HSM2 Senaryo 19

19.Bölüm

Troy Gabriellayı yanağından öper..Onları bu kadar samimi görende Annadan başkası değildir…Akşam için ise yemekleri Sharpay alacaktır o gün…Otele doğru ilerler…
Chris otelin lobisinde oturuyordur…

Chris: Sharpay!
Sharpay: (Yoluna devam eder,yemekleri alır ve oradan çıkar)
Chris: Dur lütfen..Sana söylemem gereken şeyler var!
Sharpay:Benim gitmem gerek,sen ne anlatmak istiyorsan kendine anlat!(Gider)
Chris:Yapmadığım bir şey değil zaten..(Kendi Kendine)

Sharpayin kafası karışmıştır..Chris resmen iki haftadır gizli gizli onu gözetliyordur ve bunu o farketmiştir..Ama neden?Sharpay bu sorularla kendini kamp alanına atar..

Sharpay:Troy ve Gabriella nerede?Gelmediler mi hala?
Chad:Yok canım,birazdan gelirler..
Ryan: Sharpay iyi misin seni düşünceli gördüm..
Sharpay:Yok iyiyim dalgınlık işte..Boşver..

Troy ve Gabriella da sahilden dönüyorlardır..Troy Gabriellaya bir şey olmasın diye yavaş gidiyordur..

Gabriella:Troy bu kadar yavaş gitmemize gerek yok..
Troy:Gerek var..
Gabriella: Of..Bu gidişle sabaha anca orada oluruz..
Troy: Olsun..Benim için fark etmez..
Gabriella: Sen acıkmadın mı?
Troy:Acıktım ama olsun..
Gabriella:Ya bari biraz hızlanalım..Az..
Troy: Peki,tamam(Gülümser)

Yarım saat sonra…

Troy:Millet!Biz geldik..
Chad: O..Bizde sizi merak ediyorduk..Hadi gelin..
Gabriella:Bugünkü yemeklerde süpermiş..Zeke senin işin tabii..
Zeke:Yok canım azcık elim değdi sadece yoksa bugünkü tüm yemekler Marthaya ait..
Troy:Cidden mi?Martha süpersin!
Gabriella:Evet..
Sharpay:Gabriella yemekten sonra seninle bir şeyler konuşabilir miyiz?
Gabriella: Olur tabii..Konuşuruz..
Sharpay:Teşekkürler yalnız özel..
Gabriella:Tamam tabii ki..

Anna ise otel odasında çıldırıyordur..Kamp alanında ne yaptıklarını ne konuştuklarını çok merak ediyordur..En sonunda Harry’i arar..

Anna:Alo?Harry benim Anna..
Harry:Bugün olanlardan senin haberin var mıydı?
Harry:Hayır..Ne oldu?
Anna:Troy ve arkadaşları beni kamp alanından uzaklaştırdılar..
Hary: Sana öyle olacağını söylemiştim..
Anna:Yeni bir plan yapmam lazım..
Harry: Sana daha öncede söyledim sana yardım etmeyeceğim..(Telefonu kapar)
Anna: (Kendi kendine)Kahretsin!

Kamp alanında…

Sharpay Gabriellaya yardımcı olur ve kamp alanından biraz uzaklaşır bir yere otururlar…

Gabriella:Anlat hadi,seni dinliyorum..
Sharpay:Chris..İki haftadır beni takip ediyor Gabriella..Ama ben ona güvenemiyorum..Yani..
Gabriella: Onu seviyor musun?
Sharpay:Hayır..Onu sevmiyorum zaten iki gün tanıdığın birini sevemezsin ki..hem yaptıklarından sonra..
Gabriella:Senin kafan karışmış Sharpay..
Sharpay:Hem de nasıl..Bugün benimle konuşmak istedi..Ama tersledim tabii..
Gabriella:Bence onunla konuş..Haklısın yaptıkları belki affedilemez..Ama..Dinlemekte yarar var..
Sharpay: Öyle mi?
Gabriella:Tabii..
Sharpay:Beni dinlediğin için sağol..Belki de haklısın bir kere konuşmaktan zarar gelmez..
Gabriella: Dönelim mi?Hem merak etmişlerdir..
Sharpay: Doğru..Hadi dönelim..

Gerçekten de kamp alanında Ryan ve Troy çok meraklanmışlardır..

Ryan:Ya ne konuşuyorlardır acaba?
Troy:Kavga falan..Yok canım etmiyorlardır…
Chad:Çocuklar biraz sakin olun..
Ryan:Merak ettim ama..
Taylor:Geliyorlar…
Sharpay:Ne o çok mu meraklandınız?(Güler)
Ryan:Ne konuştunuz?
Troy:Gabriella bize söyleyeceksiniz herhalde…
Gabriella:Aramızda..
Sharpay:Evet aramızda..
Troy: Öyle olsun bakalım..(Gabriellaya arkasından sarılır)
Gabriella:Artık uyusak arkadaşlar geç oldu..
Herkes:Hadi herkes yataklara marş marş!
Chad: Sen yine Gabriella ile..
Troy:Evet..
Chad:Ah..Bu arada yarın doktara gidip dikişleri aldırabilirmişsin Gabby..
Gabriella:Cidden mi?Süper..
Troy:Artık rahat rahat hareket edebileceksin canım..
Gabriella:Evet..
Troy:Uyuyalım..

Çadırda…
Troy:İyi geceler canım..
Gabriella: Sana da..Troy..
Troy:Gabriella..(Gabriella çoktan uykuya dalmıştır)Uyumuş..(Gabriellayı kendine doğru çeker sonra o da uyur)

Ertesi gün..

