Zac Efron Avatarları

++++

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 16, 2007.

161 Yanıt to “Zac Efron Avatarları”

  1. aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm yaaaaaaaa koca bebişim benimmmmmmmmmmm

  2. sana sırıl sıklam aşığım seni görnek tek dileğim bana ne olur cevap ver .seni görmeği çok istiyorum

  3. çok çirkinsin

  4. seni çok seviyom sevgilinle çok yakışıyosun inşala mutlu olursunuz msn adresini verirmisin

  5. zac’ı çok seviyorum ewt tanışmak çok isterim ama venessa ile bazı özel hayatını ortaya koymaları ayıp hiç hoş degil

  6. bn bu resimlere bakarken bittim ayrılmalarına üzüldüm gerçeken yakışıyorlardı

  7. Cidden Allah özenmişte yaratmış dicek bişey yok..:)

  8. bazı kisilerin zac’ı yakısıklı bulmadıklarını duydm coooooooooooooook ayıpladım bole bi yakısıklılık var mı yhaa….

  9. Zac Efron çok yakışıklı ben tam bir HSM aşığıyım.Bütün odam HSM posterleriyle dolu.Zac Efron çooooooook yakışıklı.(bence Ashley Tisdale ile Zac Efron daha çok yakışıyor)

  10. bide allah özene bezene yaratmış yha.

  11. ne kadar salak kızlar var ya çocuk karşınızda sanki yok msnini ver yok bilmem ne😀 aptal sarışın mısınız siz😀

  12. zzzzzaaaaaaaaaaaaccccccc hersymm herkes palavraa ben gerckk ölrm ugrnnaa

  13. ya çirkin diyen arkadaş zac e mi çirkin dio anlamadım yani göz var nizam var yuhh

  14. NSL ÇİRKİN DİONUZ ŞU ÇOCUĞA İNSAN Bİ BAKAR GÖREMEDİYSE Bİ DAHA BAKAR ALLLLLAHIMMM YARABBİİMM BANA DA NASİP ETTT BÖLE BİRİNİ YAĞUŞUKLU KARİZMATİK NESE SATEN VANESSA YA BENZİOM ( SAOLSUN ARKADAŞLAR ÖLE DER))

  15. bnde zacin mektup adresi var zaci çooooooook seviorum bana cevap yazarsa çok sevinirim

  16. çok güzel bir film.beğenerek izliyorum.birbirinize çok yakışıyorsunuz.ama zac çok çirkin

  17. high school musical 2 favorite!!!!!1

  18. zac efron’dan daha güzelleri var

  19. bence zac ile vANESSA çok ğüzel yakışıyorlar iyikide ashleyle nişanlanmamışlar çünkü ashleyin burnu çok çirkin salak ashley ne olcak manyak hıhh seni hiç sevmiyorum

  20. vanessa seni çokk seviyorum ama senin neden zac bence seni kıskanıyo ama yine çok yakışiıyosunuz siz sizi çokk seviyorum ashley hariç

  21. ya ben senin kadar yakışıklı karizmatik bir insan görmedim zaten göremem çok tatlısın o duruşun bitiriyo zaten beni

  22. seni çoooooooooooooooook seviyorum bitanem seni seviyorum ama bu sevgim diğer arkadaşlar gibi uç noktalarda değil zaten seni sevmemek imkansız dışı bir olay:D ZACCCCCCCCCCC SENİ ÇOK AMA ÇOOOK SEVİYORUM:)

  23. hi zac my name is berfin ı am eleven years old ı love you xxxxxx x x x x x x x x x x x xı am from england x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

  24. zac my name is berfin my friends name is zana ı love you ı love you x x x x x x x x x x x x xx x

  25. zac sni çkkk swiyorum çoook tatlısn

  26. snin kdar ykışıklı we tatlı insan yoktr heralde sni çk sewyorm

  27. kızlar zaca çrkin diyn arkinin ne işi wr bu stede

  28. seni çççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum messenger adresim elif.hepsi.01@hotmail.com ı love you zac efron

  29. zac efron çok başarılı bir oyuncu. ayrıca hsm filmi ile çok ii bi çıkış yaptılar.gerçektende her kızın hayalindeki yakışıklı…

    bende zac i seviyorum oyunculuğu çok iyi beceriyoo onunla tanışmayı sizin gibi bende isterdim ama imkansız bişi herhalde….
    o orda biz dünyanın bi ucunda

    zac e hayatı boyunca mutluluk ve başarıllar diliyorum…

  30. ZAC E ÇRKİN DİEN ENAYİ OLSUN ONU GBİSİNİ BULAN BNİ BLSUN

  31. süpersin

  32. sen süper bi bombasın harikası kardeşim gurüsmustik ve ben seni çok seviyoruz

