselmiş

  204. yaaaaaa arkiler allah aşkına bunu okuyun.allahın yarattıgı her kul güzeldir.ve onlar podyuma çıktıgında 1 kilo makyaj yapıyolar ve sizde aptallar gibi güzel zannediyosunuz…

  205. ı love zac

  206. bu kızda kimmiş zac benim vanessa

    vanessa sana bir şey söylemek istiyorum fuck you

  207. baharcım ayrılmamışlar beraberler bayılıyorum vanessa sana çok güzelsin bende senin gibi güzel olmak istiyorum

  208. gizem saçma saçma konuşma cnm vanessa ile zacçıkyolarmış

  209. ayyyyyyyyyyyyyy arkiler nae kadar aptalsınz boş şeyler için tartışıyonuz….onlar şimdi diskolarda,partilerde eglenirken sizde kavga ediyosununz…..günahhh….dünyada daha önemli insanlar ve daha önemli şeyler var……….

  210. yaniiii biraz düşünelim………………….

  211. unutulmak ölmek kadaracıysa….,,,,yaşamakta hatırlamak kadar….,,,,,, GÜZELDİR…………………….

  212. arkadaşlar okadar abartmayın o para beizde olsa onlardan güzel oluruz

  213. vanessa yuzden guzel kiz ama bacaklari cok kotu ya bide boyu cok kisa boyu 1.56 ydi yanlis hatirlamiyosam.bacaklari cok kotu harbiden ya hem cok kisa hem cok kalin…

  214. sadece yuz guzelligide yetmiyoki zaten vucudu kotu olduktan boy pos olmadiktan sonra ben o insana cok guzel diyemem guzel dediginin boyu posu yerinde olucak endami olucak tabi vanessanin yuzunun guzelligi yeter ama boyu posu yerinde olsaydi daha guzel olurdu.

  215. vennessa seni çoooooook seviyorum en büyük dileğim türkiyede konser vermeniz seni ve troyu çok yakıştırıyorum ama sharpayi hiç sevmiyorum……chadi tayloru da seviyorum ama en çok vennassa ve troyu(zac) seviyorum::::::::::d

  216. vennessayla zac ayrılmadı vennassaya kötüğ laf etmyin karşınısda beni bulursunuz kızımmm laf etmeyin venassaaa seni çooook seviyorum aşkım benim ben seni olduğun gibi çoooookkk seviyorummmmmm ayrıca bazı kişiler vennasayı sevmiyo olabilrler ama ne olursa olsun ben seviyorum

  217. vennassayı benim kadar kimse sevemesssss senin sesini duyunca
    mp4 ümde hep senin şarkıların var ve senin sesini duyunca huzur buluyorum ve seni hiçkimsenin sevemiyeceği kadar çok ama çooookkk seviyorum bunu yazıyla anlatamıyorum

  218. vennassayı benim kadar kimse sevemesssss senin sesini duyunca
    mp4 ümde hep senin şarkıların var ve senin sesini duyunca huzur buluyorum ve seni hiçkimsenin sevemiyeceği kadar çok ama çooookkk seviyorum bunu yazıyla anlatamıyorum seni seviyoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  219. ı lowe you vanessa ben onu gördüm çünkü bnde los.. yaşıyorum

  220. ı love you vennas very very love zac and vennas love

  221. çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk iğrenç ben ondan daha zenginim vilam var erkekler gelin

  222. çok salak bir kız

  223. yalan atma çoook vannessa sana bin basar

  224. sen en guzelisin!!!seni seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmm!!!I love you

  225. gerçekten venessa abla çok güzel yorum yapan arkadaşlarımın çoğu ingilizce konuşmuş benim ingilizcem pek iyi değil ama tek kelimeyle SHE İS A TOOOOOOOOO BEAUTİFUL GRİL. I LOVE YOU TOOOOOOOOOOOOOO BEAUTİFUL GRİL VENESSA ABLA GOOD BYE

  226. vanessa ya bayılıyorum high school musical dan en dsevdiğim kişi

  227. VANESSA BEN SENİ ÇOOKKK SEVİYORUM AYNEN DİĞER LERİ GİBİ LÜTFEN BİR KERE TÜRKİYE ADAPAZARIN AGEL LÜTFEN VANESSA COME ON THE TÜRKEY İN ADAPZARI PLEASE MY NAME İS SEREN İN THE WORLD VERY VERY BEATİFULL GİRL İS VANESSA BECAUSE I LOVE YOU VANESSA AND ZAC