Sharpay tekrar otele gitmiştir..Kahvaltıları da o alacaktır..Tekrar Chris ile karşılaşır..

Sharpay:Ne var Chris?
Chris:Konuşabilir miyiz?
Sharpay: Peki..Ama çabuk ol..
Chris: Sharpay son yaptıklarım için özür dilerim..Ben gerçekten çok üzgünüm..
Sharpay: Özür dilemen gereken kişi ben değilim Gabriella..
Chris:Yaptıklarım seni incitemedi mi?
Sharpay:Aksine senden nefret etmemi sağladı!
Chris: Sharpay ben..Ben seni…
Sharpay: Söyleyeceklerin bitti galiba..Benim gitmem gerek sana iyi günler..(Kahvaltıları almak için içeri gider..

Kamp alanında…

Chad: Oh..Sonunda kurtuluyorsun dikişlerden hayırlı olsun..Senin adına sevindim..
Gabriella:Teşekkürler…
Kelsi:Çok çektin Gabby ama değdi..
Taylor:Evet ya..
Gabriella:Yemekten hemen sonra gidelim olur mu?
Troy: Olur canım..

Troy ve Gabriella yemeklerini yedikten sonra Revire doğru giderler…Doktor orada onları bekliyordur…

Doktor:Tamamen iyileşmiş Gabriella..Şimdi şu dikişleri alalım..(Dikişleri alır)Artık istediğin gibi hareket edebilirsin..
Gabriella:Havuza da girebilir miyim?
Doktor:Evet..Daha fazla burada kalmanıza gerek yok çocuklar gidebilirsiniz..
Troy:Teşekkürler..
Gabriella:Teşekkürler..(Giderler)

Yolda…

Troy:Gabriella akşam sana bir sürprizim var..Ama içine mayo giymen gerek..
Gabriella:Neden?
Troy:Ya sen giy işte..
Gabriella: Peki olur..Ya ama bugünde giremeyeceğim havuza..
Troy:Kamp içindeki etkinlikler yüzünden..Boşver canım ya aramızda oynayacağız işte..
Gabriella:Evet..Ama çok özledim havuza girmeyi..
Troy:Yarın girersin..
Gabriella: Öyle olacak artık..
Troy:Chad ayarlamasaydı giderdik havuza..
Gabriella:Neyse canım,yarın gireriz artık..
Chad: Sizi bulduğum iyi oldu ya..Oyunları aldım bakın..Ah bu arada kurtulmuşsun!
Gabriella:Evet..
Chad: (Kamp alanına gelirler)Herkes gelsin..

Öğleden sonrayı oyun oynayarak geçirirler…Akşam üstüne doğru tüm oyunlar biter…Troy Gabriellaya işaret eder..Gabriella çadıra gidip mayosunu giyer altına da şortunu giyer ve çıkar..Troy da giyinmiştir..

Troy:Biz gidiyoruz,bizi beklemeyin tamam mı?Sonra yeriz biz..
Chad:Tamam dostum siz keyfinize bakın!
Troy:Hadi..
Gabriella:Nereye gidiyoruz Troy artık söylesen..
Troy: Olmaz sürpriz..Hem gözlerini de kapat..
Gabriella: Öyle nasıl yürüyeceğim..
Troy:Yürürsün..(Arkasına geçer ve elleriyle Gabriellanın gözlerini kapar)Hem yaklaşık zaten..
Gabriella: Düşeceğiz şimdi..
Troy:Ben tutarım seni merak etme..Ve işte geldik..

Troy Gabriellayı havuz başına götürmüştür..Onlardan başka kimse yoktur..

Troy:Gabriella şimdi açabilirsin gözlerini canım..
Gabriella:Troy!Sana inanamıyorum!(Ona sarılır)

19.BÖLÜM SONU

~ tarafından bgirlgozz Ağustos 16, 2007.

10 Yanıt to “HSM2 Senaryo 19”

  1. harika bir gençlik filmmi.özellikle zac!e bayılıyorum.vanessayı da seviyorum ama zac!in yeri daha fazla onları çok seviyorum hıgh school müzical 4’ü bekliyorum

  2. bence çok garip bu sitede bişeyler var ve ben bilmiyorum ama olamazzzzz olamaz daha çok resim olmalıydı şablonda hiç güzel değil siteni beğenmedim kardeşim varmı? yorum yaptığımıza şey yap hem ben vanessayım tamammı? siz yok sanıyorsunuz ama zac bilene burda! herkez gelsin vanessa burda!

  3. yıldızlar takımını küçükken hayrandım zatend:) oyuzden onlara bayılıyorum.

  4. vanessa çokk yalancı!

  5. gerçek gabriella değil yorum yazan vanessa

  6. ay ne salaksın vanessayım diyen salak bizd einndık bu kdr aptal olmayın ya zac bilene burdaymış bi kere anessa ingilizce konusuo senn gibi dağdan inmiş slklar gibi konusmuo tatlım! çok slksın saha iisinbi sen yab o zmn beğenmiosan sktir git milleti meşgu letme alla alla

  7. süüüüüüüperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tek kelime ile

  8. süperrrr ya süperrrrrrrrrrrrrrrrrr

  9. bu filmi herkez izlemeli bence herkeze tavsiye ederim….

  10. troy senin gibi sarkı söylemek isterdim ben türkiyeliyim harıka das ederım şarkı söylerim keske filminizde bende oynamak isterdim

Yorum bırakın