  33. hayat güzel sen yakışıklı (geber git ashely)(ne oldu ayı(ashely)kıçına girsin keman yayı) ha ha ha

  34. bence zac efron yakışıklı ama o kadarda abartmaya gerek yok benim onu beğnmemin sebebi ben çoğu yeşil gözlü erkeklerden beğenirimama yakışıklılarsa tabi buda öle olduğu için beğendim anlatabildinmi kendisi nişanlısıyla çok mutlu olur inş. oda çok güzel bir kız biraz bana benziyo gözleriylr felen zac hakkında çok bilgiye sahip deilim o yüzden nişanmlısıyla hala berabermi yoksa evlendilermi bilemediğim için bildiğim kadarıyla yazdım yanlış yazdıysam şimdiden özür dilerim

  35. bence en güzel ashley. troyu çok sıkıyor ama

  36. ARKADAŞLAR SİZE Bİ HABERİM WAR

  37. BU SİTENİN SAHİBİ HIRSIZ BEN DİZİ FİLM DEN BUSEFRON İNSAN Bİ TEŞEKKÜR EDER LÜTFEN BU RESİMLER
    İ GERÇEK SİTESİNDEN YÜKLEYİN BİZ EMEK VERİYORUZ BU AVATARLARI YAPMAK İÇİN BİKAÇ HIRSIZ SİTESİNE KOYSUN DİYE DİİL

  38. AYRICA SENARYOLAR YİNE DİZİFİLMDEN ÇALINTIDIR.NE KADAR TERBİYESİZSİNİZ BU SİTEYİ TÜM DİZİFİLM EKİBİNE YAYICAM VE BU SİTEYİ BOMBARDIMANA TUTUCAZ.TAKİ BU RESİMLERİN VE SENARYOLARIN DİZİ FİLMDEN ÇALDIM ÖZÜR DİLERİM YAZISI ÇIKANA KADAR

  39. YANLIŞ ANLAMAYIN SİTEYE GİRENLER İÇİN DEMED
    İM TERBİYESİZİ SİTA SAHİBİ (HIRSIZ KİŞİLİK)İÇİN DEDİM

  40. İNANMAYANLAR MSNİM busefron@hotmail.com SENDE EKLE HIRSIZ TABİ KORKMUYOSAN TERBİYESİZ

  41. BİZİM CANIMIZ ÇIKIYO O AVATARLARI YAPMAK İÇİN EVET O AVATARLARI VE BENZERLERİNİ BİZ YAPIYORUZ ONLARI BN YAPMADIM AMA ARKADAŞIM YAPTI

  42. yhafsss mal bunlar ayıpp lann ayıpp bii girelim dedik siteye içinee ettinis zevkimimn {zAc&VaNeSsA}

  43. cnm zac çokk tatlısın ifade edilemez senin yakışıklılığın

  44. yhhaaaa vanessanın yerınde olabiLmek için her seyii verirdim… zac cok dadlusun !!! o gözlerine baktıgım da eridigim tekk kisisin !! keske vanessa yerıne benı öle opsen !! :$

  45. Zac’mmmmmmmmmm bi tanemmmm bebeiimmmm … Vanessa’mmmmmm cicişiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  46. ya valla kıslar hayallere dalıyoz ama bu imkansız gibi ibişi bende çooooooooooooooooqqqqqqq seviyorum ama bunun imkansız oldugunu da biliyorum canım benim bir tanem inşallah bir gün istanbul veya diger yerlere gelir
    arkadaşalr isteyen msn mi albilir konuşalım🙂
    tugba_zac_2@windowslive.com

  47. zac ve vanessayı çok sewiyorum ikisi brbirine cok yakısıyo onlara öpücüklerimi yolluyorum insallah birgün türkiyeye gelirsiniz

  48. ZACİ ARANIZDAN EN ÇOK BN SEVİORUM O BNM AŞKIM HATTA HEPİNİZE DİP NOT
    ZAC BNİMDİR KIZIIM!!

  49. zac ve vanessa çok yakışıyorlar…seni çok seviyorum zacccccccccccccccccccccccccccccc!!!!!!!!!