  228. BU KIZ SALAK FLN DEĞİL BENCE ÇOK GÜZEL BİR KIZ O HEM SEN NERDEN ANLARSIN GZLİN ÇİRKİNİN KİM OLDUĞUNU AYRICA BEN VANESSA YA ÇOK BENZOMUŞUM SADECE GÖZLERİM ONUNKNDEN DAHA GÜZEL MİŞ AMA BEN VANESSA İÇİN ON AGÖZLERİMİ VERİRİM
    DUYDUĞUMA GÖRE VANNESSAYLA ZAC AYRIL GOGRUMU ARKADAŞLAR VEYA UYDURMAMAMI ÇOKK MERAK EDİOM İŞALLAH AYRILMAMIŞLARDIR

  229. vanessa anne hudgens süper biri bn onu biyerde görsem hemen konuşmaya dalarım ama nerede o günler onu görmek için taa ingiltereye gitmen lazım..:D:D

  230. vanessa’yı çok seviyorumm ama bunun içinde zac efron olursa değişir..

  231. bende görsem direkman öperim direkman fırsat bulursam da konuşurum bilmiyorum bence zac ile vanessa çok yakışıo benim duygularım vanessasa ya karşı kesinlikle değişmez

  232. ashley salağın teki ama vanessa rüyalarımı süsleyuen kıs onun için okulun en güzel şarkı söyleyenlerinden biriyle şarkı düellosu yaptım ve yendim seni seviyorum vanessa kiss me baby.. ykan.54@hotmail.com vanessaya laf atnı yakarım
    ayrıca simge zenginliğin önemi yok ayrıca o kız seni satın alır parasıyla döver ve senden daha zenginim

  233. vanessa sana aşığım aşkımmmm benim seni çok seviyorum beni eklemek isteyen eklesin arkadaş oluruz😉 osman_abaz@hotmail.com vanessa çoooooooooooooooooooooooooooooooooook tatlısın🙂

  234. HAY MY NAME İS ASHLEY TİSDALE I LOVE WE I LOVE WE… ashleytisdalegood@hotmail.com

  235. ya vanessanın boyu 1.60 bikere öğrende gel hem bi inssanda yüz güselliği de çok onemli hem onun bacakları kötü deil bi kere gir sen bak zacle kumsaldaki resimlerine aptallık yapma yanii

  236. ya bu kızın saf bi güselliği var çok güsellllllllll yaaaaaaaaaaaa bayılıorum ıyyyyyyyyyy ashleyden nefret ediorum her yerden çıkyo slk kıl oluorum o kıza

  237. bi kere ashley tisdale adındaki gerizekalı snn ashle olmadığını herkez bilio hem yabancı olsan merabanın yabancı dilede nası yazıldığını bilrdin meraba ingilizcede hi diye yazılr

  238. bana bakın vanessa ya hakaret edenler.siz o yamuk bacaklı sarışın slakı seviyosunuz.vanessa ondan daha güzel.vanessa ya hakaret etmeyin.kız sizin o sarışın salak gerizekalınızdan daha akıllı salak değil.

  239. vanessa nın çıplak fotolarını zac in eski sevgilisi internete koymuşşşşşşşşşşşşş anlamıomusnz yaa eski sevgilsi zac in vanessa yı tehtit etmiş zac de aldırma fln dmş vanessa ya ondn snra yaymş zac in eski sevgilisi kıt beyinlr anlıonz bişe i illa yz dfa dcz demi kıt bynlr ne olck

  240. Iyy bu mu güzl ıyy bok gibi Ashley bunun yanında dünya güzeli be bu lezbiyenin neresini sewiosunuz ki çıplak lezbiyen haha Salak mal kendini çok şirin sanıyo Zac nası buna dayanıo yha midem kalktı böö

  241. çok güzel venessaaaaaaaaa çok seviyorum onu

  242. baksanıza zac
    ile venessa gerçek hayatta sevgilimi

  243. vanessa hudgens çok ama çok seviyorum.ama zeg efronu ondan daha çok seviom.ona aşığım.deli gibi seviom

  244. zac efron la vanessa hudgens ck kakısıyolar zac efronu ck ama cok seviorm SENİ SEVİYOUM ZAC EFRONNNN

  245. sn dn nefret ediyorum
    pissssssss kııııııııızzzzzzzzzzzz

  246. YHA BUNLAR SONUÇTA DİSNEPP TAKMAYINN AMA VARYAAA:;bence,ashley vanessa dan kat kat güzelll vanessa hem kısa hem çarpık bacak hem genişşş ayaygın burunlu şahsen ben sarışınımmmmmmm ela gözlüyüm ne diyim benim favorimmm ashleyyyyyyyyyy!!!