  50. zac seni çok sewiyrm ama cokkk ZAC

  51. ya bencede çok ayıpp alıntı yapdıysanız söyleyin site adını wwww.dizifilm.com dan altıntıdır diee

  52. siz ne kadr pislik bi sitesiniz ya dizifilmden çalıp çalıp senaryoları biz yazdık diye koyuyosunuz pis hırsızlar :@

  53. arkadaslar belki biraz gec yazdim ama zac ile tanismanin imkansiz oldugunu düsünüyorsaniz yaniliyorsunuz (tabii bu yazi yurtdisina cikma imkani olan arkadaslar icindir) onu baska yerlerde görebilirsiniz cunku zac ve digerleri dunyanin bir yerinde sabit degiller. onlarin daha the ice tour u var o o da the concert gibi dunyayi dolasacaklar nerede oldugunu ögrenin sizde gidin eger imkaniniz varsa tabii imkani olmayanlar icin ise turkiyeye gelecekler diye duymustum ne kadar dogru bilemem ama galiba buradada konserleri olacakmis ama yani gercekten ne kadar dogrudur bilemem ben size sadece bildiklerimi söyluyorum.

  54. ayy cnm benim ya çokk şeker çocuk ya

  55. askım bnm kimse seni bnm kadar sewemesss cnm cok tattlııı yha we cok yakısıklı butun erkekelere tas cıkartırrr yafrumm bnmmm:):)

  56. selam zac seni cok seviyorum nolur türkiyeye gel eğer gelirseen emin ol seni görmek için herseyi yaparım seni çok seviom

  57. vanessa,corbin ve zac çoooooooooooookkkkkkkkkkkk tatlısınızzzzzz…

  58. of yha kesin tartışmayı😀 sonuç belli amaç belli zac vanessayla nişanl! sharpay de onların en yakın arkadaşı! herşeyi dergi röportajnda okudm !! vanessa zac ve ashley gerçek hayattda çok sıkı dost ama zac ve vanessa Nİ ŞAN LI! yani bırakn şu ashleyle daha cok yakışıyor laflarını onlar sadece cok iyi dost!!!

  59. çOq attLısınnn orDa qerizeqaLının biri çOq çirkinsin demİş aLLahım yHa ne sLq Lar w

  60. bn onların hepsini gördüm.amerika’da yaşıorum.bn de adresleri msnleri telefonları bile var.ama kimsee vermemem konusunda söz verdim.ayrıca ikisi de çok tatlı.yakından görmeniz gerek😀

  61. zaccccccccccccc seni çok seviom ben aşkımm
    bitanem

  62. seni çok ama çok seviyorum zacccccccccccccccccccccccccccccc sen benim herşeyimsin vanessa yı da senide yani ikinizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  63. ya ben senı çok ama çok seviyorum zac efronnnnnn haytım ben mm cnm

  64. yaw yorumları yazmışınz ii güzel. yok neymiş çok yakışıklısın bna msnini ver fln 1. si zac hadi dielm ki bnları okudu(ki imkansız) türkçe mi anlıcak sanki.2.si zacda dönp size bakcaktı yani
    =)

  65. I LOVE YUO ZAC EFRON
    HANİ ENİM MSN ADRESİME İLETİ GÖNDERECEKTİNİZ..
    ILOVE YOUHSM
    I DON’T LİKE 4 YÜZ
    ILOVVVEEEE HHHH SSSS MMMM………………

  66. böle bi hayat olamaz kardeşim dert yok tasa yok zac gibi bir sevgilisi var güzellik muhteşem biraz terbiyesiz sanırım ama böle bi hayat olamaz yyaaa elbet bi gün acı çekicek kanımca…..

  67. valla ben zac i sevmiorum ama lucası seviorum gerçi herkez dioya zzaccc bana msn adresini ver die ama zac kalkıpta tanımadığı kişileremi varcek bide bazı sitelere zac ve diğer oyuncular yazı yazmış biz gerçektende zacin yazdığını nerden bilelim dimiii mesela kanıtla zac efron olduğunuuu……

  68. ben Zac Efronla amerikada tanıştım ve 2 sendir sevgiliyiz hatta ayıptır söylemesi biz öpüştük ve yattık:)

  69. ben zac efronu çok ama çok seviyorum ona aşığım

  70. HEPSİ HARİKA AMA BEN EN ÇOK ZOC EFRON VE VENESSA ANNE HUDGENSE BATILIYORUM

  71. yha sni grmk coqq istiyorum bi yolunu bulup imza gune glmm lazım ama uck biletiytsmıo o gune😦

  72. zacin e maili singerdemon53@yahoo.com cep telefonu 5452942

  73. zac snei çokkkk sewiyorum asqqqııımm seni olene dekk sewcem tek asqın seçiLL ı love you zacc asqım bnm

  74. ya sizi çok seviyorum zac ve vanessa size aşığım o vanessa çıplak haberi yalanmış zac ve vanessa fotooğraf makinalarını kumsalda unutmuşlar bi adam onu alıp içindeki fotoğrafları internete yayınlamış hem zac ve ashley hiç yakışmıyor . hem ashleyin sevgilisi var adı jared

  75. aşkitomm bnm gözlerine kırban oliyim

  76. bnce zac efron çokkkkkkkk yakışıklı türkiyede hatta dünyada zac dan güzel yokkk

  77. zac vanessa yı sadece kullanıo. zac gbi biri wanessa gbi birini naapsn ki yha aklım mantığım almıo yani….!!!!!

  78. ayrılmamışlar çok güzel bi haber dimi??
    vanessa ve zac ayrılmamışlar

  79. YHa zac efRon sen DünYa TaTLısısınnn aqLımDan çıqmıosunn Bn sana aĞşıığıımmmmm Canımsınn GüLümsünn Vanessa Iyhhhhhh

  80. zAC EFRONN MSN ADRESİ BU SİTEDE VARSA NOlURRRRRRRRRRRRRRR VERİNN NOlURRRRRRRRRRRRRRRRR

  81. kızlar üzülmeyin vanessa bence güzel bi kız zacla yakısıyolar ben de zaccı seviyorum:D:D:D:D:D:D:D::D

  82. yuhh yeliz sana inanmamızı mı istiyon kısım biz senin gibi terbiyesiz değiliz:(zac seni ne yapsın)

  83. yaa ben zac in benı sıkmesını ıstıyom hemde cokkk

  84. ZACC SİK BENİ LUTFENNN

  85. yaa kızım sen aynaya bak konuş bu zace tipsiz dien herkese vallla

  86. inş tek hayalim abd ye gidip zac le tanışmak veeee bunu yapıcamm

  87. edaya katılıyorum yani sie gitsin oo burdan yya arkadaşlar iyi haberim var zac efron 17 nisanda 17 tekrar die filmi çıkıyooo zanessa nında çıkıyo ama ne zaman bilmiyorum ayrıcaaaa hsm ciler 8 kasım da hsm 4 geliyoooo ama bu son galibaaa hsm grubunada laf eden varsa onlarda gitsin burdan yyaaa hsm sitesii emeği geçen herkese saydılar ayrıca seçil arkadaşımızın dediği gibi zac seni ne yapsın kiiiiiiii kesinlikle ABDye gidicem inş 19 yaşında haklarıma kavuşucam yani 18 kavuşucam 19 gitcem inş ini inş inş inş

  88. HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM HSM ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC ZAC BASKETBOL NUMARASI 14 OLDUĞU İÇİN 14 DEFA YAZDIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  89. yha zac çoooooook tatlı yha hele gözlerine hastayım çoooooooooook yakışıklı bişe yha aşkımmmmmmmmmmmmmmmm benim o onu çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

  90. ya Zac Efron na bayılıyorum bn viennada vanessanında konserine gitmiştim arkadaşlar cok tatlılar bnde serisi var hepsinin ı love hsm

  91. bnde dogum günüm 14 nisan arkiler troyun forma numarasına geliyor

  92. HEPİNİZ İKİ YÜZLÜSÜNÜZ BEN SANA AŞIĞIM AĞZINI YERİM MERYEMDE HASTASANA AŞKIMSIN TROYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

  93. süpersin zaccccccccccc arkamdan konuşa şerefsizin çocuğu olsun

  94. bn ne tatlı derim nede başka bişi sadece şunu sölerim vanessa ile çok yakışıyorlar tek merakım hala beraberlermi
    bence vanessa hamile felan diil herkez öle diyorda her bol giyen hamilemi olurmuş saçmalık

  95. Bana bakın len Zac aşkım falan diyonuz kırarım ağzınızı burnunuzu..! Eğer gerçekten seven varsa bursa yıldırım lisesi her zaman beklerim götoşlar sizi! nerden aşkınız oluyo lan yerden bitmeler! veletmisiniz nesiniz ya bide msn ver yazmışınız hey allahım!