  247. En güzel Ashley bu kız hem çirkin hem lezbiyen hem orospu1

  248. pardonda vanessadan nefret ediosanız onun yorumlarda ne işiniz var yaa

  249. yaaa ben venessa ve eşliyi cok ama çok seviyorummmmmmm
    zec eee aşığımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  250. sennekadar orospu olup çıplak pozlar versende senı sevıyorum

  251. alahın butun kulları guzeldır ashly de guzel wanessada yalnız ashly wanessa gıbı çıplak poz vermıo wanessa cok sırın ama lezbıyen

  252. sevimsiz byinsiz tipsiz dünyayla alakasız varlık dışı kendince yaşamaya çalışan zaci kullanarak ünlü olmaya çalışan aptal gerizekalının teki

  253. MAL MAL YAZILAR YAZMAYIN BEĞENMEDIYSENDE KES SESINI OTURRR YOK BU KIZ GZL DEĞİL YK BU KIZI KIM ZAC IN YANINA KOYDUN ZTN FİLMİ YAPARKEN SANA SORCAKLARDIIII KALK KNDIN YAP O ZMN GZL Bİ FİLM GORELIM SENDE İSTERMİSİN FİLİMİNE BOLE HAKAETLER YAPILSINN ALLAHIM YHAAA

  254. sen nesin cnm ANTİVAN FT ANTİNESS kendini bi bok zannnediyon aptal manyak ağzğmı açttırtma şimdi haa oraya gelirsem ağzına s****rım senin tmm mı ayrıca nerden bilelim seninde bi pislik olmadığını ya sende vanessa gibi çıplak pozları isteyerek yayınlıyorsan ya sende bi p**sen manyakkkkk

  255. bak snde kendi ağzınla söledinn işte vanın kndi isteğiyle yaynladğğını ve bi pislikk olduğunu sen söledin arkadaşlar ltfen yazcaklarımızı mntıklı yazalım

  256. sözde vanessA KOLİKLER Kendi ağzınızla pislikk dediniz ya bnce van knndini atsın ( çok geçç kaldı ama) NESE ZARARIN NERESİNNNDEN DNÜLÜRSE KARDIRR ZAC BOŞVER TAKMA

  257. bence dış güzellikten çok iç güzellik önemlidir hiç ashley güzel felan demein biz hepsiniz gerçek hayatlarını bilmioruz belki ii belki kötüler

  258. hem insanların fiziğiğle yorum yapılmaz çünkü onu ALLAH YARATMIŞTIR ALLĞIN YARATTĞI BİŞEYE ASLA DENMEZ ÇOK GÜNAHTIR

  259. Off fizik olsa yorum yapçaz😀

  260. bazı arkadaşlar ediyor bence çok güzel bi kız allah herkezi güzel yapmıştır biz bilmesek bile

  261. venessa ve zac birbirinize okadar çok yakışıyosunuz ki bence evlenmelisinizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ikinizde favorimsinizzzzzzzzz

    aşklarıııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  262. hepsıne bayılıormmmm hepsıde spr kısıler spr rol yapıolar vanessanın va ashleynın hayranıyım aynı zamanda zacında bayılıorm hepsıneee hepsı sprlerr ı love you hsm ı lova you vanessaaa bence cok gzl bı kızzzzz hemde sprrr

  263. ztn nısanlandılar hatta vanessa hudgens hamılee

  264. vanessa ich mag dich voll und du bist vol hübsch .Und ich will in dein konzert gehen…

  265. vanessa ıch liebe dich und du bist vol hübsch und du bist mein babby

  266. vanessa ıch binn dein fan ich liebe dich ich binn vol fohh und ich geh in dein konzerttttt

  267. aptal mısnz siz be o harika siz bide canlı görün ben amerikada holywod da oturuom adın selen bu arada ashleyi gördüm amma ondan daha çirkinini gömedim harika o kimse vanessam hakkında kötü bir şey söleemez ve vani zac ile nişanlı konser sonrası açıklama yaptı yakında evlenio larmış ve herkese elleriyle düğün için kağıttlar daıttı erkekleri bekliom esmer-girls-@hotmail.com