  96. Iyy Zanessaymış iğrençç daha dorusu kız iğrenç ama Zac çok tatlısın canım bnm bitanemmm

  97. vanessa iğrenç biri zac ona nasıl aşık oldu bilemiyorum
    o kız salağın, aptalın, malın, gerizekalının teki

  98. kısım sizin ellerinizi kırarım asıl çirkin olan sizsiniz…aynaya baqın kesin recep ivediğin kıs hali gibisinizdir…körsünüz galiba kendinizi bişey sanmayın alın msn mi ekleyin ordan yüzleşelim..selsen_54@hotmail.com ekleyin lan korkaklar…

  99. abuk subuk konuşma beee dünyada böle düşünün bi sen varsındır bence zac efron onu seçmekle hata yapmış ama farkında değil

  100. Bence de hem sen bizi nerden tanıosun git sen o lezbiyen kızın kıçında koştur haha Zac’in resimleri böle yorumları haketmiyoo kimsenin de seninle uğraşçak wakti yok msn ini yazmışsın

  101. Neden kendini bu kadar bişi sanıon anlamadım

  102. Zac! Süpersin …BayıLıyorum Sana…=)

  103. vanessa hakkında ne kadar kötü şey yazıosa hepsine katılıorum

  104. benim adım ipek. ben zac e aşığım eminimki benden başka kimse onu benim kadar sevimez vanessa bile

  105. Şimdiye kdr yazılan Zac le ya da Ashley le ilgili iyi şeylere ve Vanessa’yla ilgili kötü şeylerin hepsine katılıorum we tipsiz diğenler diğer erkeklere baksınlar onun kdr yakışıklı + tatlısını bulan da bana haber wersin… Vanessa kdr iğrencini de bulabilirsiniz😀

  106. sana bende katılıorum çoooooook haklısın

  107. tek kelime ile o tatlı ve şeker erkeği yani zac efronun her filmini izledim monuy çoookkk seviyom çoookkk tatlı

  108. yani ” 17 again” onudamı izledin?

  109. selin sana diyorum

  110. hmmm ah zac ahhhhhhhh:(((((((((

  111. meltem ahlayıp puflama adam (zac) gidiyo göz göre göre.Vanessa çok iğrenç ama o farkında değil kuzum

  112. Yha şu vanessa mıdır malessa mıdır onu nie koymuşlar bu avatarlara yhaa

  113. sana katılıorum çoook gereksiz

  114. vanessa küçük lastik spastik bir kız zac nasıl farkına varmıoooo

  115. zacle vanessa çok yakışiıyorlar hiç ayrılmasınlr inş mutlu olular

  116. inş ayrılırlar walla her resminde venessa denen orospu yaa bıktımm

  117. valla yaaa gereksiz gerizekalı her bi boka burnunu sokuo

  118. aynen katılıyom

  119. zac’i kimse benim kadar çoook sevemez ben eennnnnn büyükk zac hayranıyım aşkım o benim

  120. ya allah ne yakışıklı yaratmış şu zac’i yaaaaa aşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bnm herşeyim bitanem sevgilim sana sarılmak isterdim gerçekten…..zac’i sevmeyenler büyük kayıplar kaybediyolar zac ashıkm lütfen sesimi duuuuyy sana hastayııımmm
    ashkım herşeyimmmm
    bitanem zac’i sevmeyenler yakışıklı nedemek bilmiolar
    çokk tatlı bi kere o asssshıkmmm

  121. 1. o bikere benim aşkım
    2. sen benden onu daha iyi sevemezsin
    3. senin ne yapacağını bilmem ama ben onun için canıma kıyarım hatta bikere bileklerimi kesmiştim vanessayla birlikte olduklarını duyunca

  122. ZAC İÇİN ÖLÜRÜN VALLA ÇOK TATLI

  123. zac seni çok seviyorum ama şu vannessa denilen gerizekalı işi bozuyor ama bn seni herşeyden çoq seviyorum aşkımmmmsın yhaa bir gün senle tanışcağım seni burdaki herkesten çoq seviyorum bnim sevgim ölçülemeyeceq qadar deqerli askımm (şu zac in hayranına da walla çok qıcık oldm yhaa durmadan yazıo sanki bi şey bilio da gerizekalı)

  124. zac seni çok seviyorum ama şu vannessa denilen gerizekalı işi bozuyor ama bn seni herşeyden çoq seviyorum aşkımmmmsın yhaa bir gün senle tanışcağım seni burdaki herkesten çoq seviyorum bnim sevgim ölçülemeyeceq qadar deqerli askımm (şu zac in hayranına da walla çok qıcık oldm yhaa durmadan yazıo sanki bi şey bilio da gerizekalı)

  125. zac senin içn ölürüm yeter ki sen ol

  126. gerizekalı atma bileklerni kesmemissin o zaman yazamazdın klavyeyle ve o bnim askım buda kapak olsun

  127. allahhmmmm sana bayılıormmm yzaaaa ……

    KESİNLİK KALİFORYA YA GİDECEĞİM ONU GÖRMEDEN ASLA DÖNMCEMMM………………………………… onu çok seviyorummmm …:D:D

  128. kaliforya deqil kalifornya kalifronya ya qitmek için çok beklersin yazık sizin qibi hayal kuranlara bn lise okumak için seneye gidicm amm

  129. zac i love you bana gerizekalı diyeceğine kendine bak ayrıca ben zace aşığım o benim bitanem herşeyim

  130. yha arkdaslar zac ve vanessa ayrılmş mı

  131. yha arkadaslr zac ve vanessa ayrlmş mı

  132. keşkeeee ve inşallahhhh

  133. keşke ayrlsalar

  134. Bence deeee keşkeee

  135. dün ellen degeneres show a zac efron geldi ark.

  136. evet ben o programı izlemiştim yeniden çıkmadıysa

  137. keşke bende izleseydim aşkımı görürdüm

  138. ya süpersin seni görmeyi çook isterim sen benim ve bütün genç kızların aşkısın

  139. Hi friends you’ve read your comments of course I did not read all the really difficult because I have read more than bilmiorum Turkish get help from friends like me to have no problem with seven deil Thanks biliorum a few years ago I made a mistake really sorry but biliısunuz people make mistakes in life can you maybe right a few We’re very happy we’ve made mistakes dear ashley new found iilişkimiz us your beautiful zaci me who gidio biliorum you very much envy kskanıo here for sure, but I’m sorry I do not envy you, too, kissed çalışıorum fans would never see.

  140. vanessa bişi yazmış farkında mısınız o kızı ilk gördüğüm yerde öldürmek istiorum ama nerede görcem oda var

  141. ndn kızın ne zararı var sana ndn böle diyosun

  142. zac in sevgilisi farkında mısın bimem ama zac in sevgilisi ya da onun yanında olan tüm kızları öldürmek isterim ben çünkü zac i çok ama çooooooooooooook seviyorum

  143. I LOVE ZAC SENİ ÇOK SEVİYORUM

  144. I LOVE YOU SENİ SEVİYORUM
    SENİ SEVİYORUM AMA BENİM İÇİN KALBİN ÖNEMLİ
    TİPİN ÇOK HOŞ

  145. yha resimleri nerede
    (acil cewap werin ne olur)

  146. hangi resimler

  147. zac senı benden hıc kımse alamaz senı cok sevıyorum o gotume benzıyen sevgılını ta ******** ama senı cok ama cok sevıyorum ınsallah onunla ayrılırsın :DDDDDDDDDD

  148. *************

  149. arkadaslar zac le o orospu ayrıldılar
    çok mutluyum hepimize büyük geçmis olsun

  150. yha saçmalamayın vanessa ile zac qerckthn cok ykısıyo zaci elde edemediğiniz ve edemeyeceğiniz için böyle konuşmanıza qerek yok ayrıca Vanessa ile Zac ayrılmadı ayrılmazlarda Vanessa çok güzeL bir kız hakaret etmeye değmez bu yptıklarınızdan bn sorumLu deiLmm ama sdece uyarmak istediM =)

  151. çokkkkkkkkkkkk tatlısınnnnnnnnnnnnnn yaaaaaaaaaaaaaaaaa
    sanaaaaaaaaaa bayılıyorummmmmmmmmmmm

  152. çççççoookookyakışıklısın

  153. çççççoookookyakışıklısın ve çok tatlısın

  154. aşkım zzzaac

  155. çok yakışıklı sın seni görmek ççççççççççççoooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkk istiyyyyyooorum aaşşşşkkkııı

  156. zac ama çok çirkin amma karizman çok hoş

  157. vanessa her na kadar güzzelolmasada onun yerinde olmak istiyorum

  158. aşkım seni seviyorum zexy zac vanessa dan ayrıl beni al

  159. seni seviyorum ZAC EFROOOOOON❤

  160. seni gördüğüm anda beri senin hayranınım seni bir kerecik kanlı canlı görmeyi çok isterim senin delinim cevap yazmak istersen kalbini yaz

Bir Cevap Yazın

 