  268. gabiella senin bütün şarkılarını,vidyolaını ve resimlerini biliyorum.ZEK EFRONLA NE KADAR İYİ BİR AŞK YAŞADIĞINIDA BİLİYORUM

  269. bana göre vanessayı sevmeyenlerin hepsi salak , deli,manyakk

  270. bencede anyelaaaaa ama benim ablam onu sevmiyoooooo…

  271. pardon SILA

  272. vanessa ya salak ve şirkin diyenler cok akıllı ve cok güzel olmalı ama vanessa yı hiç biriniz cekemiosunuz tmmmı

  273. vanessa anne hudgens.ben seni çok beyeniyorum ayrıca çok tatlı ve çok güzelsin.tabi bence.bazılarının düşünceleri öyle değil ama düşüncelere saygı duymak lazım.seni çok seviyorummm…

  274. vanessa seni hergün disney channel de izliyorum ben amerikada yaşıyorum bi kez senin konserine geldim seni çok ama çok seviyorum tabi bide hannah montana ve miley cyrus sizleri çok seviyorum ve miley cyrusun evinin yakınlarında oturuyorum her zaman konserlerini hiç kaçırmam

  275. ve bütün şarkılarını biliyorum hepsini iyi biliyorum benim babam ingiliz olduğu için amerikaa yalıyoruz ve hannah montna miley cyrus vanessa hudgens zac efron ve jonasın bütün şarkılarını biliyorum bu arada adım christina

  276. waness ı heas youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  277. aaaaaaaaaaaahhhhhhn zac seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum
    wanessa iğrenç

  278. bence zac ve ashley daha çok yakışıyor

  279. bn vanessanın aynısıyım hem sesim hemde kendim beniyorum ve bütün herkes beni vanessaya benzio hem giyimim benzio hem sesim hemde güzelliğim🙂😀

  280. bn vanessaya benziorum dienlerde boşuna laga luga yapmasınlarr😉

  281. ve ayrıca vanessanın bütün şarkılarını ezbere biliorm ve konservatuara gidicem bu yaz sesimde çok benziooooooooooooo!!!!!!

  282. heeeeeeeeeeeeeey vanessa sooooooo pretty soo beaitful

  283. nooldu sustunuz işte bn vanessanın ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ennnnnnnnnnnnnnnn büyük hayranııyımmmmmm bunu kafanıza sokunnn salaklarrr

  284. vanessayı sevmeyen pislikler size söylüyorum o çok güzel siz kendinize aynada hiç bakmadınızmı suratsızlar

    • ben onu sevmiyorum salak olan sensin ve ben hepinizden de vanessadan da daha güzelim anladın mı kuşbeyinli salaksın sen

  285. yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bence vanesa dünya nın ennnnnnn ennn güzel kkkkkkkkkııııııızzzzzzııııııııııı ondan güzel kız aslağa olmaz ben bile olamam

  286. ya kıskanıorum ben ya troy için öleblirim bile ama o vanessayla troy aşkımmmmmmmmm

  287. GERÇKTN VANESSA HUDGENS ÇOK GZL BİR KIS YHAA:s
    Bn ömrmde böle bii gzllik grmedm valla!!
    Dememii beklemyn makyajsz resmlernie bakınn kıçma kaş göz çizsen aynııı:D:D

  288. çok komiksn bakın bana:D ben de birrr sürü ünlüye benziim bakk sayiim:D
    Fön çekince vanessa hudgens
    Dalgalı maşa yapnca beren saat
    Atkuğruyu yapınca bergüzar korel
    Topuz yapnca aslıhan gürbüz
    Perma ypnca atiye deniz
    HAHAHAA!!!!!!!:d:d:dd:d:d:

  289. ÖF SUS YA!
    VANESSAYA LAF SÖYLEMEYİN!
    KİMSE ONNU BENDEN ÇOK SEVEMEZ! oKK KADAR:D

  290. tamam candy onu çok seve bilirsin ama bizde çok seviyoruz

  291. aşkımsınn sen benim vanessaaa seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum canım benim aşkımmmmm keşke senin yanında olabilsemm bebeğim seni çok seviyorumm senin hayranınınm:((((((((((((((((((((((((((

Bir Cevap Yazın

 
